Pentuja 4

ninni45

Tuli musta, punainen ja 2 harmaata. Emo ja pennut voivat hyvin. Kyllä ne on niin pieniä ja avuttomia, mutta äkkiä kasvavat.

5

321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa-

      Näin asiaan perehtymättömänä kysyisin että etsiikö joku pennuista kotia? En ole selannut tätä palstaa kovin usein niin en tiedä oletko kirjoitellut tänne jo ennen pentujen syntymistä..

      ..täällä nimittäin kaivattaisiin kissanpentua :)

      • Olen ollut testaamassa kissanruokaa, ja sinä aikana Vilma tuli tiineeksi. Kenelläkään ei ole kotia vielä. En tiedä vielä mitä sukupuolta pennut ovat, mutta kyllä ne on ihania. Olisihan se hyvä jos löytyisi kaikille kunnon koti. Viime vuonna meni kaikki 4 tunnissa, koska annan pennut ilmaiseksi, mutta kodin pitää olla hyvä ja haluan alussa tietoja miten pennut ovat sopeutuneet.


      • ninni45 kirjoitti:

        Olen ollut testaamassa kissanruokaa, ja sinä aikana Vilma tuli tiineeksi. Kenelläkään ei ole kotia vielä. En tiedä vielä mitä sukupuolta pennut ovat, mutta kyllä ne on ihania. Olisihan se hyvä jos löytyisi kaikille kunnon koti. Viime vuonna meni kaikki 4 tunnissa, koska annan pennut ilmaiseksi, mutta kodin pitää olla hyvä ja haluan alussa tietoja miten pennut ovat sopeutuneet.

        hyvä muutama kymppi pennuista ottaa! ettei opeteta ihmisiä siihen että kun ilmaiseksi on saatu niin ei siitä tarvi niin huolehtia.


      • prosko kirjoitti:

        hyvä muutama kymppi pennuista ottaa! ettei opeteta ihmisiä siihen että kun ilmaiseksi on saatu niin ei siitä tarvi niin huolehtia.

        Periaattesta en ota rahaa en ala mihinkään pentubisnekseen mukaan. Pyrin kyselemällä ottamaan selvää perheen motiiveista ottaa kissanpentu, hyvin olen pärjännyt tähän saakka olen saanut vuoden seurata pentujen elämää. Ja olen sanonut että jos eivät haluakkaan kissaa niin otan takaisin vaikka puolen vuoden päästä, mutta huningolle niitä ei jätetä ja sitäpaitsi tiedän tapauksia, kun kissasta on maksettu 50 ja syksyllä jätetty oman onnen varaan ei se raha aina ratkaise, eikä varsinkaan eläinten kohtelussa, mutta kiitti neuvosta jota en kuitenkaan aio noudattaa. Vaikka sitten olisin huono ihminen.


      • pennuista asiaa-
        ninni45 kirjoitti:

        Olen ollut testaamassa kissanruokaa, ja sinä aikana Vilma tuli tiineeksi. Kenelläkään ei ole kotia vielä. En tiedä vielä mitä sukupuolta pennut ovat, mutta kyllä ne on ihania. Olisihan se hyvä jos löytyisi kaikille kunnon koti. Viime vuonna meni kaikki 4 tunnissa, koska annan pennut ilmaiseksi, mutta kodin pitää olla hyvä ja haluan alussa tietoja miten pennut ovat sopeutuneet.

        olisin kiinnostunut edelleen pennuista. Voisitko lähettää minulle vaikkapa sähköpostia niin jutellaan enemmän, osoiteeeni on [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe