Pentuja 4

ninni45

Tuli musta, punainen ja 2 harmaata. Emo ja pennut voivat hyvin. Kyllä ne on niin pieniä ja avuttomia, mutta äkkiä kasvavat.

5

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa-

Näin asiaan perehtymättömänä kysyisin että etsiikö joku pennuista kotia? En ole selannut tätä palstaa kovin usein niin en tiedä oletko kirjoitellut tänne jo ennen pentujen syntymistä..

..täällä nimittäin kaivattaisiin kissanpentua :)

• Olen ollut testaamassa kissanruokaa, ja sinä aikana Vilma tuli tiineeksi. Kenelläkään ei ole kotia vielä. En tiedä vielä mitä sukupuolta pennut ovat, mutta kyllä ne on ihania. Olisihan se hyvä jos löytyisi kaikille kunnon koti. Viime vuonna meni kaikki 4 tunnissa, koska annan pennut ilmaiseksi, mutta kodin pitää olla hyvä ja haluan alussa tietoja miten pennut ovat sopeutuneet.

• ninni45 kirjoitti:

Olen ollut testaamassa kissanruokaa, ja sinä aikana Vilma tuli tiineeksi. Kenelläkään ei ole kotia vielä. En tiedä vielä mitä sukupuolta pennut ovat, mutta kyllä ne on ihania. Olisihan se hyvä jos löytyisi kaikille kunnon koti. Viime vuonna meni kaikki 4 tunnissa, koska annan pennut ilmaiseksi, mutta kodin pitää olla hyvä ja haluan alussa tietoja miten pennut ovat sopeutuneet.

hyvä muutama kymppi pennuista ottaa! ettei opeteta ihmisiä siihen että kun ilmaiseksi on saatu niin ei siitä tarvi niin huolehtia.

• prosko kirjoitti:

hyvä muutama kymppi pennuista ottaa! ettei opeteta ihmisiä siihen että kun ilmaiseksi on saatu niin ei siitä tarvi niin huolehtia.

Periaattesta en ota rahaa en ala mihinkään pentubisnekseen mukaan. Pyrin kyselemällä ottamaan selvää perheen motiiveista ottaa kissanpentu, hyvin olen pärjännyt tähän saakka olen saanut vuoden seurata pentujen elämää. Ja olen sanonut että jos eivät haluakkaan kissaa niin otan takaisin vaikka puolen vuoden päästä, mutta huningolle niitä ei jätetä ja sitäpaitsi tiedän tapauksia, kun kissasta on maksettu 50 ja syksyllä jätetty oman onnen varaan ei se raha aina ratkaise, eikä varsinkaan eläinten kohtelussa, mutta kiitti neuvosta jota en kuitenkaan aio noudattaa. Vaikka sitten olisin huono ihminen.

• pennuista asiaa-
        ninni45 kirjoitti:

Olen ollut testaamassa kissanruokaa, ja sinä aikana Vilma tuli tiineeksi. Kenelläkään ei ole kotia vielä. En tiedä vielä mitä sukupuolta pennut ovat, mutta kyllä ne on ihania. Olisihan se hyvä jos löytyisi kaikille kunnon koti. Viime vuonna meni kaikki 4 tunnissa, koska annan pennut ilmaiseksi, mutta kodin pitää olla hyvä ja haluan alussa tietoja miten pennut ovat sopeutuneet.

olisin kiinnostunut edelleen pennuista. Voisitko lähettää minulle vaikkapa sähköpostia niin jutellaan enemmän, osoiteeeni on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82