Olen hankkimassa elämäni ensimmäistä kanoottia joten kaikenlaiset valintaa helpottavat kokemukset eri merkkisistä kanooteista joki- ja järvimelontaan olisi tervetullutta. Asun kainuun alueella ja täällä myynnissä olevat mallit ovat vähissä, ainoana Suvi Inkkari 475/500. Kuvastosta tilaaminen kokemattomalle voi johtaa ns. huonoon kauppaan.
Kanoottia
6
2944
Vastaukset
- Koemelo
Eli ....matkusta jonnekkin jossa on kanootteja koemelottavissa, ei sitä tosiaan kantsi ostaa jos ei tiedä mitä ostaa...
- Reissuvaris
Sinuna kävisin alkajaisiksi avokanoottiyhdistyksen sivuilla, löytyy tietotaitoa ja kokemusta. Kainuun vesistöt ovat jokatapauksessa sentyyppisiä jonne inkkari sopii kun nenä päähän. Ps. unohda halpisvehkeet, jos uutta ostat niin varaudu 1000-2000.- menoerään.
- Kannotilla vesille
Aka paljon saa palamaan rahulia jo haluaa.
Uusia saa halvalla jos ottaa jonkun muun kuin kotimaisen.
http://www.koriks.fi.
Ihan hyvä peli ja jää rahaa muuhunkin.
kaverilla on toi ja itselläni Wenonah Escapade.
Minun mielestä hinta ja laatu paiskaa kättä.- ReissuvRIS
Tota joo.. Tosta mattolaiturista ei melottavaa saa kirveellakään ja tuolla runkomallilla olevat kotimaiset eivät maksa juuri mitään. Noo, jos on tarkoitus hankkia kakaroille rantalelu ni sit mut melomiseen.. Jos halvalla aikoo selvitä niin Welhonpesän lisenssillä tekemä Uppercanadan kopio on varsin asiallinen hintaansa nähden, erinomainen melottava varsinkin soolona, hieman painava maissa liikuteltava tosin.
- Anonyymi
Suvi-kanootti aivan susi, sen verran tiedän vuonna 2024. Pysykää kaukana
- Anonyymi
Mikä siinä mättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5310451Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1436519"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744648Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul183542Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433310Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2963136Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1532867Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota692802Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52252Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342184