Tietääkö kukaan miten voisi vähällä rahalla saada vesiaiheen parvekkeelle? MTV3:n ohjelmassa oli kiva pieni vesiaihe mutta sekin maksoi jotain 273 euroa!!! Tosi kallis... eikö sellaista voisi jotenkin itse tehdä tms?
Vesiaihe parvekkeelle
9
4112
Vastaukset
- tuija
Hei
Pieni suihkulähde on varmasti kiva sinne ja nioitä on varmasti monelaisia.Oletan että näin saman ohjelman ja se oli kaunis istutus mutta maksoi paljon. uskoisin että nytten kun kesä tulee niin voisit käydä katselee K-raudasta,Varaosakeskus osasilta, mahdolliset puutarhamyymälät tai ihansekatavarakaupoista katselees millaista tarjontaa sieltä löytyy. muistelen nähneeni myös esim kukkakaupoissa sellaisia pieniä pöydälle sopivia suihkulähteitä ja niiden hinnat on alkanut noin 50€ ylöspäin. sellainen on monivuotinen kyllä että pitkällä ajalla saat sen rahan takas ittelles. Muista että lisäät vettä joka päivä jottei pumppu vaurioidu. Jos et näe sellaista niin kysele eri kaupoista jos joku tietäs mistä tuottetta voi ostaa
tuija- Liana
vinkeistä. Ei muuta kun kauppoihin...
- Anne
mä tilasen pari päivää sitten itselleni sellasen sammakko aiheisen suihkilähteen ellokselta, se on aika kookas ja se laitetaan seinälle, musta se oli tosi kivan näkönen....ja ei maksannu ku 29 euroa
- tuija
hei
juuri tarkoitinkin sitä että joskus voi löytöjä tehä ihan mistä kaupoista vain ja jokaisen tarpeille on varmasti omanlainen.
todella ihana kun olet sen mieleisesi löytänt
- Multasormi
muistan nähneeni erilaisia vesijuttuja myös sokoksella ainakin siis Lahden sokoksella, joten niitä varmaan löytyy myös ihan marketeista
- Liana
kiitos
- Pepsi
Jos haluaa vesi aiheen parvekkeelle niin voi ottaa sellaisen muovisen vesi saavin täyttää sen vedellä huom vesi saavi kannattaa olla aika syvä. Ja sitten ostaa K-raudasta tai Bauhauksen rautakaupasta pinenmmän suihkulähde pumpun ja sitten voi ottaa sellaisen puron joka on muovinen ja sen laittaa pöydälle ja vesi saavi vaikka jakkaralle ja vesi valuu purosta sitten takaisin saaville ja siinä saavissa voi olla pieni suihu toisen pienen pumpun avulla. Ja kiviä koristeeksi saavin pohjalle ja siihen purolle. Muista aina kuitenkin vaihtaa vesi ja saavissa täytyy olla koko ajan vettä pumpun takia. Luulisin, että tämä vesi aihe ei paljon maksa suunilleen ehkä 50 - 100 € välillä.
- Mirva
Ostin juuri pienen vesiaiheen Raision Pirilän kukkatalosta, 10,95€. Niitä oli paria eri mallia, omani on sellainen, jossa vesi laskeutuu portaita pitkin purona. Koristekivet tulivat mukana.
Jos satut asumaan Turun seudulla, kannattaa käydä hakemassa omansa pois.- Gillian
Ostin viime vuonna alennusmyynnistä (10 euroa, Citymarket) suihkulähdepumpun, joka ruiskuttaa pronssiselta näyttävän kalan suun kautta vettä.
Ostin kestopuisen kuusikulmaisen kukkalaatikon ja sinne pesuvadin. Hain ulkoa kiviä. Kala nököttää pesuvadissa kivien ympäröimänä.
Aikomus oli viritellä aiheesta hienompi versio, mutta taitaa jäädä tuollaiseksi, koska tärkeintä siinä on ääni eli solina. Se rauhoittaa ja peittää yllättävän hyvin liikenteen ääniä. Pumpun tehoa pystyy säätämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214