kuin seinäkello sanoisinko..
Tähän asti mennyt ihan hyvin, nyt maailma tuntuu romahtavan
Vuoroviikkojärjestely lapsen hoidossa pistää sekaisin pään, elämänhallinta lipsuu kun ei ole lasta hoidettavana
Kauheita paniikkikohtauksia
yksinäisyyttä
epätoivoa
nimimerkillä: entinen 247 yh isä, nykynen 50/50 yhteishuoltajuus isä (yhteisesti sovittu)
seuraavaksi...HULLU??? KUOLLUT??
AUTTAKAA!
En uskalla puhua kellekkään :( Mitä vittua teen, normaalitilassa tän hanskaaminen ei olis mikään ongelma mut nyt en osaa enää toimiakkaa näköjää. Pelottaa jo valmiiksi huominen työpäivä.
Poika tällähetkellä äitillään,
Vittu iso mies ja täällä saatana tippa linssissä tärisee!!HELWETTI
sekaisin
2
425
Vastaukset
- Eräs äiti
Itse mietin aikaisemmin kun oli 50/50 järjestely oman tytön kanssa että koska hulluus iskee...
Nyt kun ollaan päästy sopuun että kuukaudessä tyttö isällään 2 viikonloppua ja loput mulla niin on mennyt ihan ok.
Mitä nyt ison iso yksinäisyyden tunne vaivaa...
Kaipaa jotenkin aikuista seuraa,mut vaikea sitä saada,uudella paikkakunnalla mitä ei vielä tunne.
Tiedän mille tuntuu olla viikkoja yksin ilman lasta jonka kanssa tottunut olemaan... Miettii aina että nyt jokin puuttuu ja kauheita paniikki kohtauksia jne... Oli pakko ottaa ohjat omiin käsiin ja suostutelal tuohon 2 viikonloppua kuussa systeemiin....- whathel
tuskimpa suostuu, enkä oikeen edes näe tota hyvänä vaihtoehtona..ainenkaan meidän tapauksessa. Meil on hyvät välit ja poika kyl järjestelystä tykkää mut ittellä meinaa vaan pää lahota. Kaipa se on vaan joteki yritettävä sätkiä. Meidän systeemi on siis viikkoviikko, liekkö se sit samaa tarkottane ku 50/50 en tiiä..
Aikanaan kun päätöksen vuoroviikkoasumiseen menosta tein niin ajattelin sen olevan lapsen etu että saa olla molempien kanssa yhtä paljon ja samaa mieltä olen edelleenkin. Jotkut puhuvat että laps joutuu muuttamaan aina viikon jälkeen mut eihän sillä ole muuttamisen kanssa mitää yhteistä??! Ainut mitä oon yrittäny tässä tolkuttaa on se että poika sais mahdollisimman paljon käyttää yksiä ja samoja juttuja touhuissaan paikasta riippumatta, esim. pyörä jne isommat ja tärkeemmät kapistukset,
Tänpäivän ahdistuskohtaus jo helpotti, joten ei muutaku nukkumaan ja pirteenä aamula töihin :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4773701Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan252289Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1402019- 1151681
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491510Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan171334Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361294Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661246En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841245Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631186