♥
Ihminen toiselle on
ihminen toiselle
Tutustua toiseen
tehdä matkaa
Ja ottaa vain menolippu
♥
http://www.youtube.com/watch?v=TnsuGb32YRU
~ Ihminen ~
4
277
Vastaukset
- elämää.
Olla vain viimeinkin ihminen,
ihminen ihmiselle.
Irtautua vanhoista kaavoista,
aloittaa uudenlainen matka.
Uudenlainen luonnollinen elämä,
ei kieltäymystä, ei tukahduttavaa.
Vaan iloa.
Sinä sait sen yksinkertaisesti sanottua!!!
Kiitos, kulkea kun sain vierelläsi taas kerran.
Se on menolippu ; )niin...siihen mahtuu niin paljon ja sitä ei kirkoissa ja kulisseissa opeteta vaan
se on ihmisessä tai sitten ei ole...
Pakko lainata tätä tässä kohtaan...
( Kirje Filippiiniläisille 2:5-7)
" Olkoon teillä sellainen mieli, joka Kristuksella Jeesuksella oli.
Hänellä oli Jumalan muoto, mutta hän ei pitänyt kiinni oikeudestaan
olla Jumalan vertainen, vaan luopui omastaan.
Hän otti orjan muodon ja tuli ihmisen kaltaiseksi.
Hän eli IHMISENÄ IHMISTEN JOUKOSSA ! "
Niin..." ihmisenä ihmisten joukossa"...siinäpä haastetta kaikille ! :))
Kiitos sinulle ajatuksia herättävästä palautteestasi :))
Kivaa päivää sinulle !
Terkuin (*J*)
Ps. Ja mutta kenestäköhän tämä laulu kertookaan loppupelistä...> :O
http://www.youtube.com/watch?v=p1c7y4pHkTI
- Huhti.Kuu
Runosi on puhutteleva, synnytti ns. vastarunon .
Ihminen toiselle
on susi toiselle
tutustua toiseen
tehdä matkaa
hetken yhdessä
muuttaa suuntaa
toivoa kohtaavansa
lampaan jota
susi ei ole vielä raadellut ...On sanottu, että " ihminen omassa olossaan on Eläin " ...
Mutta näinhän asian ei tarvitse olla, koska ihminen on pohjimmiltaan " Jumalan kuva " !
Jumalan kuvaksi luotu !
siis ihminen on tai kuuluisi olla pohjimmiltaan " Rakkauden heijastuma " ...
Siis syvässä ...syvässä...siellä ihmisen pohjimmissa sopukoissa asuu kuitenkin Rakkaus...
mutta ikävä kyllä... ihminen voi paatua tai paaduttaa itsensä niin ettei löydä enää
Rakkautta itsestään... :(
...Luoja minua armahtakoon etten katkeroituisi elämälle ja eksyisi itsestäni niin, että minulle kävisi tällä tavoin ...
sillä haluaisin olla vain... "lammas suden vaatteissa" ! :))
Kiitos ajatuksia herättävästä palautteestasi ! :))
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=zsJv-OwAW8Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502
