tää on??{ "totalcount": "17", "theme": "suomi24new", "uid": "8563997", "arg0": "node", "mode": "0" }
Herjannut tossa etusivulla pari kertaa tänään!!
Mikä
10
160
Vastaukset
- HTZA
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eväste
Yleensä harmiton, monet sivut eivät avaudu jos kiellät keksien käytön.
Tuo voi olla myös palvelimen virhetilanne tai vääränlainen ohjelmointi.
Voi tulla esiin myös jos palvelinta päivitetään kesken istuntojen.
Viruskin voi aiheuttaa tuota, mutta yleensä asiallinen virustorjunta, F-secure tms. hoitaa homman.
Syitä on miljoona.musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.- HTZA
minttupuu kirjoitti:
musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.Kiitsat.., voi sun heevetti!
Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia. HTZA kirjoitti:
Kiitsat.., voi sun heevetti!
Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia.kiitsat, kiitsamat!!
ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
Ootko HTZA pahalla päällä?
Seksiä tai jotain sitten
Luumuja ja valot vessaan :D- HTZA
minttupuu kirjoitti:
kiitsat, kiitsamat!!
ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
Ootko HTZA pahalla päällä?
Seksiä tai jotain sitten
Luumuja ja valot vessaan :Dpahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain. HTZA kirjoitti:
pahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.ja nyt tiedän tuon keksinkin, kiitokset oikeesti.
Ja virtuaalihali.- tippanb
HTZA kirjoitti:
pahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)
- HTZA
tippanb kirjoitti:
kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)
tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani
Osaan tän homman, usko pois. - tippanb
HTZA kirjoitti:
tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani
Osaan tän homman, usko pois.ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)
- HTZA
tippanb kirjoitti:
ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)
kunhan heität huulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841