Onko mahdollista pössytellä jossain tupakkapaikalla tässä hotellissa tai sen läheisyydessä? Minkälaiset sanktiot tulee jos jää kiinni pössyn poltosta kadulla? Valitsin tuon hotellin kun siitä oli niin hyvä tarjous booking.comissa
Hotelli Estherea ja pössyttely
3
717
Vastaukset
- anna.s
Jos huoneessasi saa polttaa niin miksi et polta siella, niin mina ainakin teen.. Kaduilla ei saa polttaa mutta hotelli huoneissa tai coffee shopeissa saa! Nain ovat poliisit niin minulle sanoneet..
Koko tuo hotelli on savuton, eli ei saa polttaa huoneissa. Täytyneekö sitten siirtyä kakkuihin ja leivoksiin jos yömyssyä haluaa? Olen ymmärtänyt ettei kakkuja ym ihan joka coffee shopista saa?
- adsgagasg
stallion_77 kirjoitti:
Koko tuo hotelli on savuton, eli ei saa polttaa huoneissa. Täytyneekö sitten siirtyä kakkuihin ja leivoksiin jos yömyssyä haluaa? Olen ymmärtänyt ettei kakkuja ym ihan joka coffee shopista saa?
Ei saa kakkuja ja muffinseja ihan joka paikasta, sitten vain kysymään viereisestä coffeeshopista. Useimmista löytyy.
Nuo leivokset vaan on tehoiltaan arvaamattomia, harvemmin liina vahvoja mutta itse ainakin olen syönyt Space Caken jolla ei tuntunut olevan mitään vaikutusta kun taas hyvin miedoksi mainostettu muffinsi tehosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904