tää on??{ "totalcount": "17", "theme": "suomi24new", "uid": "8563997", "arg0": "node", "mode": "0" }
Herjannut tossa etusivulla pari kertaa tänään!!
Mikä
10
232
Vastaukset
- HTZA
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eväste
Yleensä harmiton, monet sivut eivät avaudu jos kiellät keksien käytön.
Tuo voi olla myös palvelimen virhetilanne tai vääränlainen ohjelmointi.
Voi tulla esiin myös jos palvelinta päivitetään kesken istuntojen.
Viruskin voi aiheuttaa tuota, mutta yleensä asiallinen virustorjunta, F-secure tms. hoitaa homman.
Syitä on miljoona.musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.- HTZA
minttupuu kirjoitti:
musta tuli vähän skitso sen hyökkäyksen jälkeen tänne sivustoille.
Enkä ollut moista kuunaan nähnyt aiemmin.Kiitsat.., voi sun heevetti!
Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia. HTZA kirjoitti:
Kiitsat.., voi sun heevetti!
Nuo jutut ovat, yleensä, konekohtaisia eli omaa konettasi koskevia.kiitsat, kiitsamat!!
ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
Ootko HTZA pahalla päällä?
Seksiä tai jotain sitten
Luumuja ja valot vessaan :D- HTZA
minttupuu kirjoitti:
kiitsat, kiitsamat!!
ihan täältä netistä tarttuneita sanoja!!
Muutkin käyttää miks mä en sais? Byäää...
Ootko HTZA pahalla päällä?
Seksiä tai jotain sitten
Luumuja ja valot vessaan :Dpahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain. HTZA kirjoitti:
pahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.ja nyt tiedän tuon keksinkin, kiitokset oikeesti.
Ja virtuaalihali.- tippanb
HTZA kirjoitti:
pahalla päällä, huvittunut vain.
Ja kuten tiedät, pitäisi ainakin, niinminä en hiilareita syö. Juon vain.kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)
- HTZA
tippanb kirjoitti:
kestävyyslajia harrastat, täytyy vähän hyviä hiilareitakin nauttia. ;)
tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani
Osaan tän homman, usko pois. - tippanb
HTZA kirjoitti:
tottuu tekemään rasvasta hiilareita, homma toimii.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pemmikaani
Osaan tän homman, usko pois.ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)
- HTZA
tippanb kirjoitti:
ja mielelenkiintoista! Itse noudatan vähähiilihydraattista ja kaurapuuroa aamulla :)
kunhan heität huulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 46936
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541
