Kuinka teillä on mennyt synnytykset?Itselläni on tulossa kolmas lapsi ja vähän jännittää että meneeköhän tämän synnyttäminen nopeammin kuin kahden ensinmäisen, ainakin kätilö sanoi viimeksi että olen luonnollinen ja nopea synnyttäjä ja seuraavat synnytykset tulevat menemään nopeammin vaikka en mielestäni synnyttänyt edes nopeasti koska supistuksien alkamisesta kuitenkin synnytys kesti sen 8h mutta sairaalassa ehdin olla vain 3 tuntia ja ponnitusvaihe oli ohi 3:lla ponnituksella joten se oli kyllä helppo joten toivottavasti tämä viimeinenkin synnytys menisi hyvin.
Uudelleen synnyttäjät
mamma_33
2
378
Vastaukset
- näin minulla
synnytys kesti 7 tuntia ja risat, kuopuksen 42 tuntia ja risat.
esikoisen synnytys kesti 24tuntia ja kuopuksen 14. mutta omalla kohalla kyllä vaikka synnytykset kesti aika pitkään niin ei olleet vaikeita. esim mitään puudutuksia en tarvinnu missään vaiheessa ja ei tarvinu välilihan leikkausta ja en yhtään revenny. nyt ois 10.7.2010 kolmannen lapsen laskettuaika, saas nähdä miten nyt menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683