Kirjoitin tämän tälle palstalle siksi, koska luulen että jokin virus tai vastaava on tekeytynyt meseksi tai saa jotenkin koneen luulemaan että koneeseeni olisi asennettuna messenger vaikka olen sen poistanut.
Eli ongelma on siis se että tänään mulla on ollut vaikeuksia koneen kanssa, vakoiluohjelmia on löytynyt paljon ja mesen (sekä monia muita ohjelmia) olen joutunut poistamaan ja asentamaan uudelleen. Nyt kun olen tässä koko päivän koittanut vähän väliä meseä asentaa uudelleen, tulee ilmoitus että sinulla on jo messenger asennettuna. Vaikka näin ei ole. Koitin myöskin vanhempaa mese versiota asentaa, mutta tuli ilmoitus että tietokoneeseen on asennettu uudempi messenger versio vaikka ei ole, koska mese on koneesta poistettu juuria myöten. Koneen oon monta kertaa sammuttanut, tuloksetta.
Miten mä nyt löydän tämän viruksen (mikäli se sellainen on) ja saisin poistettua sen ja pääsisin asentamaan mesen uudelleen ilman ongelmia?
Virus tekeytynyt meseksi
11
290
Vastaukset
- jeejee 7000000000000
no ootappa kokeile näin omatietokene asema c eli siis se asema missä sulla on widows sieltä likkaat kansion program files ja etsit mese kansion ja poistat ja tyhjää roskakori. tonne yleensä jää kansio ohjelmista ja joitakin osia vaikka olet poistanut sen ohjelman ,xp yleensä kestää pitkään et hoksaa että olet poistanut ko ohjelman.
- 6
Tuolla tavalla ei kyllä viruksia poisteta, nopein ja helpoin tapa on asentaa koko käyttöjärjestelmä uusiksi.
- hermot....
6 kirjoitti:
Tuolla tavalla ei kyllä viruksia poisteta, nopein ja helpoin tapa on asentaa koko käyttöjärjestelmä uusiksi.
Oon tuon kokeillut jo mitä jeejee ehdotti, ei siellä ole enään mitään mese kansiota tai siihen liittyvää. Siksi ihmettelenkin tätä hommaa ja epäilen että joku virus saanu tän homman näin sekaisen ja saa koneen luulemaan että mese ois asennettuna.
Keksiikö joku muita neuvoja? Ei sitä mielellään alkais käyttöjärjestelmää asentamaan uusiksi heti, vaan ennemmin kokeilisin muut neuvot eka jos joku niitä osais antaa. - keksa1
hermot.... kirjoitti:
Oon tuon kokeillut jo mitä jeejee ehdotti, ei siellä ole enään mitään mese kansiota tai siihen liittyvää. Siksi ihmettelenkin tätä hommaa ja epäilen että joku virus saanu tän homman näin sekaisen ja saa koneen luulemaan että mese ois asennettuna.
Keksiikö joku muita neuvoja? Ei sitä mielellään alkais käyttöjärjestelmää asentamaan uusiksi heti, vaan ennemmin kokeilisin muut neuvot eka jos joku niitä osais antaa.että ohjelmia ei windowsista poisteta poistamalla ohjelman hakemisto. Wintoosan rekisteriin jää silti merkintä, että ohjelma on asennettu vaikak koko hakemisto olisi poistettu.
Ohjelmat tulisi aina poistaa Ohjauspaneelin "Lisää/poista ohjelmia" kautta. - Wainat
hermot.... kirjoitti:
Keksiikö joku muita neuvoja? Ei sitä mielellään alkais käyttöjärjestelmää asentamaan uusiksi heti, vaan ennemmin kokeilisin muut neuvot eka jos joku niitä osais antaa.Asenna Ubuntu. Ubuntun tapauksessa koko käyttöjärjestelmän asennus on helpompaa kuin mikään Windowsin korjaustoimenpide. Saat asennettua sen nykyisen järjestelmäsi rinnalle. Et siis menetä yhtään mitään, vaan saat tilalle toimivan, luotettavan, virusvapaan ja monia ohjelmistoja sisältävän kokonaisuuden. Itselläni on viisi vuotta ollut Ubuntu, mutta muitakin järjestelmiä olen kokeillut. Ubuntu on aktiivisen suomenkielisen yhteisön takia suositeltavin järjestelmä.
Voit Ubuntusta käsin pyörittää Wine-nimisen ohjelmistorajapinnan avulla monia Windows-sovelluksia. Jos se ei riitä, voit aina käyttää Ubuntusta käsin Windowsia Virtualbox-nimisellä järjestelmällä. Lisäksi pääset myös alkuperäiseen Windows-asennukseesi heti koneen käynnistyessä, jos jostakin syystä haluaisit mennä eheyttämään, tai metsästämään pöpöjä ym.
- seuraavanlainen
komento: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove ja paina enter, buuttaa kone ja kokeile asentaa uudelleen.
- VoeVoeMua
olla "komentoriviltä".
- hermot....
VoeVoeMua kirjoitti:
olla "komentoriviltä".
Ei onnistu.. Tulee teksti Virhe: INF-tiedostoa "C:\Windows\INF\msmsgs.inf" ei löydy
Neuvoja lisää ihmisiltä jotka tajuu tälläsistä ja muiltakin, ketkä osaa auttaa? - messingwithmese
hermot.... kirjoitti:
Ei onnistu.. Tulee teksti Virhe: INF-tiedostoa "C:\Windows\INF\msmsgs.inf" ei löydy
Neuvoja lisää ihmisiltä jotka tajuu tälläsistä ja muiltakin, ketkä osaa auttaa? - hermot....
messingwithmese kirjoitti:
Kiitos kaikille neuvoja ja apua antaneille, sain mesen asennettua !
- mesemesemese
hermot.... kirjoitti:
Kiitos kaikille neuvoja ja apua antaneille, sain mesen asennettua !
Toivottavasti toimii myös jatkossaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631596Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä291574Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251262- 1281135
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1761115Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047- 781046
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3121043