Pasi-arvo

Tietäskö joku mikä tuon pasi-arvon pitäis olla jotta bioloogisen lääkkeen saamisen griteerit täyttys, kelahan vaatii jotain tiettyä?? Kuinkahan laaja-alainen ihosairauden tulis olla?
Mulla on kyynärpäissä, pakaroissa sekä ympäri kehoa n. 2-5 cm kokoisia läiskiä sekä päänahasta milteipä toinen puoli paksun hilseen peitossa. Kesäkuun alussa on seuraava aika lääkärille jolloin myös katsotaan ihon kunto ja mahdollisesti hakemus kelalle, ennakkotietoja tässä kyselen. Olen sairastanut psoria lähes ikäni.
4853
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Piti vielä sanomani että kaikki mahdoliset hoidot on jo kokeiltu, voimakkaiden sivuoideiden takia en voi jatkaa näillä, ainoastaan biologiset on kokeilematta, Kartalinistakin oli vain hetkellinen apu.

Äänestä
  • Onko Paganon menetelmä tuttu? Moni on saanut apua siitä.

Äänestä

15 tai yli ja muut hoidot käyty läpi ilman mainitavaa tulosta

Äänestä

mun arvo 4 ja sain humiran. nyt iho täysin puhdas

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kipasti kirjoitti:

Tietäskö joku mikä tuon pasi-arvon pitäis olla jotta bioloogisen lääkkeen saamisen griteerit täyttys, kelahan vaatii jotain tiettyä?? Kuinkahan laaja-alainen ihosairauden tulis olla?
Mulla on kyynärpäissä, pakaroissa sekä ympäri kehoa n. 2-5 cm kokoisia läiskiä sekä päänahasta milteipä toinen puoli paksun hilseen peitossa. Kesäkuun alussa on seuraava aika lääkärille jolloin myös katsotaan ihon kunto ja mahdollisesti hakemus kelalle, ennakkotietoja tässä kyselen. Olen sairastanut psoria lähes ikäni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu