Varoituksen sana Malevista

Gau70

Tullessa matkalaukuistamme oli hävinny raskas isohko hopea sormus jolla suurempi tunnearvo ja pikku kukkaron sivutaskuun unohtuneet 60e. Eri laukuista. Laukuissa oli security-tarrat ja tavarat oli siististi, mutta erillä tavalla kuin mitä itse oli pakannut. Menetys ei ollut suuren suuri, mutta harmitus sitäkin suurempi. Joten ei mitään vähäkään arvokasta laukkuihin. Muuten Budapest on ihana, edullinen ja monipuolinen ja erittäin kaunis kaupunki, jossa ihmiset ovat ystävällisiä.

6

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön matkaaja

Miten tuo nyt liittyy lentoyhtiöön?
      Kentän matkatavaratyypit ne kamat sieltä on pöllinyt.

Joskus kentillä näkee sellaisen matkalaukun kelmutuspalvelun.
      Kannattaa sitä käyttää jos paljon vaikka matkamuistoja laukussa.
      Eivät niin helposti rupea sellaista avaamaan kun käsittelevät laukkuja
      siel kentän syövereissä.

• Gau70

Juu näimpä tietysti, mutta muilla lentoyhtiöillä lentäessäni matkatavaroiden sisältöön ei ole koskettu.
        Nytkään ei matkamuistoihin, suht arvokkaaseen kosmetiikkaan tms oltu koskettu tai siis ne eivät olleet kelvanneet. No olkaatte varovaisia kun Unkarin lennolle tai varsinkin pois sieltä lähtiessäne pakkaatte. Vähänkin arvokas käsimatkatavaroihin. Meidän laukuista oli kyllä tietty mitä haettu. Tämä häilähti pakatessa mielessä, koska olin kuullut vastaavaa aiemmin. Kelmun käyttämistä alan vastaisuudessa miettimään, vaikka tämä ensi kerta olikin yli 15 maassa matkustaneena, kun mitään vietiin. Lähinnä ikävä mieli tapahtuneesta jäi.

• otan osaa, ikävää
        Gau70 kirjoitti:

Juu näimpä tietysti, mutta muilla lentoyhtiöillä lentäessäni matkatavaroiden sisältöön ei ole koskettu.
        Nytkään ei matkamuistoihin, suht arvokkaaseen kosmetiikkaan tms oltu koskettu tai siis ne eivät olleet kelvanneet. No olkaatte varovaisia kun Unkarin lennolle tai varsinkin pois sieltä lähtiessäne pakkaatte. Vähänkin arvokas käsimatkatavaroihin. Meidän laukuista oli kyllä tietty mitä haettu. Tämä häilähti pakatessa mielessä, koska olin kuullut vastaavaa aiemmin. Kelmun käyttämistä alan vastaisuudessa miettimään, vaikka tämä ensi kerta olikin yli 15 maassa matkustaneena, kun mitään vietiin. Lähinnä ikävä mieli tapahtuneesta jäi.

Minultakin on viety muutama vuosi sitten matkatalaukusta kalliita kenkiä Budapestin kentällä. Todella harmitti. En muista oliko se Finnairin vai Malevin lento, mutta ei se ole oleellista. Ne varkaat ovat kentällä eikä koneessa. Kannattaa muuten aina tehdä ilmoitus varastetuista tavaroista, että ne rosvot saadaan kiinni.

• kenttärosvot

Tehkää toki ihmeessä ilmoitus AINA jos laukkuihin on kajottu. Unkari on todellakin ihana maa mutta rosvoja on paljon ja ne mielellään hakeutuvat juuri sellaisiin duuneihin jossa voisivat varastaa tavaroita kuten nyt matkatavaroiden käsittelijöiksi.
      Olen huomannut että jos olen mennyt hyvissä ajoin Budapestin kentälle ja laukut ovat menneet aikaisin sisälle niin silloin on usein pengottu tavaroita ja välillä jotain pöllitty vaikka yritän olla laittamatta mitään arvokasta sisälle. Kerran oli lukkokin rikottu ja tavaraa varastettu myös.
      Yleensä menomatkalla Suomesta sinne ei mitään tapahdu koska niillä ei ole silloin aikaa hämärä hommeleihin.
      Jos laukut kelmuttaa niin silloin saattaa olla että koko laukku helpommin häviää koska varkaat ajattelevat että siellä on jotain hyvin arvokasta kun on maksettu kelmutuksesta tai laukku itsessään on jo arvotavaraa.
      Voihan olla että ne pystyvät läpivalaisemaan siellä ja jo näin tutkimaan mitä laukku sisältää.

• 26

Vähän oli juu aloittajalla puurot ja vellit sekaisin. Ei tämä Maleviin liity. Minun laukkuni oli Budapestissä avattu, ja kyseessä oli Finnairin lento.

• rantarolexit rantees

Kymmenen kieppiä kelmua laukun ympäri - pitää vorot erossa sisällöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3651
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1718
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1348
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1015
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      915
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      908
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      69
      894
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      849
    Aihe