onko suosituksia mikä yritys tekee hyvää jälkeä? mitä hionta ja lakkaus suunnilleen maksaa per neliö? ja ei; en ala tekemään itse :)
Parketin hiontaa ja lakkausta ?
6
1999
Vastaukset
- poxcvtr
Muista vaatia niiltä vekkuleilta tarjous kirjallisena. Eroteltuna aineet, työ ja matkakulut sekä verot. Yrittävät jättää pelkän suullisen tarjouksen. Sitten lasku on yhtäkkiä kolminkertainen alkuperäiseen arvioon verrattuna...
- ruppulattia
just näin. meidänkin sankarin hinta ei noussut kuin tuplaan.
- lakkaaja
Laitatko yheystiedot tiedän yhden Salosta!
- Osmo Coloria pintaan
Mulla olisi ajankohtaista hioa lankkulattia. Lattia parhaillaan käsitelty Osmo Colorilla (öljytty), joten sillä pitäisi myös uudelleenkäsitellä. Oliko jollakin Salosta tiedossa joku PRO-tekijä ?
- Ammattilainen työhön
Osmo Coloria pintaan kirjoitti:
Mulla olisi ajankohtaista hioa lankkulattia. Lattia parhaillaan käsitelty Osmo Colorilla (öljytty), joten sillä pitäisi myös uudelleenkäsitellä. Oliko jollakin Salosta tiedossa joku PRO-tekijä ?
[email protected]
Tuossa löytyy !! Noita koneita ei ihan kaikilla ole ja ammattitaitoa!
Laita tiedot niin otan yhteyttä!
- Parkettimies111
huh huh, varmaan ammattitaitoa ja erikoiset koneet löytyy... Siis jos teet hyvää jälkeä niin puskaradion pitäisi toimia eikä sinun tarttisi etsiä töitä mökkitalkkarina, rakennuksille siivoamaan yms...
:)
"noita koneita ei ihan kaikilla ole ja ammattitaitoa!")....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632