Eipä jää varaa selittelyyn. On se kova tuo e-tecci.
http://www.youtube.com/watch?v=_-7I00cZUE0
Evinrude vs. Yamaha
5
752
Vastaukset
- 3 sylinteriä
Ei yllätä yhtään kaksitahtisen kovempi potku tossa testissä.. Ainoa mikä yllätti oli se että jammu vedettiin upoksiin asti ;)
Molemmat lienevät noin kaksilitraisia moottoreita? Kaksitahtinen jyrää yksinkertaisesti vääntönsä ansiosta. Hyvän väännön ansiosta siitä saa enemmän potkua pienillä kierroksilla.
Mökkirannassa voitte kokeilla samaa vaikka 20 hv perämoottoreiden kanssa. Vanhan liiton kaksitatiset olivat noin 400cm3 moottoreita ja uudet nelarit ovat 350cm3 moottoreita. Arvatkaa kumpi voittaa aina tommosissa testeissä?Mites kun mulla oli 521cc evikka? Se varmaan vetäs häränkin vedestä ylös. Nuo on loppupelissä aika sivuseikkoja, kuka upottaa ja kenet. Jokaisessa myllyssä hyvät ja huonot puolet. Empähän ottas kyllä enää sitä häränkiskoja-evikkaa uisteluhommiin. Vetelen mieluummin nelkulla :)
- tuotaaa
kyllä tuollaisen testin pystyy väärentämäänkin, oliko Yamahassa kaasu pohjassa?
- mainoshenkilö
sopivasti jammuun liian loiva potkuri ja evikkaan aivan liian jyrkkä niin toisin kävis...
kyllähän evikan V6 pitääkin voittaa toi 4 pyttynen 4 tahti Jammu - Potkuttelee
mainoshenkilö kirjoitti:
sopivasti jammuun liian loiva potkuri ja evikkaan aivan liian jyrkkä niin toisin kävis...
kyllähän evikan V6 pitääkin voittaa toi 4 pyttynen 4 tahti JammuLuulen, että perän välitys on kummassakin aika sama, ja luultavasti vaihtoivat e-tecciin samanlaisen potkurin, kuin Jamahassakin on.
Jos kysymys olisi petosyrityksestä, ja väärästä markkinoinnista, niin silloinhan testi aiheuttaisi hirveän älämölön jamahan taholta, ja olisi vahingollinen E-tecille.-Tuo juttuhan on pyöriny jo vuosikausia netissä, eikä kukaan oo haastanu E-tecciä uuteen vetokilpailuun, ei ees mercuryn Verado, jota kehuvat vääntäjäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802