Olen aikeissa ostaa ko.veneen.
Niitä tuntuu olevan melkoisen vähän markinoilla.
Onko jollain tietoa myynnisä olevista veneistä ja tämän hetken hintatasosta.
Still 525
8
4338
Vastaukset
- keltainen porssi tai
itse ostin still 525:n hesarissa olleen ilmoituksen perusteella.
Halvin rikkinäinen vene oli myynnissä alle 700 eurolla, mutta masto puomi, keula ja peräsin kaipasivat uusimisen.
Ostin siistin käytetyn 20 v vanhan 2000 eurolla.- Stilli
..sain hintaan 1650, 20V vanha, pohjan joudun maalaamaan. Vene muuten ehjä.
- Seilori
Stilli kirjoitti:
..sain hintaan 1650, 20V vanha, pohjan joudun maalaamaan. Vene muuten ehjä.
Minulla olisi myytävänä Still 525.
Maalattu pääsiäisenä tyylikkäällä tumman sinisellä ja pohja valkoisella.
Isopurje ja Fokka ehjiä, muttei uusia. Spinaakkerikin löytyy.
Hinta 2000 Eur.
Lisätietoja ja kuvia osoitteesta:
[email protected] - Kaitsu
Seilori kirjoitti:
Hinta 2000 Eur.
[email protected]Moi,
Etsin Stilliä mökkileluksi, missäpäin sinun veneesi on, ja saisitko sen kuljetettua mulle
Nauvoon. Onko satamakärryä ja peitettä?
Mulle voi soittaa 0400-522125 - Puuerkki
Seilori kirjoitti:
Hinta 2000 Eur.
[email protected]Moi.Onko venesi(Still 525) vielä sinulla?Olen kiinnostunut,soita jos on 050-3785241.
- ST
Puuerkki kirjoitti:
Moi.Onko venesi(Still 525) vielä sinulla?Olen kiinnostunut,soita jos on 050-3785241.
Minulla on Still, josta olisin luopumassa. Vene on ollut välistä vuosia purjehtimatta. Vene on Björndalin vene, jonka Vilkkilän Raisku Keuruulta heloitti kisakäyttöön. Veneellä Raisku voitti luokkamestaruuksia, eli tavallaan veneluokan SM:iä - ja myöhemminkin kisoissa menestyttiin. Eli ko.Still on hyväkulkuinen. Vene on kunnossa, peruspurjeita on kahdet (vähänkäytetyt kisapurjeet) ja yksi spinnu. Vene on kisakäyttöön mitattu - valitettavasti mittaustodistusta en taida löytää. Vene on vuosimallia n. 1984, ostin sen kesällä 1987. 1990 jälkeen purjehdukset ovat olleet satunnaisia. Vene on mökillämme Ähtärissä. Jos vielä kiinnostaa niin vastaa viestiin.
- Martse76
ST kirjoitti:
Minulla on Still, josta olisin luopumassa. Vene on ollut välistä vuosia purjehtimatta. Vene on Björndalin vene, jonka Vilkkilän Raisku Keuruulta heloitti kisakäyttöön. Veneellä Raisku voitti luokkamestaruuksia, eli tavallaan veneluokan SM:iä - ja myöhemminkin kisoissa menestyttiin. Eli ko.Still on hyväkulkuinen. Vene on kunnossa, peruspurjeita on kahdet (vähänkäytetyt kisapurjeet) ja yksi spinnu. Vene on kisakäyttöön mitattu - valitettavasti mittaustodistusta en taida löytää. Vene on vuosimallia n. 1984, ostin sen kesällä 1987. 1990 jälkeen purjehdukset ovat olleet satunnaisia. Vene on mökillämme Ähtärissä. Jos vielä kiinnostaa niin vastaa viestiin.
Taitaa olla vene jo mennyt?
t: Martse
[email protected]
- vippe
katso linkkiä www.nettivene.com, siellä on pari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988