Kyllästyin autovarkaisiin, koska jo kolmannen kerran autooni murtauduttiin, ja suunnittelen tässä ostavani otsikon mukaisen hälytin järjestelmän autooni.. Joten onko kellään kokemuksia kyseisen järjestelmän asennuksesta tai järjestelmästä ylipäätänsä.. Eli ts. onko järjestelmä ollut hyvä vai kannattaako sijoittaa rahat 100€ kalliimpaan Cobraan?
Sikura S2000TX
5
3410
Vastaukset
- räpeltäjä
toimivuutta sikura on itsellä ollut reilun 4 vuotta ja asentanut niitä muutamiin autoihin ...
eli sikuralla lyhyemmät kaukosäätimen toiminta matkat ja hiukan heikompi toimivuus kakessa..
sitten myös käytössä defaa kaken kantomatka kolminkertainen verrattuna sikuraan...
myös fighteria on käytössä (ei taida olla enää myynnissä)
defassa näpäiltävä hälyttimen poisto paristojen loppuessa ..mielestäni tärkeä ominaisuus varsinkin kun autoon asennettu monta ajonestoa ..- RbV
Auton tehoturva & Webaston ohjain
Suomessa täysin ainutlaatuinen rakenne! Autovaras on voimaton vaikka olisi onnistunut saamaan käsiinsä autosi avaimet!
Ilmoitus varkaudesta tulee sinulle 10 sekunnissa. Voit lisätä erilaisia ajonestoja. Mikäli autosi ryöstetään, voit tarvittaessa jopa pysäyttää auton! Laitteen perusversiossa on kolmen releen ohjaus (määrää voi lisätä erityistarpeitten mukaan). Kaksinkertainen ajonesto - lisäksi se muuttaa äänimerkin hälytyssireeniksi! Halutessasi saat mukaan erillisen tehosireenin.
Sopii erinomaisesti myös matkailuperävaunun, veneen, perämootorin, työkoneen tai muun liikkuvan välineen vartiointiin.
Auton tehoturva suomea puhuvalla lämpömittarilla! Hinta
Webaston kellokytkimen ohjain samassa! Voit jopa käynnistää auton tai generaattorin puhelimella.
Ei vaadi puhelimen akkua - lähteeksi kelpaa 9...16 VDC auton oma akku.
Settiin kuuluu hälytyslaitteen teline, oikealla näkyvä vihreä autorele sekä kaksi punaista relettä. Niillä voit ohjata esim. sytytysvirtaa, polttoainepumppua, katkaista sytyspuolan jännitteen jne.
N.O. -silmukka voidaan liittää esimerkiksi oveen ja N.C. tavaratilan lukitukseen.
Metsätyökone löytyy helposti talvipimeällä metsästä, kun laittaa valot päälle jo ennakolta!
Voit ohjata laitetta puhelimen - myös kotipuhelimesi - näppäimillä. Huom! Ei tekstiviesteillä.
Voit jopa paikantaa autosi varkaan tietämättä!
Oikealla näet Elisa Paikantimen autenttisen kuvan kohteen sijainnista - voit jopa zoomata sen tarpeelliseen kokoon! Paikannus toimii myös kännykälläsi
http://antiikkitv.firmanetti.fi/index1.html
- kultakatriina1
mulla vanhemmassa amerikkalaisvalmisteisessa autossa on toi hälytin, jonka asensi eräs tutuntuttu, joka on noita jonkin verran asennellu, ja en tiedä johtuuko epäonnistuneesta asennuksesta, jostain viasta vai siitä, ettei ko. hälytin sovellu oikein autoon, jossa parkit/etuvilkut ja jarruvalot/takavilkut on samassa. meinaan, että nyt jarrutettaessa edessä parkit kirkastuu ja toisinaan, kun hälyttimen kytkee päälle, antaa auto jonkun ylimääräisen äänimerkin ja alkaa ulvoa kolmen tunnin kuluttua ja sitten ulvoo 20min välein... ei viitti paljon tota hälytintä käyttää, kun ulisee omia aikojaan.
- hartsa
Matkailuautossani on sikura CA0001 tyyppinen häly laite ja ongemana on ettei siihen ole saanut mistään käyttö ja ohjelmoiti ohjeita. Aluksi kaikki toimi OK mutta nyt osa ovista ja ikkunoden hälyttimistä ei toimi onko ohjelmoitavissa ja miten vai viedäänkö "saunan taakse". Onko kenelläkään asiaan tietoa?
- Timppa1963
Moi !
Tietääkö kukaan mistä Oulusta saa Sikuran S2000TX:n hälyyttimen kauko-ohjaimia ? Taikkan kuka niiden maahantuoja on tällähetkellä ?
Terveisin Timppa63
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765