Hotelli Estherea ja pössyttely

stallion_77

Onko mahdollista pössytellä jossain tupakkapaikalla tässä hotellissa tai sen läheisyydessä? Minkälaiset sanktiot tulee jos jää kiinni pössyn poltosta kadulla? Valitsin tuon hotellin kun siitä oli niin hyvä tarjous booking.comissa

3

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna.s

      Jos huoneessasi saa polttaa niin miksi et polta siella, niin mina ainakin teen.. Kaduilla ei saa polttaa mutta hotelli huoneissa tai coffee shopeissa saa! Nain ovat poliisit niin minulle sanoneet..

      • Koko tuo hotelli on savuton, eli ei saa polttaa huoneissa. Täytyneekö sitten siirtyä kakkuihin ja leivoksiin jos yömyssyä haluaa? Olen ymmärtänyt ettei kakkuja ym ihan joka coffee shopista saa?


      • adsgagasg
        stallion_77 kirjoitti:

        Koko tuo hotelli on savuton, eli ei saa polttaa huoneissa. Täytyneekö sitten siirtyä kakkuihin ja leivoksiin jos yömyssyä haluaa? Olen ymmärtänyt ettei kakkuja ym ihan joka coffee shopista saa?

        Ei saa kakkuja ja muffinseja ihan joka paikasta, sitten vain kysymään viereisestä coffeeshopista. Useimmista löytyy.
        Nuo leivokset vaan on tehoiltaan arvaamattomia, harvemmin liina vahvoja mutta itse ainakin olen syönyt Space Caken jolla ei tuntunut olevan mitään vaikutusta kun taas hyvin miedoksi mainostettu muffinsi tehosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe