Onkos tuo iherb.com jenkkilafka vai eurooppalainen? Lähetetäänkö tilatut lisäravinteet EU:n sisältä?
Mistä maasta iHerb lähettää tuotteet?
6
893
Vastaukset
- NEN185
iHerb on jenkkifirma ja lähetykset tulevat USA:sta.
Vielä pakkolisäys. Ensimmäistä kertaa iHerbistä tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla
NEN185- 1317
Taitavat nyt lähetykset iHerbistä myöhästyä tuhkapilven vuoksi.
- ElenaS
Ensitilaajalle viiden dollarin alennus koodilla MET736. www.iherb.com
- vn03883f
Iherb on jenkkifirma ja lähetykset tulevat USA:sta. Tein itse kanssa ensimmäisen tilauksen iherbiin ja voin suositella kauppaa myös kaikille muille. 4 euron postikulut ovat järjettömän halvat.
Tässä vielä toimiva koodi jolla kaikki ensi tilaajat saavat 5 dollarin alennuksen:
ANU673 - Loistavaa toimintaa
Itse olen tilannut jo muutaman kerran iHerbistä multivitamiinit ja D-vitamiinit, jotta pysyisin mahdollisimman terveenä. Paketit ovat saapuneet n. viikon kuluessa tilauksesta eikä toistaiseksi yksikään paketti ole jäänyt tulliin. Itse pidän huolen, että tilaukset pysyvät alle Airmailin painorajan 1,36kg, jotta paketit tulevat "normipostin" mukana. Tällöin postimaksu on ainoastaan 4 dollaria. Mikäli haluaa käyttää DHL:ää tai UPS:ia, saa toki painavammankin paketin kotiovelle (kalliimmalla), mutta näillä menetelmillä joutuu maksamaan paketista tullit ja ALV:t. Lisäksi olen yrittänyt pitää tilauksen hinnan n. alle 60/70 dollaria, jolloin tulleja ei ko paketista joudu maksamaan.
Viime kerralla tilasin kokonaisen paketin Twinlabin wheyproteiinia (21d posteineen/900g). Sama paketti maksaisi Suomessa 35e. Koko ajan kiinnostun kaupasta enemmän ja enemmän! :)
Ohessa vielä alennuskoodi iHerbiin LOF228, jolla saa alennusta tuon 5dollaria ensitilaukselle. - mnhjkl
Nyt kannattaa tosiaan panna ilmasilta pystyyn, että ehtii saada vielä vanhoilla veroilla vitamiineja tankkattua. Mullakin on kahdeksan pakettia tulossa. Toivottavasti ehtivät kaikki vielä perille tämän vuoden puolella, jotta ei joudu kuristusverotuksn kohteeksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693