♥¤¤´´♥``¤o♥o¤´´♥``¤¤♥
~ Rakkaani ~
Anna huuliesi
kuin tuuli
koskettaa
Kadota ja palata
Ja kuin lintu
laskeutua
ja kaipaavasti
kaipaavaa suudella
~ Rakkaani ~
Vain yksi
suudelma
Anna huulieni
sinulle vastata
Kertoa -
Rakkautta
♥¤¤´´♥``¤o♥o¤´´♥``¤¤♥
http://www.youtube.com/watch?v=ohC7o_PPPtY&feature=related
*¨*¨*KAIPAAVASTI*¨*¨*
6
250
Vastaukset
Rakkauteen -
tämän tuulenselkään
säveleeni vierähtää
koskettaa maailmankaarta
kuin huulet huuliin janoamaan
heräävää kauneutta
iloa ihmismieliin
sydämiin lämmittämään
sanojen ääriin
säveliin sointuviin
rakkaus
elämään johdattamaan.
Ja huulissa Elämänjano !- *MURUKULTA*
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤
Syntyy
suudelmia
kaipaavia
Syntyy
janoa
ilman
sanoja
Syntyy
onnenhuumaa
ihanaa
kuumaa
Syntyy
rakkautta
mitäs
muuta
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤
Kiitosten kera toivotan aurinkoisia hetkiä ja - kevään janoisia hetkiä...;)
http://farm4.static.flickr.com/3188/2887787623_e04b27029e.jpg
- Pekka*
on näköjään ruvettu pussoomaan ihan urakalla.....Minä nyt en
hempeilystä enemmälti perusta mutta mukava on tuommosta
lukee ja katoinpahan huvikseen tuota vanahoo Kuinnesin ennätyskirjoo
ja siinnä sanottiin että yhessä ameriikkalaesessa elokuvassa on suutelma
kestänny 3 minuuttia ja 3 sekunttia....
Ja kylällä tuas tapahtuu....
Jos muistat niin Mohammat tekas uuvven kuletuslaatikon elikkä akkalavan
raktorin perrään vuan ee suostunnu sanomaan että mihin sitä tarvihtoo...
Ja Ellikii kyselöö että millon työ piettä ne runoiltamat?
Vaekka myö ollaan yksinkertasia Kallen kanssa nii ee kuitenkaa ihan pölövästijä...
Sitten myö hoksattiin mitä ne suunnittelloo ja järjestettiin pikku jekku ja valeheltiin
että eilen olis se runoilta mutta myö mäntiinkii kytteemään sinne Koposen mökin
luo ja viime hetkellä hättiin kun naeset rettuuttivat sitä Venäjän tyttöö Olkoo
siihen akkalavvaan ja köysillä siihen sitovat että rajan taa oes Mohammetti sen kyyvinny...
Eepä tässä muuta tällä kertoo kun että kiitos runosta ja sitä hyvvee mitä ennennii...- *MURUKULTA*
Vai johan tännehii kerkieän uaatokseni heittee.. Piää savuaa jo...
Männe aikoo niin hyvin tuossa tuon yhen muuttolinnun pesänrakennus-suunnitellus ja tekemises jotta...
Vaan rupesin miettiin, jotta minkä ihimeen takkii ne on siin elokuvas tuhuranneet aikoo
yhteen pussaukseen niin pitkän ajan? Mikähän se on ollunna se vunktio ohojaajalla..
3 minnuutis ois kerennä muutkii tehä... Evääthä siin ois kerennä syyvä ja kohvit juua... ;þ
hehe...Miepä tiijän jo teijän koiruuksist siellä! Elli soitti sillo illall miul meleko hengästyneenä..
Ee sillä mittee..Se ol katoppa naaranna nii kovast, jotta sen takkii se puuskiutti televooniin.
Siull jäi ny jottain hyvin olleelist kertomat..Jos työ olitta muka ovelii, niin ol ne tyllitkii,
vai mitte se teijän perspuoli sannoo?!
Se se Joonaken koiral oh melekonen purukalusto leukojen välis ja sennii teki varmaan jo tiiättäkii..
Ossuuskaapan neiti sekkii soitti ja kerto, jotta ol suaanunna asiakkaaksii par vaivasen näköstä herraa,
ol'vat kuulemma olleet laastaria vailla ja jääpalapusseja.. Satukko tieteen asseesta jottain?...
Ettäkö työ ruojat jo käsite, jotta siit hemsankelekast ei uoo ku haittoo ja harmia..Istu vaik nii tiiät!
Jokos ne vappusimat on hyvällä mallilla ja tuotanto täyel tohinall menos,, niinpäniinpä Pekka!
Töihin töihin sano Lapatossuki ja koiruuvet pois, muuten hukka perii ku konkurssi iskee!
Mahtavan mukavoo päivee sit Pekka ja kiitoksii käänist ja - kuuntele -
kui lintuset tiutittaa akkunan takana.. :)) Woi että..... Kevättä.........
http://gallery.photo.net/photo/5145502-lg.jpg
- peres
Sinun sanojasi on kevyt lukea
Kuin olisi tuulen mukana höyhenenä- *MURUKULTA*
Tuli kuva hymyilevästä höyhenestä, joka kiepsahtelee ilmavirran pyörteissä
ja laskeutuu tuohon männynoksalle ilostuttamaan minua! :)
Kiitos peres - Näin sanat - vaikuttaa.... :]
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11620/H_yhen_2_v.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
