Olen kolmekymppinen nainen, ja tuntuu että uusien ystävien/kavereitten saaminen tässä iässä on mahdotonta.. Siis naispuolisten, saatikka pariskuntien (olen avoliitossa). Tosin, mulla ei ole harrastuksia.. Ja mieheni on vielä työtön joten me ollaan ihan eristyksissä ja keskenään vaan ;o/ Ja kovasti haluttais keksiä jotain, että saatas tuttavia. Mitä Oulussa ois pariskunnille? Entä miehille jotain seuroja tms jonne mieheni vois mennä ja tutustua ihmisiin? Sähly tms porukkaa (ei siis mitään työpakkajuttuja, sitä kauttahan hän ois varmaan löytänytkin mutta kun ei ole töitä just nyt!). Entäs naisille? Punttisalilla yms ei oikeen kyllä ole tutustunut kehenkään. Olemme vasta muuttaneet Ouluun, joten siksi näin typerältä varmaan kuuluvia kysymyksiä..
Kiitos etukäteen vinkeistä!
Oulu- harrastusten kautta kavereita?
Nainen ja sen mies
1
450
Vastaukset 1
- Peksi
Kyllähän se aikuisiällä on hankalaa tuo kavereiden löytäminen, mutta suosittelen esim kansalaisopistoa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581