*¨*¨*KAIPAAVASTI*¨*¨*

♥¤¤´´♥``¤o♥o¤´´♥``¤¤♥


~ Rakkaani ~

Anna huuliesi
kuin tuuli
koskettaa

Kadota ja palata

Ja kuin lintu
laskeutua
ja kaipaavasti
kaipaavaa suudella


~ Rakkaani ~

Vain yksi
suudelma


Anna huulieni
sinulle vastata

Kertoa -


Rakkautta


♥¤¤´´♥``¤o♥o¤´´♥``¤¤♥


http://www.youtube.com/watch?v=ohC7o_PPPtY&feature=related

6

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauteen -

      tämän tuulenselkään
      säveleeni vierähtää

      koskettaa maailmankaarta
      kuin huulet huuliin janoamaan

      heräävää kauneutta
      iloa ihmismieliin
      sydämiin lämmittämään

      sanojen ääriin
      säveliin sointuviin

      rakkaus
      elämään johdattamaan.

      Ja huulissa Elämänjano !

      • *MURUKULTA*

    • Pekka*

      on näköjään ruvettu pussoomaan ihan urakalla.....Minä nyt en
      hempeilystä enemmälti perusta mutta mukava on tuommosta
      lukee ja katoinpahan huvikseen tuota vanahoo Kuinnesin ennätyskirjoo
      ja siinnä sanottiin että yhessä ameriikkalaesessa elokuvassa on suutelma
      kestänny 3 minuuttia ja 3 sekunttia....

      Ja kylällä tuas tapahtuu....
      Jos muistat niin Mohammat tekas uuvven kuletuslaatikon elikkä akkalavan
      raktorin perrään vuan ee suostunnu sanomaan että mihin sitä tarvihtoo...
      Ja Ellikii kyselöö että millon työ piettä ne runoiltamat?
      Vaekka myö ollaan yksinkertasia Kallen kanssa nii ee kuitenkaa ihan pölövästijä...
      Sitten myö hoksattiin mitä ne suunnittelloo ja järjestettiin pikku jekku ja valeheltiin
      että eilen olis se runoilta mutta myö mäntiinkii kytteemään sinne Koposen mökin
      luo ja viime hetkellä hättiin kun naeset rettuuttivat sitä Venäjän tyttöö Olkoo
      siihen akkalavvaan ja köysillä siihen sitovat että rajan taa oes Mohammetti sen kyyvinny...

      Eepä tässä muuta tällä kertoo kun että kiitos runosta ja sitä hyvvee mitä ennennii...

      • *MURUKULTA*

        Vai johan tännehii kerkieän uaatokseni heittee.. Piää savuaa jo...
        Männe aikoo niin hyvin tuossa tuon yhen muuttolinnun pesänrakennus-suunnitellus ja tekemises jotta...
        Vaan rupesin miettiin, jotta minkä ihimeen takkii ne on siin elokuvas tuhuranneet aikoo
        yhteen pussaukseen niin pitkän ajan? Mikähän se on ollunna se vunktio ohojaajalla..
        3 minnuutis ois kerennä muutkii tehä... Evääthä siin ois kerennä syyvä ja kohvit juua... ;þ

        hehe...Miepä tiijän jo teijän koiruuksist siellä! Elli soitti sillo illall miul meleko hengästyneenä..
        Ee sillä mittee..Se ol katoppa naaranna nii kovast, jotta sen takkii se puuskiutti televooniin.
        Siull jäi ny jottain hyvin olleelist kertomat..Jos työ olitta muka ovelii, niin ol ne tyllitkii,
        vai mitte se teijän perspuoli sannoo?!
        Se se Joonaken koiral oh melekonen purukalusto leukojen välis ja sennii teki varmaan jo tiiättäkii..
        Ossuuskaapan neiti sekkii soitti ja kerto, jotta ol suaanunna asiakkaaksii par vaivasen näköstä herraa,
        ol'vat kuulemma olleet laastaria vailla ja jääpalapusseja.. Satukko tieteen asseesta jottain?...
        Ettäkö työ ruojat jo käsite, jotta siit hemsankelekast ei uoo ku haittoo ja harmia..Istu vaik nii tiiät!

        Jokos ne vappusimat on hyvällä mallilla ja tuotanto täyel tohinall menos,, niinpäniinpä Pekka!
        Töihin töihin sano Lapatossuki ja koiruuvet pois, muuten hukka perii ku konkurssi iskee!
        Mahtavan mukavoo päivee sit Pekka ja kiitoksii käänist ja - kuuntele -
        kui lintuset tiutittaa akkunan takana.. :)) Woi että..... Kevättä.........

        http://gallery.photo.net/photo/5145502-lg.jpg


    • peres

      Sinun sanojasi on kevyt lukea
      Kuin olisi tuulen mukana höyhenenä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe