Mistä maasta iHerb lähettää tuotteet?

marrimoo

Onkos tuo iherb.com jenkkilafka vai eurooppalainen? Lähetetäänkö tilatut lisäravinteet EU:n sisältä?

6

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NEN185

iHerb on jenkkifirma ja lähetykset tulevat USA:sta.

Vielä pakkolisäys. Ensimmäistä kertaa iHerbistä tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla

NEN185

• 1317

Taitavat nyt lähetykset iHerbistä myöhästyä tuhkapilven vuoksi.

• ElenaS

Ensitilaajalle viiden dollarin alennus koodilla MET736. www.iherb.com

• vn03883f

Iherb on jenkkifirma ja lähetykset tulevat USA:sta. Tein itse kanssa ensimmäisen tilauksen iherbiin ja voin suositella kauppaa myös kaikille muille. 4 euron postikulut ovat järjettömän halvat.
      Tässä vielä toimiva koodi jolla kaikki ensi tilaajat saavat 5 dollarin alennuksen:
      ANU673

• Loistavaa toimintaa

Itse olen tilannut jo muutaman kerran iHerbistä multivitamiinit ja D-vitamiinit, jotta pysyisin mahdollisimman terveenä. Paketit ovat saapuneet n. viikon kuluessa tilauksesta eikä toistaiseksi yksikään paketti ole jäänyt tulliin. Itse pidän huolen, että tilaukset pysyvät alle Airmailin painorajan 1,36kg, jotta paketit tulevat "normipostin" mukana. Tällöin postimaksu on ainoastaan 4 dollaria. Mikäli haluaa käyttää DHL:ää tai UPS:ia, saa toki painavammankin paketin kotiovelle (kalliimmalla), mutta näillä menetelmillä joutuu maksamaan paketista tullit ja ALV:t. Lisäksi olen yrittänyt pitää tilauksen hinnan n. alle 60/70 dollaria, jolloin tulleja ei ko paketista joudu maksamaan.

Viime kerralla tilasin kokonaisen paketin Twinlabin wheyproteiinia (21d posteineen/900g). Sama paketti maksaisi Suomessa 35e. Koko ajan kiinnostun kaupasta enemmän ja enemmän! :)

Ohessa vielä alennuskoodi iHerbiin LOF228, jolla saa alennusta tuon 5dollaria ensitilaukselle.

• mnhjkl

Nyt kannattaa tosiaan panna ilmasilta pystyyn, että ehtii saada vielä vanhoilla veroilla vitamiineja tankkattua. Mullakin on kahdeksan pakettia tulossa. Toivottavasti ehtivät kaikki vielä perille tämän vuoden puolella, jotta ei joudu kuristusverotuksn kohteeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe