~ Ihminen ~

4

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämää.

      Olla vain viimeinkin ihminen,
      ihminen ihmiselle.

      Irtautua vanhoista kaavoista,
      aloittaa uudenlainen matka.

      Uudenlainen luonnollinen elämä,
      ei kieltäymystä, ei tukahduttavaa.

      Vaan iloa.



      Sinä sait sen yksinkertaisesti sanottua!!!
      Kiitos, kulkea kun sain vierelläsi taas kerran.
      Se on menolippu ; )

      • niin...siihen mahtuu niin paljon ja sitä ei kirkoissa ja kulisseissa opeteta vaan
        se on ihmisessä tai sitten ei ole...

        Pakko lainata tätä tässä kohtaan...
        ( Kirje Filippiiniläisille 2:5-7)
        " Olkoon teillä sellainen mieli, joka Kristuksella Jeesuksella oli.
        Hänellä oli Jumalan muoto, mutta hän ei pitänyt kiinni oikeudestaan
        olla Jumalan vertainen, vaan luopui omastaan.
        Hän otti orjan muodon ja tuli ihmisen kaltaiseksi.
        Hän eli IHMISENÄ IHMISTEN JOUKOSSA ! "

        Niin..." ihmisenä ihmisten joukossa"...siinäpä haastetta kaikille ! :))

        Kiitos sinulle ajatuksia herättävästä palautteestasi :))
        Kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


        Ps. Ja mutta kenestäköhän tämä laulu kertookaan loppupelistä...> :O

        http://www.youtube.com/watch?v=p1c7y4pHkTI


    • Huhti.Kuu

      Runosi on puhutteleva, synnytti ns. vastarunon .

      Ihminen toiselle
      on susi toiselle

      tutustua toiseen
      tehdä matkaa
      hetken yhdessä
      muuttaa suuntaa

      toivoa kohtaavansa
      lampaan jota
      susi ei ole vielä raadellut ...

      • On sanottu, että " ihminen omassa olossaan on Eläin " ...
        Mutta näinhän asian ei tarvitse olla, koska ihminen on pohjimmiltaan " Jumalan kuva " !
        Jumalan kuvaksi luotu !
        siis ihminen on tai kuuluisi olla pohjimmiltaan " Rakkauden heijastuma " ...

        Siis syvässä ...syvässä...siellä ihmisen pohjimmissa sopukoissa asuu kuitenkin Rakkaus...
        mutta ikävä kyllä... ihminen voi paatua tai paaduttaa itsensä niin ettei löydä enää
        Rakkautta itsestään... :(

        ...Luoja minua armahtakoon etten katkeroituisi elämälle ja eksyisi itsestäni niin, että minulle kävisi tällä tavoin ...
        sillä haluaisin olla vain... "lammas suden vaatteissa" ! :))

        Kiitos ajatuksia herättävästä palautteestasi ! :))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=zsJv-OwAW8Q


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe