Minne navigaattorin voi kytkeä?
Navigaattorin kytkentä?
9
899
Vastaukset
- 87634578
minun navigaattori tulee ainakin tupakan sytyttimen pistokkeeseen kiinni.ei sitä sen kummemmin tarvii kytkeä.
- meniskö näin?
Pistoke laitetaan tupakan sytyttimeen!
- Kummallist
meniskö näin? kirjoitti:
Pistoke laitetaan tupakan sytyttimeen!
Eikö tupakansytyttimen jatkuva käyttö aiheuta ainakin niissä tilanteissa, joissa kyydissä on joku, passiivista tupakointia? Miksi uudessakin autossa on tupakansytytin, vaikka passiivinen tupakointi on kielletty. Tupakansytyttimet on kiellettävä!
- ei tulekkaan enää
Kummallist kirjoitti:
Eikö tupakansytyttimen jatkuva käyttö aiheuta ainakin niissä tilanteissa, joissa kyydissä on joku, passiivista tupakointia? Miksi uudessakin autossa on tupakansytytin, vaikka passiivinen tupakointi on kielletty. Tupakansytyttimet on kiellettävä!
Omassa autossani on kolme tupakansytyttimen pistorasia sähkön ulosottamista varten (edessä, takana ja peräkontissa), mutta sellaista tupakansytytyshärpäkettä ei tule mukana, vaan se on lisävaruste.
- frangröbba
tupakansytyttimeen
- Polo09
Polo -09 ei ole tupakansytytintä, vaan 12V pistoke, josta voi ottaa virran esim. naville. Sytyttimen tilalla on sellainen muovitulppa johon on merkitty 12V.
- Dodge HT
Polo09 kirjoitti:
Polo -09 ei ole tupakansytytintä, vaan 12V pistoke, josta voi ottaa virran esim. naville. Sytyttimen tilalla on sellainen muovitulppa johon on merkitty 12V.
Nyt olikin puhe autoista, ei Polosta
- Tuuli Keneraattori
Entäs tuulikeneraattori? Voiko navigaattoriin kytkeä imukupilla tai voimaliimalla konepeltiin tai kattoon kiinnitettyyn tuulikeneraattoriin, jolloin auton passiivista tupakointia edistävä tupakansytytin voitaisiin uusissa malleissa poistaa?
- helppoa asentamista
Ensin navigaattorin teline "asennetaan" imukupilla lasiin tai johonkin muuhun pintaan. Usein parhaan paikan saa tehtyä kun "asentaa" kojetauluun hyvälle paikalle tarraliimaisen kiinnitysalustan, johon tuon imukupin saa kiinni. Sen jälkeen navigaattori "asennetaan" napsauttamalla tuohon telineeseen ja sen jällkeen "asennetaan" latausjohto auton pistorasiaan, joka on mallia tupankansytytin.
Eli mitään oikeaa asentamista ei ole, kunhan pistelee kamat paikoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214