Moikka.
Ihan ekaksi,ostin uuden kannettavan puoli vuotta sitten jossa on nyt Windows Vista.
Viimeiset 2 viikkoa on netinkäytössä ollut takkuisuutta. N. 3 tai 4 kk sitten vaihdoin Saunalahden hitaimmasta liittymästä siihen nopeampaan,mutta vain hetken tuntui siltä kui8n kone olisi toiminut nopeammin. Nyt taas samanlainen kuin ennenkin. KAIKKI itsetehtävä mitä on pystytty on tehty.Kuten esim: oltu 4 krtaa Saunalahteen e-mailyhteydessä,tehty nopeustestit ja tarkistettu koneen kunto uuden F-securen kautta. Kone on puhdas. Ylimääräisiä ohjelmia ei pitäisi olla. Nopeustestin tulos oli hyvä/normaali ja Saunalahdesta meilattiin että vika on todennäköisesti tietokoneessa koska liittymä kulkee normaalisti.
VOIKO olla niin että naapuri käyttäisi minun liittymääni vai mitä ihmettä tässö vielä voisi tehdä?
Koneeni nettiyhteydessä siis sivut aukeavat jatkuvasti viiveellä.
Olisin kiitollinen vastauksista. Kiitos!
Hidas,hidas.Operaattorivikaa ei ole.
Jane.X.
0
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828