Tullessa matkalaukuistamme oli hävinny raskas isohko hopea sormus jolla suurempi tunnearvo ja pikku kukkaron sivutaskuun unohtuneet 60e. Eri laukuista. Laukuissa oli security-tarrat ja tavarat oli siististi, mutta erillä tavalla kuin mitä itse oli pakannut. Menetys ei ollut suuren suuri, mutta harmitus sitäkin suurempi. Joten ei mitään vähäkään arvokasta laukkuihin. Muuten Budapest on ihana, edullinen ja monipuolinen ja erittäin kaunis kaupunki, jossa ihmiset ovat ystävällisiä.
Varoituksen sana Malevista
6
1040
Vastaukset
- Nimetön matkaaja
Miten tuo nyt liittyy lentoyhtiöön?
Kentän matkatavaratyypit ne kamat sieltä on pöllinyt.
Joskus kentillä näkee sellaisen matkalaukun kelmutuspalvelun.
Kannattaa sitä käyttää jos paljon vaikka matkamuistoja laukussa.
Eivät niin helposti rupea sellaista avaamaan kun käsittelevät laukkuja
siel kentän syövereissä.- Gau70
Juu näimpä tietysti, mutta muilla lentoyhtiöillä lentäessäni matkatavaroiden sisältöön ei ole koskettu.
Nytkään ei matkamuistoihin, suht arvokkaaseen kosmetiikkaan tms oltu koskettu tai siis ne eivät olleet kelvanneet. No olkaatte varovaisia kun Unkarin lennolle tai varsinkin pois sieltä lähtiessäne pakkaatte. Vähänkin arvokas käsimatkatavaroihin. Meidän laukuista oli kyllä tietty mitä haettu. Tämä häilähti pakatessa mielessä, koska olin kuullut vastaavaa aiemmin. Kelmun käyttämistä alan vastaisuudessa miettimään, vaikka tämä ensi kerta olikin yli 15 maassa matkustaneena, kun mitään vietiin. Lähinnä ikävä mieli tapahtuneesta jäi. - otan osaa, ikävää
Gau70 kirjoitti:
Juu näimpä tietysti, mutta muilla lentoyhtiöillä lentäessäni matkatavaroiden sisältöön ei ole koskettu.
Nytkään ei matkamuistoihin, suht arvokkaaseen kosmetiikkaan tms oltu koskettu tai siis ne eivät olleet kelvanneet. No olkaatte varovaisia kun Unkarin lennolle tai varsinkin pois sieltä lähtiessäne pakkaatte. Vähänkin arvokas käsimatkatavaroihin. Meidän laukuista oli kyllä tietty mitä haettu. Tämä häilähti pakatessa mielessä, koska olin kuullut vastaavaa aiemmin. Kelmun käyttämistä alan vastaisuudessa miettimään, vaikka tämä ensi kerta olikin yli 15 maassa matkustaneena, kun mitään vietiin. Lähinnä ikävä mieli tapahtuneesta jäi.Minultakin on viety muutama vuosi sitten matkatalaukusta kalliita kenkiä Budapestin kentällä. Todella harmitti. En muista oliko se Finnairin vai Malevin lento, mutta ei se ole oleellista. Ne varkaat ovat kentällä eikä koneessa. Kannattaa muuten aina tehdä ilmoitus varastetuista tavaroista, että ne rosvot saadaan kiinni.
- kenttärosvot
Tehkää toki ihmeessä ilmoitus AINA jos laukkuihin on kajottu. Unkari on todellakin ihana maa mutta rosvoja on paljon ja ne mielellään hakeutuvat juuri sellaisiin duuneihin jossa voisivat varastaa tavaroita kuten nyt matkatavaroiden käsittelijöiksi.
Olen huomannut että jos olen mennyt hyvissä ajoin Budapestin kentälle ja laukut ovat menneet aikaisin sisälle niin silloin on usein pengottu tavaroita ja välillä jotain pöllitty vaikka yritän olla laittamatta mitään arvokasta sisälle. Kerran oli lukkokin rikottu ja tavaraa varastettu myös.
Yleensä menomatkalla Suomesta sinne ei mitään tapahdu koska niillä ei ole silloin aikaa hämärä hommeleihin.
Jos laukut kelmuttaa niin silloin saattaa olla että koko laukku helpommin häviää koska varkaat ajattelevat että siellä on jotain hyvin arvokasta kun on maksettu kelmutuksesta tai laukku itsessään on jo arvotavaraa.
Voihan olla että ne pystyvät läpivalaisemaan siellä ja jo näin tutkimaan mitä laukku sisältää.- 26
Vähän oli juu aloittajalla puurot ja vellit sekaisin. Ei tämä Maleviin liity. Minun laukkuni oli Budapestissä avattu, ja kyseessä oli Finnairin lento.
- rantarolexit rantees
Kymmenen kieppiä kelmua laukun ympäri - pitää vorot erossa sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918