Mistä maasta iHerb lähettää tuotteet?

marrimoo

Onkos tuo iherb.com jenkkilafka vai eurooppalainen? Lähetetäänkö tilatut lisäravinteet EU:n sisältä?

6

908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NEN185

iHerb on jenkkifirma ja lähetykset tulevat USA:sta.

Vielä pakkolisäys. Ensimmäistä kertaa iHerbistä tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla

NEN185

• 1317

Taitavat nyt lähetykset iHerbistä myöhästyä tuhkapilven vuoksi.

• ElenaS

Ensitilaajalle viiden dollarin alennus koodilla MET736. www.iherb.com

• vn03883f

Iherb on jenkkifirma ja lähetykset tulevat USA:sta. Tein itse kanssa ensimmäisen tilauksen iherbiin ja voin suositella kauppaa myös kaikille muille. 4 euron postikulut ovat järjettömän halvat.
      Tässä vielä toimiva koodi jolla kaikki ensi tilaajat saavat 5 dollarin alennuksen:
      ANU673

• Loistavaa toimintaa

Itse olen tilannut jo muutaman kerran iHerbistä multivitamiinit ja D-vitamiinit, jotta pysyisin mahdollisimman terveenä. Paketit ovat saapuneet n. viikon kuluessa tilauksesta eikä toistaiseksi yksikään paketti ole jäänyt tulliin. Itse pidän huolen, että tilaukset pysyvät alle Airmailin painorajan 1,36kg, jotta paketit tulevat "normipostin" mukana. Tällöin postimaksu on ainoastaan 4 dollaria. Mikäli haluaa käyttää DHL:ää tai UPS:ia, saa toki painavammankin paketin kotiovelle (kalliimmalla), mutta näillä menetelmillä joutuu maksamaan paketista tullit ja ALV:t. Lisäksi olen yrittänyt pitää tilauksen hinnan n. alle 60/70 dollaria, jolloin tulleja ei ko paketista joudu maksamaan.

Viime kerralla tilasin kokonaisen paketin Twinlabin wheyproteiinia (21d posteineen/900g). Sama paketti maksaisi Suomessa 35e. Koko ajan kiinnostun kaupasta enemmän ja enemmän! :)

Ohessa vielä alennuskoodi iHerbiin LOF228, jolla saa alennusta tuon 5dollaria ensitilaukselle.

• mnhjkl

Nyt kannattaa tosiaan panna ilmasilta pystyyn, että ehtii saada vielä vanhoilla veroilla vitamiineja tankkattua. Mullakin on kahdeksan pakettia tulossa. Toivottavasti ehtivät kaikki vielä perille tämän vuoden puolella, jotta ei joudu kuristusverotuksn kohteeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe