Moi.
Onko kellään tietoa maininki nimisestä tanssiravintolasta Alanyassa? On kuulemma vasta avattu. Radio pookissa mainostivat, että joka lomaviiko esiintyy jokin hyvä artisti. Tälläviikolla esiintyy unelmavävyt. En löytänyt niiden kotisivuja. Sunnuntaina lähtö meillä Oulusta ja Hotellina Royal Palm.
Kiitos näin etukäteen vastanneille.
Maininki ravintola Alanyassa
36
5891
Vastaukset
- turkata
On se vaan hienoa kun pääsee oikein etelään tanssimaan humppaa ja syömään muusia ja lihapullia.
- kjkkjkjkjjkjk
Vitun dorka!!!!!!!!!!!! Mee vaikka pohjois-koreaa kuuntelemaa humppaa!!!!!!!
- takarivintaavi
Ensinnäkin Mikä vitun dorka minä sulle olen. Vittuako se teille kuuluu miten kukin lomansa viettää. Kyllä minä voin ja haluan käydä ulkomaillakin yhtenäiltana tanssimassa, jos sellainen on.Enhän minäkään puutu teidän tekemisiin!!!!!!!!!
Koettakaa olla edes näillä palstoilla asiallisia. - lentokapteeni.
takarivintaavi kirjoitti:
Ensinnäkin Mikä vitun dorka minä sulle olen. Vittuako se teille kuuluu miten kukin lomansa viettää. Kyllä minä voin ja haluan käydä ulkomaillakin yhtenäiltana tanssimassa, jos sellainen on.Enhän minäkään puutu teidän tekemisiin!!!!!!!!!
Koettakaa olla edes näillä palstoilla asiallisia.maininki paloi eilen kivijalakaan asti.Eipä sen puoleen eihän sinne Turkkiin pääse muutenkaan.Kun on noi pölyhattarat taivaan yllä.Koneet ei nääs lennä,vähään aikaan.
- Onkohan se
on lähtö sunnuntaina. Miten on kentät auki jos Islannin tulivuori syytää pilviä taivaalle.
- Norya
Itse en ole vielä ehtinyt käydä katsomassa paikkaa,mutta olen menossa sinne kesäksi työharjoitteluun ja nähnyt kuvia ravintolasta. Se on tarkoitettu aikuiseen makuun ja avattu tosiaan maaliskuun lopulla. Ravintola sijaitsee Itäisellä rannalla Alanyassa,kotisivuja ei luultavasti vielä ole, mutta facebookista löytyy ryhmä http://www.facebook.com/group.php?gid=113146905381692#!/group.php?gid=424995725832
- voi ei
Minä ainakin kierrän kaukaa semmoset paikat missä on suomalaisia tyttöjä töissä.
- suoraan asiaan
voi ei kirjoitti:
Minä ainakin kierrän kaukaa semmoset paikat missä on suomalaisia tyttöjä töissä.
jos tyttöjen hinta ja laatu on kohdallaan ei kannata kiertää, suoraan asiaan vaan
- sakido
Olitko töissä mainingissa?miten sinne pääsit kesäksi hommiin..oliko palkka työolot kohillaan..missä asuit..ja kauanko olit? olisin kiitollinen vastauksista.. haaveilen ensi sesonkiin sinne töihin..
- .....
maksoivatko sun työluvan??
- tähti*
tässä kotisivujen osoite www.maininkialanya.com.
- james < 3
Itse olin alanyassa juuri vähän aika sitten ja mainingissa tuli käytyä.
Hyvä palvelu, kaksi turkkilaista tarjoilijaa, on myös suomaliaisa nuoria tyttöjä tarjoilijoina.
ihanat näkymät rannalle ja kale-kukkulalle.
päivisin buffetlounas.
ravintolalta saa varattua myös aurinkotuoleja - ja varjoja.
- aurinkoako
Jos aloittaja vielä ketjua lukee, niin kuis matka meni?
Varsinkin tuon hotellin suhteen. Samaan olemme sinne lähdössä ja siksi kiinnostais kaikki "päivitetty" tieto.- takarivintaavi
Moikka.
Emme päässeet silloin matkaan ollenkaan kun oli se tuhkapilvi katastrofi..:(.
Deturi hoiti kyllä rahat heti takaisi.
Joskus uudestaan paremmalla onnella.
Teille hyvää matkaa ja käykää heti ekapäivänä puhdistautumassa hamamissa...;) - Simmoseee
takarivintaavi kirjoitti:
Moikka.
Emme päässeet silloin matkaan ollenkaan kun oli se tuhkapilvi katastrofi..:(.
Deturi hoiti kyllä rahat heti takaisi.
Joskus uudestaan paremmalla onnella.
Teille hyvää matkaa ja käykää heti ekapäivänä puhdistautumassa hamamissa...;)Ihan uteliaisuuttaan käytiin tuo maininki katsastamassa, tosi onneton paikka. Ruoka ja juoma älyttömän kallista.. verrattuna muihin ravintoloihin. Ja jopa suomea puhuva henkilökunta sanoi paikan olevan huono, ja etsivänsä muita töitä, hahha, tämä se vasta turisteille pitääkin kertoa ;)
- Matkaava rockari
Vitun kammottava Suomijuntti baari. Kannattaa vältellä. Miksi joku Suomalainen lähtee Turkkiin syömään muusia ja lihapullia ja kuuntelemaan suomi-iskelmää ja laulamaan suomikaraokea?
Itse haluan pysyä mahdollisimman kaukana näistä Heikin Baareista ja Kallen paikoista.- kalekukkula
Tuli käytyä Mainingissa Alanyassa! Oli sekä hyvää ruokaa että silmänruokaa!!
- ihanaa panoa
kalekukkula kirjoitti:
Tuli käytyä Mainingissa Alanyassa! Oli sekä hyvää ruokaa että silmänruokaa!!
saitteko hyvin Mehmetin kebabbia vai laittoiko hotellin respa suoraan?
- ohi kä....
ihanaa panoa kirjoitti:
saitteko hyvin Mehmetin kebabbia vai laittoiko hotellin respa suoraan?
ohi kävellessä näki ,että tyhjä lato, eipä näkynyt paljon asiakkaita olevan.
- Maailmaa nähnyt
ohi kä.... kirjoitti:
Viikko sitten palattiin Alanya sta, monen vuoden tauon jälkeen , paikka ainakin siistimpi,
hinnat nousseet hurjasti, ravintoloita pilvin pimein, taso vähän sitä sun tätä, sisäänheittäjät
kimpussa, ja yllätys , yllätys , parasta ruokaa ja palvelua saimme , joittenkin parjaamassa
Ravintola MAININKI nimisessä , upealla paikalla , meren rannalla, sijaitsevassa , siistitasoisessa
paikassa. Suomalaisilla joku peruskateus, näyttämisen halu ilmaantuu näissä kirjoitelmissa,
mukamas pitää karttaa paikkoja , jotka vähänkin kotimaata muistuttaa, kunhan muutaman iltana
ruokailet "täysturkkilaisessa" , joissa ei juuri hintaerittelyjä laskussa näy, iso loppusumma kertyy,
ties mistä .. Niin saattaapi mielellään suunnata askeleensa Suomen Lipun suuntaa. - Makuja on monia
ohi kä.... kirjoitti:
Lato ? Miten läheltä lienet uskaltanut kurkistaa. Erittäin tyylikäs , hyvällä maulla sisustettu
RAVINTOLA. Kaikki kun eivät välitä likaisten kebabpaikkojen epämääräisistä sapuskoista.
Lomalla on ihana ruokailla kauniissa ympäristössä, hyvää ruokaa nautiskellen. - trtrrtrtttr
Makuja on monia kirjoitti:
Lato ? Miten läheltä lienet uskaltanut kurkistaa. Erittäin tyylikäs , hyvällä maulla sisustettu
RAVINTOLA. Kaikki kun eivät välitä likaisten kebabpaikkojen epämääräisistä sapuskoista.
Lomalla on ihana ruokailla kauniissa ympäristössä, hyvää ruokaa nautiskellen.ympäristössä ravintola kyllä on,muuten koditon ,liian iso paikka .Eipä asiakkaita paljon näkynyt.
- Kun miestäkin
Niin monta mieltä, kun miestäkin ! Siksi on sanottava Yäk ja Yäk itsellesi, kaikki kun eivät lomallaan
rockkaa ja ryyppää. Valitettavan paljon tälläistä porukkaa Turkkiin , halpojen matkojen maahan,
hakeutuu. Tulevaisuus saattaa muuttaa matkustaja-ainesta siistimpään suuntaan, jolloin kunnon
ravintolat , tulevat muotiin, suomi -iskelmä soi ja karaoke raikaa. - ninininonm
vittu itte oot pelle, suomiravintolat on sairaan hyvä paikka ihmisille jotka tykkää matkustaa mutta haluaa kuitenki suomalaista palvelua ja sitä paitsi KAIKKI MATKUSTAA MITEN TYKKÄÄ! niin ja muussi ja lihapullat on ruotsista idiootti!
- Maininki GOOD
ninininonm kirjoitti:
vittu itte oot pelle, suomiravintolat on sairaan hyvä paikka ihmisille jotka tykkää matkustaa mutta haluaa kuitenki suomalaista palvelua ja sitä paitsi KAIKKI MATKUSTAA MITEN TYKKÄÄ! niin ja muussi ja lihapullat on ruotsista idiootti!
Siis Ravintola Maininki oli siisti , hyvää ruokaa tarjoava ravintola , ihanalla paikalla. Kohtuuhintainen.
Tämä TOLL0 on itselleen onnistunut sopivan nimimerkin valitsemaan, kielenkäyttö TÖRKEÄÄ !! - farsia vuohentyttö?
Maininki GOOD kirjoitti:
Siis Ravintola Maininki oli siisti , hyvää ruokaa tarjoava ravintola , ihanalla paikalla. Kohtuuhintainen.
Tämä TOLL0 on itselleen onnistunut sopivan nimimerkin valitsemaan, kielenkäyttö TÖRKEÄÄ !!Oletko knocked-up turkkilaiselle?
- orot1
Lähdettiin sitten maininkiin isommalla porukalla tutustumaan kuuluisaan suomalaisravintolaan.Matka alkoi hyvin, mainostettu ilmainen kyyti myöhässä 1,5 tuntii,luvattu live musiikki puuttui,sali täysin tyhjä.Päätettiin kuitenkin jäädä kun lähdettiin kotikaupungista mahmutlarista asti.Grillattu kana oli sieltä mistä muna tulee.Viini kuitenkin tarjoiltiin kuin viiden tähden ravintolassa ja hintakin oli samaa luokkaa.Pullo angoraa joka on kaupassa n.15 ytl maksoi 80 ytl.Saatiin kuitenkin romanttinen päätös kun sähköt katkesivat sopivasti laskua maksettaessa ja maksettiin pimeästi.Ilmainen kotikyyti kuitenkin meni iloisesti muistellessa iltaa.Jäimme vielä jatkoille kotikadulle mahmutlarissa josta löytyy 100 m matkalta 5 ravintolaa jotka ovat 100 kertaa parempia.Ei merta edemmäs kalaan.
- Jamero
Kävin Mainingissa heinäkuussa-10 ja olen tyytyväinen paikkaan. Paikassa Aurinkomatkat piti Tervetuloa-tilaisuuden ja jos jäi syömään kolmen ruokalajinlounaan omistaja ajoi minut hotelliin. Ei minulla ole pahaasanottavaa paikasta. Lähden taas kaupunkiin lähiaikoina.Minusta tuli Turkkifani juuri saamastani Ystävällisestä käytöksestä ja Onnistuneesta Lomasta.
- voiteitä
Olen käynyt Mainingissa useaan otteeseen. Ruoka mielestäni oli Alanyan parasta ja palvelu hyvää. Väkeä riitti kyllä paljon iltoina jolloin siellä oli esiintyjä. Paikkaa mainostettu vain aivan liian vähän.
- Jenkka;(
Oltiin myös Mainingissa eka kerran ja toista ei tule,tyhjyyttä täynnä oleva "sali" joskin kauniissa paikassa,ruoan hinta pilvissä ja tarjoilu no,niin vähän sitä ja tätä....lähinnä kahisevien tuulipukukansan ja vyölaukkuäijien paikka,kyllä Rhodoksen Suomi paikat ovat aivan eri tasoa,siellä soitetaan kansainvälistä tanssimusiikkia hyvien bändien tahdissa,siis kotimaisten sekä ulkolaisten,tää Maininki on lähinnä humppajyskytyspaikka :((
No nyt tietenkin jokin ihmettelee miksi menimme paikkaan,uteliaisuuttamme,kuten Heikin baarinkiin,muuten suosimme paikallisia Ravintoloita.
- älkäämenkö
Joo, eipä mennä Maininkiin enää. Tyhjä paikka, wiski jäillä 12 euroa ja ryhmälle tultiin esittelemmään nahkatakkeja ja silmälaseja.. Ei ole Mehmetilla homma hanskassa, vain raha kelpaa. Kun olis ollut sitä humppaa edes mutta kun ei...
- ???
saiko edes kuppameisseliä?
- aloittajalle
huono provo
mene töihin!- tanssilattia
maininki on nimensä veroisesti upealla paikalla,.. me olimme viikon syyskuussa 2011, ja kävimme tutustumassa mainingin parkettiin,... väkeä oli vähän, mutta sitäkin paremmat tanssit mieheni kanssa, joka on todellinen parkettien partaveitsi. Nautimme suunnattomasti tanssimisesta, muutama pari pyörähteli kanssamme, ja välillä olimme aivan kahdestaan, ja se valssi kun soi, niin koko lattia oli todellakin meidän käytössä,... ihanaa, silloin voi todella pyörähtää ja vaihtaa suuntaa ketään häiritsemättä,.. Niin monta kertaa, kun mennään jonkun hyvän artistin perässä tansseihin, ei tanssimisesta tule mitään, vaan se on yhtä kävelyä ahtaalla lattialla,.... mutta käykää jokainen kokeilemassa itse,.. me lähdemme huhtikuussa pariksi viikoksi ja varmasti käymme parikin kertaa tanssimassa,.. ja kunnolla,...
- Hemuli
tanssilattia kirjoitti:
maininki on nimensä veroisesti upealla paikalla,.. me olimme viikon syyskuussa 2011, ja kävimme tutustumassa mainingin parkettiin,... väkeä oli vähän, mutta sitäkin paremmat tanssit mieheni kanssa, joka on todellinen parkettien partaveitsi. Nautimme suunnattomasti tanssimisesta, muutama pari pyörähteli kanssamme, ja välillä olimme aivan kahdestaan, ja se valssi kun soi, niin koko lattia oli todellakin meidän käytössä,... ihanaa, silloin voi todella pyörähtää ja vaihtaa suuntaa ketään häiritsemättä,.. Niin monta kertaa, kun mennään jonkun hyvän artistin perässä tansseihin, ei tanssimisesta tule mitään, vaan se on yhtä kävelyä ahtaalla lattialla,.... mutta käykää jokainen kokeilemassa itse,.. me lähdemme huhtikuussa pariksi viikoksi ja varmasti käymme parikin kertaa tanssimassa,.. ja kunnolla,...
Olen etsinyt mainigin kotisivuja , mutta niitä ei taida olla olemassakaan, kiinnostais esiintyjät huhti-toukokuun vaihteessa.
- Ceepe
Hemuli kirjoitti:
Olen etsinyt mainigin kotisivuja , mutta niitä ei taida olla olemassakaan, kiinnostais esiintyjät huhti-toukokuun vaihteessa.
Onpa tullut seurattua tuota touhua sivusilmällä. Porukkaa on mukavasti tuolla vain kun on jonkun matkatoimiston tervetuliaistilaisuus. Iltaisin artistit esiintyy muutamalle ihmiselle. Harmillista, paikka ja olosuhteet oivalliset, myös tämäntyyppistä tarjontaa vain vähän. Joku tökkii, kun ihmisiä ei kiinnosta-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417