poikkeustilan aikana

mie vua

ALOKKAAT OLIVAT MATKALLA SOTAHARJOITUKSIIN KUN ERÄILLE TULI KOVA KUSIHÄTÄ. REKKOJEN KOLONNAA EI KUITENKAAN VOINUT PYSÄYTTÄÄ NIIN VAIN JOTEN ALOKKAAT KUSIVAT PULLOON. PERILLÄ ALOKKAAT HYPPÄSIVÄT ALAS ERÄÄN LASKIESSA PULLON MAAHAN PARANTAAKSEEN REPPUNSA PAKKAUSTA KUN PAIKALLA OLEVAT SPOLLIT HUOMASIVAT "VISKI"PULLON JA TAKAVARIKOIVAT SEN. SPOLLIT VEIVÄT PULLON LAHJAKSI KAPTEENILLE JOKA VEI SEN UPSEERIKERHOLLE JA JAKOI SEN SIELLÄ KAVERIENSA KANSSA...

EVERSTI TULI TARKASTUS KÄYNNILLE MAASTOHARJOITUKSIIN. YHDESTÄ TELTASTA KUULUI KOVA METELI. EVERSTI MENI TELTALLE JA KYSYI:
- SAATTEKOS TE KILJUA HETI AAMUSTA?
- EI HERRA EVERSTI. SAAMME AAMULLA VAIN TEETÄ.

MITÄ SOTILAS SANOI KUN AJOI PANSSARIVAUNUN HUOLTOASEMALLE?
- TANKKI TÄYTEEN.

ALOKAS MIKKO JOUSIMIES OLI VIESTIKOMPPANIASSA. ERÄÄNÄ YÖNÄ METSÄSSÄ HÄNEN OLLESSAAN VARTIOSSA SATTUI KAPTEENI SAAPUMAAN PAIKALLE.
- KUKAS SINÄ OLET? KYSYI KAPTEENI.
- HERRA KAPTEENI. VARTIOMIES VIESTIMIES JOUSIMIES.

ALOKKAAT OLIVAT SOTAHARJOITUKSISSA KUN KAUKAA KUULUI AMMUNTAA JOKA SAI ALOKKAAT SUOJAUTUMAAN.
- LEHMÄ SE VAAN OLI. SANOI ALIKESSU.

OLI SOTAHARJOITUKSET. EVERSTI AJOI AUTOLLAAN SILLALLE JOSSA OLI KYLTTI: "TÄMÄ SILTA ON RÄJÄYTETTY". EVERSTI TUTKI KARTTAA JA HUOMASI ETTEI KIERTOTIETÄ OLLUT. HÄN PÄÄTTI KUITENKIN JATKAA MATKAA VARUSTETTUAAN AUTONSA KYLTILLÄ JOSSA LUKI:
"TÄMÄ JEEPPI ON HEKO".

KENRAALI OLI MATKALLA SOTAHARJOITUKSIIN KUN TÄMÄN AUTO JUUTTUI LUMIPENKKAAN. PAIKALLE AJOI EVERSTI JOKA KYSYI:
- ONKO AUTONNE JUUTTUNUT LUMEEN?
- EI. MUTTA TEIDÄN ON. SANOI KENRAALI OJENTAEN AVAIMENSA EVERSTILLE JA HYPPÄSI TÄMÄN AUTOON AJAEN TIEHENSÄ.

OLI SOTAHARJOITUKSET. LUUTNANTTI KATSOI KARTTAA JA SANOI:
- HERRA KENRAALI. KARTAN MUKAAN TÄSSÄ EI PITÄISI OLLA KYLÄÄ!
- SELVÄ. PANKAA SE ALUE SILEÄKSI! SANOI KENRAALI.

2

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsimestari

      Talvisota oli ohi ja miehet olivat palanneet rintamalta kotiin. Erääseen eteläpohjalaiseen kylään tuli radiotoimittaja haastattelemaan sodassa kunnostautunutta miestä. - No mitäs te ensimmäiseksi teitte kun pääsitte kotiin?, kysyi toimittaja.

      - Mä nain.

      - Hehe, niin oikein. Mutta mitä te ihan ensimmäiseksi mahdoitte tehdä?

      - Kah, mä nain.

      - Juu juu, kyllä minä ymmärrän mutta ei sitä naimista tähän voi laittaa. Mitä te ihan ensimmäiseksi kotiin tullessanne teitte?

      Pitkä hiljaisuus jonka jälkeen sotasankari vastasi: - Mä nain.

      Toimittajaa rupesi jo vähän vituttamaan moinen asenne mutta sinnikkäästi hän yritti: - Juu juu. Minä ymmärrän kyllä että te naitte mutta ymmärtäkää nyt te että ei sitä naimista voi radionkuuntelijoille kertoa. Koettakaa nyt miettiä olisiko kumminkin ollut joku toimenpide mitä te olisitte tehnyt ennen sitä naimista?

      - Mä nain.

      - Voi helvetti teidän kanssanne. No sanokaa nyt mitä te sen naimisen jälkeen seuraavaksi teitte?

      - Mä otin sukset jalaasta.

    • Älä todista valheell

      Miehet jotka sotivat, murhaavat, tappavat naisen takia... Sexpo, sukupuolinen vähemmistö, homot tuntevat luonnottomasi sukupuoltaan kohtaan ja ns. silmänpalvelijoita, pelkureita sekä mielistelijöitä johtajilleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe