Tietäskö joku mikä tuon pasi-arvon pitäis olla jotta bioloogisen lääkkeen saamisen griteerit täyttys, kelahan vaatii jotain tiettyä?? Kuinkahan laaja-alainen ihosairauden tulis olla?
Mulla on kyynärpäissä, pakaroissa sekä ympäri kehoa n. 2-5 cm kokoisia läiskiä sekä päänahasta milteipä toinen puoli paksun hilseen peitossa. Kesäkuun alussa on seuraava aika lääkärille jolloin myös katsotaan ihon kunto ja mahdollisesti hakemus kelalle, ennakkotietoja tässä kyselen. Olen sairastanut psoria lähes ikäni.
Pasi-arvo
kipasti
4
816
Vastaukset
- Kipasti
Piti vielä sanomani että kaikki mahdoliset hoidot on jo kokeiltu, voimakkaiden sivuoideiden takia en voi jatkaa näillä, ainoastaan biologiset on kokeilematta, Kartalinistakin oli vain hetkellinen apu.
- Psoriton
Onko Paganon menetelmä tuttu? Moni on saanut apua siitä.
- vasen jalka
15 tai yli ja muut hoidot käyty läpi ilman mainitavaa tulosta
- jnnnh
mun arvo 4 ja sain humiran. nyt iho täysin puhdas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224815Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854508Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171942- 4031711
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331472Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71249Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3751209- 751135
- 741055
- 921008