Mikä

minttupuu

tää on??{ "totalcount": "17", "theme": "suomi24new", "uid": "8563997", "arg0": "node", "mode": "0" }
Herjannut tossa etusivulla pari kertaa tänään!!

10

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Eväste

      Yleensä harmiton, monet sivut eivät avaudu jos kiellät keksien käytön.
      Tuo voi olla myös palvelimen virhetilanne tai vääränlainen ohjelmointi.
      Voi tulla esiin myös jos palvelinta päivitetään kesken istuntojen.
      Viruskin voi aiheuttaa tuota, mutta yleensä asiallinen virustorjunta, F-secure tms. hoitaa homman.
      Syitä on miljoona.

      • musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
        Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.


      • HTZA
        minttupuu kirjoitti:

        musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
        Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.

        Kiitsat.., voi sun heevetti!
        Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia.


      • HTZA kirjoitti:

        Kiitsat.., voi sun heevetti!
        Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia.

        kiitsat, kiitsamat!!
        ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
        Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
        Ootko HTZA pahalla päällä?
        Seksiä tai jotain sitten
        Luumuja ja valot vessaan :D


      • HTZA
        minttupuu kirjoitti:

        kiitsat, kiitsamat!!
        ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
        Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
        Ootko HTZA pahalla päällä?
        Seksiä tai jotain sitten
        Luumuja ja valot vessaan :D

        pahalla päällä, huvittunut vain.
        Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.


      • HTZA kirjoitti:

        pahalla päällä, huvittunut vain.
        Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.

        ja nyt tiedän tuon keksinkin, kiitokset oikeesti.
        Ja virtuaalihali.


      • tippanb
        HTZA kirjoitti:

        pahalla päällä, huvittunut vain.
        Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.

        kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)


      • HTZA
        tippanb kirjoitti:

        kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)

        tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani

        Osaan tän homman, usko pois.


      • tippanb
        HTZA kirjoitti:

        tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani

        Osaan tän homman, usko pois.

        ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)


      • HTZA
        tippanb kirjoitti:

        ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)

        kunhan heität huulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe