Olen kolmekymppinen nainen, ja tuntuu että uusien ystävien/kavereitten saaminen tässä iässä on mahdotonta.. Siis naispuolisten, saatikka pariskuntien (olen avoliitossa). Tosin, mulla ei ole harrastuksia.. Ja mieheni on vielä työtön joten me ollaan ihan eristyksissä ja keskenään vaan ;o/ Ja kovasti haluttais keksiä jotain, että saatas tuttavia. Mitä Oulussa ois pariskunnille? Entä miehille jotain seuroja tms jonne mieheni vois mennä ja tutustua ihmisiin? Sähly tms porukkaa (ei siis mitään työpakkajuttuja, sitä kauttahan hän ois varmaan löytänytkin mutta kun ei ole töitä just nyt!). Entäs naisille? Punttisalilla yms ei oikeen kyllä ole tutustunut kehenkään. Olemme vasta muuttaneet Ouluun, joten siksi näin typerältä varmaan kuuluvia kysymyksiä..
Kiitos etukäteen vinkeistä!
Oulu- harrastusten kautta kavereita?
Nainen ja sen mies
1
406
Vastaukset
- Peksi
Kyllähän se aikuisiällä on hankalaa tuo kavereiden löytäminen, mutta suosittelen esim kansalaisopistoa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397