Kuvia Kroatiasta

dancingqueenz

Tässä olisi tarjolla kuvia Kroatista. Otin ne viime matkalla :) http://minnematka.com/component/option,com_joomgallery/func,viewcategory/catid,20/ .Täytyy kyllä sanoa, että paikka on mahtava!

19

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kroatian_ystävä

      Kiitos mukavista kuvista :) Oisko muualla kuvia tarjolla?

    • kroatianvierailija

      Mitkä on Kroatian parhaimmat turistikylät? Ja tehdäänkö sinne edes seuramatkoja?

      • budvafaarao

        se on:)


      • budvasti
        budvafaarao kirjoitti:

        se on:)

        Se on Montenegrossa ei Kroatissa!


    • kysyvä_ei_eksy

      tekevät paketti matkoja Kroatiaan?

      • sunnytourswwe

        Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.


      • eertuyir
        sunnytourswwe kirjoitti:

        Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.

        Aurinkomatkat tekee matkoja :) Kesällä olenkin menossa :)


      • serbiherbi
        sunnytourswwe kirjoitti:

        Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.

        Eikä ole hirveän kalliitakaan. Suosittelen siellä käymään ennen kuin suuret turistimassat löytävät kohteen. Toki serbit matkailee kohteessa ahkerasti.


    • VAARIPAPPASAVOSTA

      SOVELTUUKO KOHDE MEILLE ELÄKELÄISILLE?

      • Kyllä Kroatia sopii eläkeläisille siinä kuin esim. Kreikkakin. Mikäli teillä on ongelmia liikkumisen kanssa, kannattaa valita kohde ja majoitus tarkkaan. Dubrovnikissa on paljon rappuja ja hotelli saattaa sijaita rinteessä. Uimavedet ovat kirkkaat, rannat ovat useimmiten kivisiä, kannattaa varata uimatossut mukaan. Julkinen liikenne on sujuvaa eikä taksimatkakaan tule kovin kalliiksi. Ruoka on hyvää ja puhdasta.


      • vaaripappasavosta
        reissaaja56 kirjoitti:

        Kyllä Kroatia sopii eläkeläisille siinä kuin esim. Kreikkakin. Mikäli teillä on ongelmia liikkumisen kanssa, kannattaa valita kohde ja majoitus tarkkaan. Dubrovnikissa on paljon rappuja ja hotelli saattaa sijaita rinteessä. Uimavedet ovat kirkkaat, rannat ovat useimmiten kivisiä, kannattaa varata uimatossut mukaan. Julkinen liikenne on sujuvaa eikä taksimatkakaan tule kovin kalliiksi. Ruoka on hyvää ja puhdasta.

        Tokihan pärjäämme suomalaisten matkaoppaiden avustuksella ja elekielellä. Suomea siellä ei varmaan oppaiden lisäksi kukaan muu puhu? Kun Turkissa hoettiin joka paikassa terve mitä kaveri.

        Onko Kroatissa ruokalistoja suomeksi?


    • Fisu1970
      • gorillapasi

        tosi kiva kertomus :)


    • jorma pekka

      Minkälaiset rannat siellä Kroatissa on? Jostakin luin, että ei ole hiekkarantoja vaan jotain kalliolohkareista tehtyjä rantoja.

      • varoitusta

        on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...


      • uuno007
        varoitusta kirjoitti:

        on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...

        Täällä puhutaan hiekkarannoista ei hemmetti viruksista. Mitään viruksia tuolta minnematkasta ei saa!


      • DSDSD1
        uuno007 kirjoitti:

        Täällä puhutaan hiekkarannoista ei hemmetti viruksista. Mitään viruksia tuolta minnematkasta ei saa!

        on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
        näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe