Kuvia Kroatiasta

dancingqueenz

Tässä olisi tarjolla kuvia Kroatista. Otin ne viime matkalla :) http://minnematka.com/component/option,com_joomgallery/func,viewcategory/catid,20/ .Täytyy kyllä sanoa, että paikka on mahtava!

19

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kroatian_ystävä

      Kiitos mukavista kuvista :) Oisko muualla kuvia tarjolla?

    • kroatianvierailija

      Mitkä on Kroatian parhaimmat turistikylät? Ja tehdäänkö sinne edes seuramatkoja?

      • budvafaarao

        se on:)


      • budvasti
        budvafaarao kirjoitti:

        se on:)

        Se on Montenegrossa ei Kroatissa!


    • kysyvä_ei_eksy

      tekevät paketti matkoja Kroatiaan?

      • sunnytourswwe

        Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.


      • eertuyir
        sunnytourswwe kirjoitti:

        Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.

        Aurinkomatkat tekee matkoja :) Kesällä olenkin menossa :)


      • serbiherbi
        sunnytourswwe kirjoitti:

        Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.

        Eikä ole hirveän kalliitakaan. Suosittelen siellä käymään ennen kuin suuret turistimassat löytävät kohteen. Toki serbit matkailee kohteessa ahkerasti.


    • VAARIPAPPASAVOSTA

      SOVELTUUKO KOHDE MEILLE ELÄKELÄISILLE?

      • Kyllä Kroatia sopii eläkeläisille siinä kuin esim. Kreikkakin. Mikäli teillä on ongelmia liikkumisen kanssa, kannattaa valita kohde ja majoitus tarkkaan. Dubrovnikissa on paljon rappuja ja hotelli saattaa sijaita rinteessä. Uimavedet ovat kirkkaat, rannat ovat useimmiten kivisiä, kannattaa varata uimatossut mukaan. Julkinen liikenne on sujuvaa eikä taksimatkakaan tule kovin kalliiksi. Ruoka on hyvää ja puhdasta.


      • vaaripappasavosta
        reissaaja56 kirjoitti:

        Kyllä Kroatia sopii eläkeläisille siinä kuin esim. Kreikkakin. Mikäli teillä on ongelmia liikkumisen kanssa, kannattaa valita kohde ja majoitus tarkkaan. Dubrovnikissa on paljon rappuja ja hotelli saattaa sijaita rinteessä. Uimavedet ovat kirkkaat, rannat ovat useimmiten kivisiä, kannattaa varata uimatossut mukaan. Julkinen liikenne on sujuvaa eikä taksimatkakaan tule kovin kalliiksi. Ruoka on hyvää ja puhdasta.

        Tokihan pärjäämme suomalaisten matkaoppaiden avustuksella ja elekielellä. Suomea siellä ei varmaan oppaiden lisäksi kukaan muu puhu? Kun Turkissa hoettiin joka paikassa terve mitä kaveri.

        Onko Kroatissa ruokalistoja suomeksi?


    • Fisu1970
      • gorillapasi

        tosi kiva kertomus :)


    • jorma pekka

      Minkälaiset rannat siellä Kroatissa on? Jostakin luin, että ei ole hiekkarantoja vaan jotain kalliolohkareista tehtyjä rantoja.

      • varoitusta

        on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...


      • uuno007
        varoitusta kirjoitti:

        on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...

        Täällä puhutaan hiekkarannoista ei hemmetti viruksista. Mitään viruksia tuolta minnematkasta ei saa!


      • DSDSD1
        uuno007 kirjoitti:

        Täällä puhutaan hiekkarannoista ei hemmetti viruksista. Mitään viruksia tuolta minnematkasta ei saa!

        on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe