Tietäskö joku mikä tuon pasi-arvon pitäis olla jotta bioloogisen lääkkeen saamisen griteerit täyttys, kelahan vaatii jotain tiettyä?? Kuinkahan laaja-alainen ihosairauden tulis olla?
Mulla on kyynärpäissä, pakaroissa sekä ympäri kehoa n. 2-5 cm kokoisia läiskiä sekä päänahasta milteipä toinen puoli paksun hilseen peitossa. Kesäkuun alussa on seuraava aika lääkärille jolloin myös katsotaan ihon kunto ja mahdollisesti hakemus kelalle, ennakkotietoja tässä kyselen. Olen sairastanut psoria lähes ikäni.
Pasi-arvo
kipasti
4
771
Vastaukset
- Kipasti
Piti vielä sanomani että kaikki mahdoliset hoidot on jo kokeiltu, voimakkaiden sivuoideiden takia en voi jatkaa näillä, ainoastaan biologiset on kokeilematta, Kartalinistakin oli vain hetkellinen apu.
- Psoriton
Onko Paganon menetelmä tuttu? Moni on saanut apua siitä.
- vasen jalka
15 tai yli ja muut hoidot käyty läpi ilman mainitavaa tulosta
- jnnnh
mun arvo 4 ja sain humiran. nyt iho täysin puhdas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635