Kuinka luotettava tai varma on proge testi jossa väri kertoo onko koira valmis vai ei?
Entäpä jos se näyttää valkoista, ehtiikö siitä vielä vuorokauden jälkeen astuttaa?
Proge testin varmuus
3
1718
Vastaukset
- nohtuota
ja tulkitsee, onko liuskat säilytetty oikein, onko pissa säilytetty oikein, jne. Virhelähteitä on aina ja kaikessa. Toiset ehtii vielä "myöhässäkin", toisilla ei enää onnistu, riippuu niin tapauksesta. Vaikka aika olisi ok, narttu saattaa kieltäytyä uroksesta muista syistä tai urosta ei kiinnostakkaan juuri tämä narttu juuri tänään. Sori, mutta pikkuisen on vaikea kysymys, etkä kovin paljoa anna taustatietoja.
- joopa jooo
Proge testi otetaan verikokeella, eikä pissasta liuskalla, niin kuin ihminen katsoo onko tiineenä vai ei. Koiralla tutkitaan onko sopiva päivä astuttaa.
- möhlökkä
Proge testin voi ottaa myös liuskalla, mutta meillä ei ainakaan se tuntunut kertovan samaa, mitä koira itse...verikokeilla varmempi, mutta nekin voivat heittää koiratsa riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 995447
- 2634698
- 484612
- 643322
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412224