Tässä olisi tarjolla kuvia Kroatista. Otin ne viime matkalla :) http://minnematka.com/component/option,com_joomgallery/func,viewcategory/catid,20/ .Täytyy kyllä sanoa, että paikka on mahtava!
Kuvia Kroatiasta
19
1508
Vastaukset
- kroatian_ystävä
Kiitos mukavista kuvista :) Oisko muualla kuvia tarjolla?
- Digiootti
Viime keväänä kuvaamiani videoita Makarskasta.
http://www.youtube.com/watch?v=1brBYe3dmYo
http://www.youtube.com/watch?v=m_mUy09JYRk Kiertelin viime kesänä kolmisen viikkoa Dalmatian rannikkoa ja saaristoa. Jos kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!
[email protected]
- kroatianvierailija
Mitkä on Kroatian parhaimmat turistikylät? Ja tehdäänkö sinne edes seuramatkoja?
- budvafaarao
se on:)
- budvasti
budvafaarao kirjoitti:
se on:)
Se on Montenegrossa ei Kroatissa!
- kysyvä_ei_eksy
tekevät paketti matkoja Kroatiaan?
- sunnytourswwe
Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.
- eertuyir
sunnytourswwe kirjoitti:
Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.
Aurinkomatkat tekee matkoja :) Kesällä olenkin menossa :)
- serbiherbi
sunnytourswwe kirjoitti:
Mun mielestä Aurinkomatkat tekee tai ainakin on tehnyt.
Eikä ole hirveän kalliitakaan. Suosittelen siellä käymään ennen kuin suuret turistimassat löytävät kohteen. Toki serbit matkailee kohteessa ahkerasti.
- VAARIPAPPASAVOSTA
SOVELTUUKO KOHDE MEILLE ELÄKELÄISILLE?
Kyllä Kroatia sopii eläkeläisille siinä kuin esim. Kreikkakin. Mikäli teillä on ongelmia liikkumisen kanssa, kannattaa valita kohde ja majoitus tarkkaan. Dubrovnikissa on paljon rappuja ja hotelli saattaa sijaita rinteessä. Uimavedet ovat kirkkaat, rannat ovat useimmiten kivisiä, kannattaa varata uimatossut mukaan. Julkinen liikenne on sujuvaa eikä taksimatkakaan tule kovin kalliiksi. Ruoka on hyvää ja puhdasta.
- vaaripappasavosta
reissaaja56 kirjoitti:
Kyllä Kroatia sopii eläkeläisille siinä kuin esim. Kreikkakin. Mikäli teillä on ongelmia liikkumisen kanssa, kannattaa valita kohde ja majoitus tarkkaan. Dubrovnikissa on paljon rappuja ja hotelli saattaa sijaita rinteessä. Uimavedet ovat kirkkaat, rannat ovat useimmiten kivisiä, kannattaa varata uimatossut mukaan. Julkinen liikenne on sujuvaa eikä taksimatkakaan tule kovin kalliiksi. Ruoka on hyvää ja puhdasta.
Tokihan pärjäämme suomalaisten matkaoppaiden avustuksella ja elekielellä. Suomea siellä ei varmaan oppaiden lisäksi kukaan muu puhu? Kun Turkissa hoettiin joka paikassa terve mitä kaveri.
Onko Kroatissa ruokalistoja suomeksi?
- Fisu1970
Tässä on kuvia ja matkakertomus Dubrovnikista kesältä 2007
http://kuvablogi.com/blog/118/60/
http://kuvablogi.com/kb/matkakuvauksia/2007/12/96/
Kuvia Lapadin lahdelta
http://kuvablogi.com/blog/118/59/- gorillapasi
tosi kiva kertomus :)
- jorma pekka
Minkälaiset rannat siellä Kroatissa on? Jostakin luin, että ei ole hiekkarantoja vaan jotain kalliolohkareista tehtyjä rantoja.
- varoitusta
on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ... - uuno007
varoitusta kirjoitti:
on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...Täällä puhutaan hiekkarannoista ei hemmetti viruksista. Mitään viruksia tuolta minnematkasta ei saa!
- DSDSD1
uuno007 kirjoitti:
Täällä puhutaan hiekkarannoista ei hemmetti viruksista. Mitään viruksia tuolta minnematkasta ei saa!
on parempi varoa ennakkoon ja varoa näitä sivustoja. näillä käynnin jälkeen on aina vaarana virukset ja roskapostit. OLKAA VAROVAISIA TÄLLAISTEN SIVUJEN KANSSA.
näistä asioista ei voi liikaa varoittaa, maailma on pullollaan tällaisia sivuja, matkoista ja kohteitsa saa tietoa paljon paremmista sivuista kuin näistä joissa voi piillä vaara ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439