Kännykkä keräilijöitä???

cynique

Löytyykö täältä mun lisäksi muita, jotka keräilee kännyköitä?
Itsellä on 104 kpl erillaisia nokian puhelimia ja oikeita ovat, eli ei mitään puu jäljitelmiä.
Olis kiva tietää että onko samaa keräilyharrastusta muillakin.

Ja jos jollain on jotain (suomessa) harvinaisia nokian malleja niin infoilkaa. Eli lähinnä malleja, jotka on tehty esim jenkkien tai venäjän markkinoille, joita ei edes Suomessa myydä.
Joo tiedän, että ebaystä niitä voi tilailla, mutta en ole siihen lähtenyt.
Huuto.netistä olen monet luurit hommannu.

Pistäkäähän tarinaa tulee jos keräilet tai omistat jonkun noksun mallin mitä ei jokapäivä näe, ni ostan pois :-)

12

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelinta

      Jaa'a. Minulla on kaapissa muutama Mobira Talkman (vaakamalli) ja Nokia 5000 (ei nykyinen, vaan se 90-luvun versio).

    • pon-23-tiac

      Muita merkkejä kuin nokiaa olis muutama Siemens kaikilla herkuilla eli laatikossa ja kaikki mikä oli ostettaessa mukana ohjeet laturi ja laatikko.

      • cynique

        pon-23-tiac: Eli siis pelkkää nokiaa vain kerään. Siinä on jo tarpeeksi repertuaaria että sitämukaa kun yhden saan kokoelmiin niin 50 uutta on tullut jo markkinoille. :-)

        Ja Mobiraa löytyy 6 tai 7 erillaista mutta ne ei ole vitriinissä, eli ei varsinaista kokoelmaa, vaikka nokia olikin ensin nimellä mobira.
        Ja tuo 5000 "halko" löytyy myös.
        Kiitos vastauksista ja lisää vaa tulemaan :-)


    • cynique

      Nyt siis jo 120 luuria löytyy :-D

      • vvia

        ei ole ihan Nokia, tossa vieressä on Q:n akku. voin laittaa postiin, jos kiinnostaa. nyt paperipainona


      • cynique
        vvia kirjoitti:

        ei ole ihan Nokia, tossa vieressä on Q:n akku. voin laittaa postiin, jos kiinnostaa. nyt paperipainona

        Kiitosta vaan, mutta toi nokia on vaan mun keräily kohde, siinäkin on jo tekemistä. On mulla jokunen mobira cityman malli, kun se oli ennen nokiaa.


    • Jvestlin

      Minulta löytyy Nokia 8800 Aston Martin Edition Gold. Onko kiinostusta?

      Mailaa [email protected]

      • iturriutrt

        Löytyy paljon vanhoja nokialaisia Jos jotain kiinnostaa niin kysele lisää pekxi_83(miumau)luukku.com


    • seilaaja1

      HEI ! Minulla on muutama Nokian känykkä käyttämättömänä,olisitko kiinnostunut niistä .

      tv :

      Harri Reunanen
      [email protected]

      olen Porvoossa.

    • pjtapiola

      Suostuisitko haastateltavaksi Yle Uutisten verkkosivulle? Voisi olettaa, että Nokian kännyköiden keräily lisääntyy ja hinnat nousevat. Ota yhteyttä: [email protected]

    • benefoni

      Itellä o benefoneja aika paljo

    • nokia mobiraa

      Kiinostaisko nokian md 59 nb 2 kuuri puuttuu mutta jatkojohto hyttiin löytyy ja teline puhelimelle takakonttiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe