telfast vs. aerius

kevättä ilmassa

kumpi toimii paremmin? ja kumpi on se vähiten väsyttävin allergialääke (vai onko kumpikaan)?

6

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ojalehto J

      Kumpikaan noista ei ole väsyttävä ainaskaan omassa käytössäni. Itse käytin aluksi Aeriusta mutta keuhkolääkärini vaihtoi sen Telfastiin. Annostukseni on 1 1 aamua iltaa siis. Mielestäni telfast on tehokkaampi mutta onhan annostuskin suurempi. Telfasti on vaan paljon kalliimpi lääkkeenä.

    • *****

      kokeillut aeriusta ja tykkäsin, kun ei silmätkään "valuneet", mutta jouduin vaihtamaan kun iski dementia (sellainen että en muistanut hellaa laittaa kiinni, aina jäi päälle eli valikoiva dementia). Ei mitään väsymystä aiheuttanut vain tuo valikoivan dementian. Tuota toista en ole kokeillut, kun heinix on sopinut eikä aiheuta mitään pyromaanin oireita.

    • ~mia~

      Minä olen käyttänyt molempia, Aeriuksesta suussa hajoavaa mallia. Olen kyllä kokenut, että ihan sama mitä lääkettä käytän, niin kaikki ne väsyttävät. Tai ehkäpä se johtuu siitä että allergian kanssa on jo muutenkin tuskainen olo.
      Käytin aiemmin Telfastia, mutta muutaman vuoden sitä käytettyäni vaihdoina Aeriukseen ihan sen vuoksi, että Telfastista alkoi mennä teho. Vaikka tosin kaikista menee teho ensimmäisen kuukauden jälkeen :/

    • hei mulla on valitettavan paljon kokemusta kaikkeen allergioihin ja astmaan liittyvästä lääkityksestä.
      ainoa josta ei ole tullut sivuvaikutuksia eikä nukuta on aerius. huom. on kyse yksilöllisestä reagoinnista.
      ei voi yleistää

    • allegrr

      minä käytän telfastia eikä väsytä ollenkaan. aeriusta käytin muutama vuosi sitten, mutta siitä ei ollut mitään apua. ihan sama vaikka olisin jättänyt ottamatta. väsymystä en kyllä muista, ei vaan toiminut.

    • telfastiaaaaaaaaaaaa

      Telfast ei väsytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe