Onko kellään henkilökohtaista tietoa kyseisestä hotellista?
Blue star Majestic
4
509
Vastaukset
- ???
On. Krro mitä haluat tietää
- Merinäköala
Nohh.. Häiritseekö katujen melu?
Minkälainen henkilökunta?
Pärjääkö huonohkolla engliskalla?
Mites se siisteyspuoli, kun Suomesta ollaan sinne menossa?
Onko tuo turvallisuuspuoli millainen, että uskaltaakos kamoja jättää
hotellihuoneeseen miten avoimesti.
Tallelokero tietenkin passeille ja rahoille.
Ja niin edelleen. - hyvää lomaa
Merinäköala kirjoitti:
Nohh.. Häiritseekö katujen melu?
Minkälainen henkilökunta?
Pärjääkö huonohkolla engliskalla?
Mites se siisteyspuoli, kun Suomesta ollaan sinne menossa?
Onko tuo turvallisuuspuoli millainen, että uskaltaakos kamoja jättää
hotellihuoneeseen miten avoimesti.
Tallelokero tietenkin passeille ja rahoille.
Ja niin edelleen.Katumelua ei hotelliin kuulu, jos olet majoittunut altaille päin. Pikkuisen kuuluu jos olet "sisämaahan päin" mutta majestic on rauhallista seutua ei lähelläkään sellainen kuin kukkaiskatu.
Tarjoiluhenkilökunta on loistava ja pärjää heidän kanssaan hyvin huonommallakin englanninkielen kanssa,
Siisteys on OK. Joka päivä siistivät huoneet ja mitään ei ole hävinnyt kertaakaan ,huoneissa on turvalokero mutta maksaa jonkun levan viikko, kannattaa ottaa varmuuden vuoksi.
Allasosasto taitaa olla paras koko sunny beachista, saat pyyhkeet allasvahdeilta panttia vastaan jonka saat takaisin sekä voit vaihtaa pyyhkeen puhtaaseen. Aurinko tuolien suhteeen ei varausmaksua mutta ole aamusta ajoissa (07-08)ja pyyhkeillä varaa haluamasi paikka (hotellin pyyhe) tosin varoituksista huolimatta eivät ole vieny niitä pois, tosin yöllä jos varaat niin sitten lähtee, sen homman oppii ekan aamun jälkeen.
Ruoka hotellissa OK, tosin itse kyllästyin siihen aika nopeasti vaikka onkin vaihtuvuutta, mutta hotellissa on myös parempikin ravintola josta saa tilattua.
Vartiat hotellin edessä ja takana.
Muista jättää vähän tippejä hotelliin allasbaariin ja hotellin baariin niin palvelupelaa..
Jos tulee asioita vielä mieleen niin kysy. - Merinäköala
hyvää lomaa kirjoitti:
Katumelua ei hotelliin kuulu, jos olet majoittunut altaille päin. Pikkuisen kuuluu jos olet "sisämaahan päin" mutta majestic on rauhallista seutua ei lähelläkään sellainen kuin kukkaiskatu.
Tarjoiluhenkilökunta on loistava ja pärjää heidän kanssaan hyvin huonommallakin englanninkielen kanssa,
Siisteys on OK. Joka päivä siistivät huoneet ja mitään ei ole hävinnyt kertaakaan ,huoneissa on turvalokero mutta maksaa jonkun levan viikko, kannattaa ottaa varmuuden vuoksi.
Allasosasto taitaa olla paras koko sunny beachista, saat pyyhkeet allasvahdeilta panttia vastaan jonka saat takaisin sekä voit vaihtaa pyyhkeen puhtaaseen. Aurinko tuolien suhteeen ei varausmaksua mutta ole aamusta ajoissa (07-08)ja pyyhkeillä varaa haluamasi paikka (hotellin pyyhe) tosin varoituksista huolimatta eivät ole vieny niitä pois, tosin yöllä jos varaat niin sitten lähtee, sen homman oppii ekan aamun jälkeen.
Ruoka hotellissa OK, tosin itse kyllästyin siihen aika nopeasti vaikka onkin vaihtuvuutta, mutta hotellissa on myös parempikin ravintola josta saa tilattua.
Vartiat hotellin edessä ja takana.
Muista jättää vähän tippejä hotelliin allasbaariin ja hotellin baariin niin palvelupelaa..
Jos tulee asioita vielä mieleen niin kysy.No tässäpä selvisi asiat mitä olen mietiskellyt.
Eli ei mitenkään poikkea muista ulkomaanmatkoista.
Matkalle lähdetään heinäkuun lopulla ja näillä tiedoilla
aijomme viihtyä Sunny Beachilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344550Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2682299Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492162- 1602024
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151259