Mistä johtuu?

Sisäinenkalat

Kartassani on eniten maata, joten minun pitäisi olla käytännöllinen, omaisuudesta kiinnostunut jne. Kuitenkin tunnen olevani enemmän vesimerkkeihin suuntautuva, etenkin kaloihin, jota kartassani ei ole laisinkaan!

Neptunus ainakin tekee aspekteja kaikkialle paitsi jupiteriin. Se sijaitsee kauriin merkissä sen omassa huoneessa, eli 10.huoneessa. Se kuulemma "vähentää" sen merkitystä, silti sanon että olen kalat!

12.huoneeni alkaa vesimiehen merkissä. Siellä sijaitsee Mars ja Vesta (jotka ovat härässä), myös North node (eli kuun yläsolmu?) sijaitsee vesimiehessä.

Kumma juttu, että alitajunnan virrassa sukelteleva, käytännöllisten asioiden parissa kärsivä, unelmoiva kulkija ei astrologian mukaan olekaan sitä?

23

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Auttaisiko kuun vaihe eteenpäin? Minun pitäisi olla materiaan kiinnittyvä, keräävä, rahanpuutteesta kärsivä. Kuinka tyydyttää astrologi, kun tämä riittää minulle?

      • Sisäinenkalat

        Saan selville sen? Tai mitä tuo tarkoittaa, mistä sen huomaa?


      • Onnea matkaan.
        Sisäinenkalat kirjoitti:

        Saan selville sen? Tai mitä tuo tarkoittaa, mistä sen huomaa?

        Vuokko Cocco laskee kuun vaiheita, mutta parempi vaihtoehto on soittaa astrologi Raimo A Nikulalle, koska hän on kirjoittanut aiheesta kirjan. Kaava on yksinkertainen, olen vain unohtanut sen. Minulla on tuo kirja, kun tahdot lukea sitä, tule lainaamaan se Helsingissä. Minun kuun vaiheeni on 28, olen laupias samarialainen.


      • Sisäinenkalat
        Onnea matkaan. kirjoitti:

        Vuokko Cocco laskee kuun vaiheita, mutta parempi vaihtoehto on soittaa astrologi Raimo A Nikulalle, koska hän on kirjoittanut aiheesta kirjan. Kaava on yksinkertainen, olen vain unohtanut sen. Minulla on tuo kirja, kun tahdot lukea sitä, tule lainaamaan se Helsingissä. Minun kuun vaiheeni on 28, olen laupias samarialainen.

        http://koti.welho.com/rnikula/phases.htm

        Jos oikein laskin, (8.vaihe, viimeisin vaihe 29.päivä, syntymäpäivä 3.päivä seuraavaa kuutta eli 34-29=5, 8 5=13) kuun vaiheeni on 13.vaihe, eli

        13.VAIHE Tutkijoita ja erittelijöitä:
        Philip Melanchton, John Dee, Alexander von Humboldt, Eduard von Hartmann, Pierre Curie, Arnold Toynbee, Marilyn vos Savant (jolta on mitattu joskus äo 230), George Henrik von Wright, Oiva Ketonen, Urpo Harva, Sven Krohn Osmo A. Wiio.
        Elämänlaadun parantajia: Kreivi Keyserling, William Morris, Ralph Nader, Simone Weil, Yves St.Laurent, Pierre Cardin, Arvid Järnefelt.
        Kriittisiä tarkkailijoita:John Ruskin, J.B.Priestley, Norman Mailer.
        Hyötytaiteilijoita: Vuokko Nurmesniemi, Reima Pietilä.
        Harjoittelijoita, kouluttajia: Anna Pavlova, Frederick W. Taylor (tieteellisen liikejohtamisen isä), Jacqueline Du Pre, Mike Tyson, Paavo Nurmi, Jorma Uotinen, Jari Sarasvuo.
        Sotilaalliset, poliittiset, käytännön taktikot: Pietari Suuri, Napoleon I, Heinrich Himmler, Erich Ludendorff, Walter Mondale, Erich Honecker, Yrjö Kallinen, Niilo Hämäläinen, Pertti Paasio, Martin Saarikangas.
        Vaiheen mystikko: Avilan Theresa, Guru Nanak, shikhi-lahkon perustaja Intiassa.

        Olisi mukava kuulla teiltä, joilla on tietoa ja omaa kokemusta tästä kuun vaiheesta :)

        Kiitoksia :)


      • astrologia huuhaata
        Sisäinenkalat kirjoitti:

        http://koti.welho.com/rnikula/phases.htm

        Jos oikein laskin, (8.vaihe, viimeisin vaihe 29.päivä, syntymäpäivä 3.päivä seuraavaa kuutta eli 34-29=5, 8 5=13) kuun vaiheeni on 13.vaihe, eli

        13.VAIHE Tutkijoita ja erittelijöitä:
        Philip Melanchton, John Dee, Alexander von Humboldt, Eduard von Hartmann, Pierre Curie, Arnold Toynbee, Marilyn vos Savant (jolta on mitattu joskus äo 230), George Henrik von Wright, Oiva Ketonen, Urpo Harva, Sven Krohn Osmo A. Wiio.
        Elämänlaadun parantajia: Kreivi Keyserling, William Morris, Ralph Nader, Simone Weil, Yves St.Laurent, Pierre Cardin, Arvid Järnefelt.
        Kriittisiä tarkkailijoita:John Ruskin, J.B.Priestley, Norman Mailer.
        Hyötytaiteilijoita: Vuokko Nurmesniemi, Reima Pietilä.
        Harjoittelijoita, kouluttajia: Anna Pavlova, Frederick W. Taylor (tieteellisen liikejohtamisen isä), Jacqueline Du Pre, Mike Tyson, Paavo Nurmi, Jorma Uotinen, Jari Sarasvuo.
        Sotilaalliset, poliittiset, käytännön taktikot: Pietari Suuri, Napoleon I, Heinrich Himmler, Erich Ludendorff, Walter Mondale, Erich Honecker, Yrjö Kallinen, Niilo Hämäläinen, Pertti Paasio, Martin Saarikangas.
        Vaiheen mystikko: Avilan Theresa, Guru Nanak, shikhi-lahkon perustaja Intiassa.

        Olisi mukava kuulla teiltä, joilla on tietoa ja omaa kokemusta tästä kuun vaiheesta :)

        Kiitoksia :)

        Katsoin tuossa oman vaiheeni. Hyvin piti paikkansa. Piti jopa niin hyvin paikkansa että hetken aikaa mieleeni tuli ajatus että mitä jos astrologia pitääkin paikkansa ja on totta.

        Kun sitten aloin muistelemaan että millä tavalla minä mietin niitä asioita joita olin lukenut ja mitä ne ominaisuuksia kuvaavat lauseet olivat minussa herättäneet, niin kaikki lauseet jotka muka kuvasivat luonnettani, löysivät mielessäni välittömästi muistikuvan jonkinlaisesta tapahtumasta tai ajatuksesta jonka avulla sitten liitin tuon muistikuvan tuohon ominaisuuskuvaukseen joka sivustolla oli.

        Tämän jälkeen otin täysin satunnaisesti muutamia kohtia muista kuunvaiheista joissa kuvailtiin sen aikana syntyneen luonnetta, ja kuinka ollakkaan, minä huomasin että myös ne pitivät todella hyvin kutinsa kohdallani. Aivan täsmälleen samanlaiset ominaisuudet löysin itsestäni ja kykenin ne itselleni perustelemaan.

        Tämän perusteella minä väitän, että jos loisin huijaussivuston joissa kyseiset vaiheet ovat täysin satunnaistettu ja levitelty noihin 29 kuunvaiheeseen, niin että henkilön päivittäessä sivuston on kuunvaiheiden jako taas vaihtunut toisenlaiseksi, siitä huolimatta kaikki sivustolla käyneet ja kuunvaihettaan selvittelemään tulevat henkilöt löytäisivät väistämättä "itsensä" noista kuvauksista.


      • 17
        astrologia huuhaata kirjoitti:

        Katsoin tuossa oman vaiheeni. Hyvin piti paikkansa. Piti jopa niin hyvin paikkansa että hetken aikaa mieleeni tuli ajatus että mitä jos astrologia pitääkin paikkansa ja on totta.

        Kun sitten aloin muistelemaan että millä tavalla minä mietin niitä asioita joita olin lukenut ja mitä ne ominaisuuksia kuvaavat lauseet olivat minussa herättäneet, niin kaikki lauseet jotka muka kuvasivat luonnettani, löysivät mielessäni välittömästi muistikuvan jonkinlaisesta tapahtumasta tai ajatuksesta jonka avulla sitten liitin tuon muistikuvan tuohon ominaisuuskuvaukseen joka sivustolla oli.

        Tämän jälkeen otin täysin satunnaisesti muutamia kohtia muista kuunvaiheista joissa kuvailtiin sen aikana syntyneen luonnetta, ja kuinka ollakkaan, minä huomasin että myös ne pitivät todella hyvin kutinsa kohdallani. Aivan täsmälleen samanlaiset ominaisuudet löysin itsestäni ja kykenin ne itselleni perustelemaan.

        Tämän perusteella minä väitän, että jos loisin huijaussivuston joissa kyseiset vaiheet ovat täysin satunnaistettu ja levitelty noihin 29 kuunvaiheeseen, niin että henkilön päivittäessä sivuston on kuunvaiheiden jako taas vaihtunut toisenlaiseksi, siitä huolimatta kaikki sivustolla käyneet ja kuunvaihettaan selvittelemään tulevat henkilöt löytäisivät väistämättä "itsensä" noista kuvauksista.

        Kuun vaiheet-kirja on kirjastossa lainattavissa, jos ei satu olemaan hyllyssä, tilata saa infosta kirjastossa. Asia ei selity edellä kirjoittaneen mallin mukaisesti.


      • Terapeutti.
        Sisäinenkalat kirjoitti:

        http://koti.welho.com/rnikula/phases.htm

        Jos oikein laskin, (8.vaihe, viimeisin vaihe 29.päivä, syntymäpäivä 3.päivä seuraavaa kuutta eli 34-29=5, 8 5=13) kuun vaiheeni on 13.vaihe, eli

        13.VAIHE Tutkijoita ja erittelijöitä:
        Philip Melanchton, John Dee, Alexander von Humboldt, Eduard von Hartmann, Pierre Curie, Arnold Toynbee, Marilyn vos Savant (jolta on mitattu joskus äo 230), George Henrik von Wright, Oiva Ketonen, Urpo Harva, Sven Krohn Osmo A. Wiio.
        Elämänlaadun parantajia: Kreivi Keyserling, William Morris, Ralph Nader, Simone Weil, Yves St.Laurent, Pierre Cardin, Arvid Järnefelt.
        Kriittisiä tarkkailijoita:John Ruskin, J.B.Priestley, Norman Mailer.
        Hyötytaiteilijoita: Vuokko Nurmesniemi, Reima Pietilä.
        Harjoittelijoita, kouluttajia: Anna Pavlova, Frederick W. Taylor (tieteellisen liikejohtamisen isä), Jacqueline Du Pre, Mike Tyson, Paavo Nurmi, Jorma Uotinen, Jari Sarasvuo.
        Sotilaalliset, poliittiset, käytännön taktikot: Pietari Suuri, Napoleon I, Heinrich Himmler, Erich Ludendorff, Walter Mondale, Erich Honecker, Yrjö Kallinen, Niilo Hämäläinen, Pertti Paasio, Martin Saarikangas.
        Vaiheen mystikko: Avilan Theresa, Guru Nanak, shikhi-lahkon perustaja Intiassa.

        Olisi mukava kuulla teiltä, joilla on tietoa ja omaa kokemusta tästä kuun vaiheesta :)

        Kiitoksia :)

        Sinussa oleva kokonaisvaltainen terapeutti/ihmisen hoitaja laaja-alaisesti, kenties vaihtoehtoisen lääketieteen alueella käden taitoja vaativissa tarkkuustöissä koneineen ja laitteineen terveydenhoidon piirissä saa aikaan vesielementin herkkyyden. MC Kauriissa kuvaa hyvin viileää tapaa Neptunuksen muuntumiseen.


      • sisäinenkalat
        Terapeutti. kirjoitti:

        Sinussa oleva kokonaisvaltainen terapeutti/ihmisen hoitaja laaja-alaisesti, kenties vaihtoehtoisen lääketieteen alueella käden taitoja vaativissa tarkkuustöissä koneineen ja laitteineen terveydenhoidon piirissä saa aikaan vesielementin herkkyyden. MC Kauriissa kuvaa hyvin viileää tapaa Neptunuksen muuntumiseen.

        Toisella laskutyylillä sain vaiheen 9, eli psyykkisiä taiteilijoita.
        Aurinkoleijona= 11 astetta
        kuukauris= 9 astetta

        140 astetta - 9astetta - 11 astetta= 131-11= 120 astetta

        Jaataan se 12.51 koska yksi vaihe on sen verran

        eli vastaus olisi 9,59


      • Kaunis mieli.
        sisäinenkalat kirjoitti:

        Toisella laskutyylillä sain vaiheen 9, eli psyykkisiä taiteilijoita.
        Aurinkoleijona= 11 astetta
        kuukauris= 9 astetta

        140 astetta - 9astetta - 11 astetta= 131-11= 120 astetta

        Jaataan se 12.51 koska yksi vaihe on sen verran

        eli vastaus olisi 9,59

        Kirjoitin pitkän kirjoituksen se lähti pois syystä, tai toisesta, tässä jotain : Minä-tunto on erityisen arka ja täynnä passiivista puolustushalua ulkopuolisia tunkeilijoita vastaan. Tämä ihmistyyppi kaipaa omaa tilaa ja omaa yksityistä maailmaansa, jonka hän rakentaa joko mieleensä tai ulkoiseen todellisuuteen. Hänellä on elämään hiljainen, joskus lähes meditatiivinen asenne. Usein hän on avulias ja hyvää tarkoittava. Joskus ihmisessä on psyykkistä syvyyttä ja herkkyyttä, joka viittaa erittäin voimakkaaseen yhteyteen psyyken tuntemattomille alueille. Parapsyykkisiä kykyjä, selvänäköisyyttä.

        Huomautuksena ilmoitan kappaleen olevan pitkä, eikä sen kirjoittaminen ole tarkoituksellista. Saat kirjan kirjastosta, tai minulta olet tervetullut lukemaan/lainaamaan kirja.


      • Vaihe 9
        sisäinenkalat kirjoitti:

        Toisella laskutyylillä sain vaiheen 9, eli psyykkisiä taiteilijoita.
        Aurinkoleijona= 11 astetta
        kuukauris= 9 astetta

        140 astetta - 9astetta - 11 astetta= 131-11= 120 astetta

        Jaataan se 12.51 koska yksi vaihe on sen verran

        eli vastaus olisi 9,59

        "Psyyke on kehityksen keskus. Persoonallisuus keskittyy ulkoisesti usein kapealle alueelle, mutta ihmisen juuret ulottuvat syvälle mielen alitajuisiin kerroksiin, jossa ne kohtaavat universaaleja voimia ja alkukuvia. Hän on itsekeskeinen ja itseriittoinen, hän luottaa sisäiseen johdatukseen. Herkästi aistivana ja tuntevana hän pystyy nauttimaan elämyksistään ja luonnonläheisistä kokemuksistaan paremmin, kuin muut. Mutta hän on myös itseään suojaava ihmistyyppi, joka elää usein jonkinlaisen suojakelmun alla tarpeen tullen naamioiden itseään ja antaen julkisuuteen vain pienen osan minuudestaan.
        Minä-tunto on erityisen arka ja täynnä passiivista puolustushalua ulkopuolisia tunkeilijoita vastaan. Sisäiset kuvat, yllykkeet ja alitajuiset kokemukset antavat minuudelle kasvuvoimaa. Perinteet elävät voimakkaina. Historian ja koko elävän elämän menneisyyden taju on voimakas. Yksilö tuntee uppoutuvansa elämän, maapallon ja ihmiskunnan alkukerroksiin.
        Ihminen sisäistää asiat vahvasti, penkoo muistojaan ja menneisyyttään, hautoo ja tuskailee menneiden kultaisten aikojen ja nykyhetken ristiriitaa. (Kone käyttäytyy oudosti, henget liikkeellä?)


      • uyyyc
        Vaihe 9 kirjoitti:

        "Psyyke on kehityksen keskus. Persoonallisuus keskittyy ulkoisesti usein kapealle alueelle, mutta ihmisen juuret ulottuvat syvälle mielen alitajuisiin kerroksiin, jossa ne kohtaavat universaaleja voimia ja alkukuvia. Hän on itsekeskeinen ja itseriittoinen, hän luottaa sisäiseen johdatukseen. Herkästi aistivana ja tuntevana hän pystyy nauttimaan elämyksistään ja luonnonläheisistä kokemuksistaan paremmin, kuin muut. Mutta hän on myös itseään suojaava ihmistyyppi, joka elää usein jonkinlaisen suojakelmun alla tarpeen tullen naamioiden itseään ja antaen julkisuuteen vain pienen osan minuudestaan.
        Minä-tunto on erityisen arka ja täynnä passiivista puolustushalua ulkopuolisia tunkeilijoita vastaan. Sisäiset kuvat, yllykkeet ja alitajuiset kokemukset antavat minuudelle kasvuvoimaa. Perinteet elävät voimakkaina. Historian ja koko elävän elämän menneisyyden taju on voimakas. Yksilö tuntee uppoutuvansa elämän, maapallon ja ihmiskunnan alkukerroksiin.
        Ihminen sisäistää asiat vahvasti, penkoo muistojaan ja menneisyyttään, hautoo ja tuskailee menneiden kultaisten aikojen ja nykyhetken ristiriitaa. (Kone käyttäytyy oudosti, henget liikkeellä?)

        Vaikka tuo ei olekaan oma kuunvaiheeni, niin tuokin osuu kuin nyrkki silmään.


      • Laaja-alainen
        uyyyc kirjoitti:

        Vaikka tuo ei olekaan oma kuunvaiheeni, niin tuokin osuu kuin nyrkki silmään.

        Kerro oma Kuun vaiheesi, katsotaan minkälainen olet.


      • uyyc
        Laaja-alainen kirjoitti:

        Kerro oma Kuun vaiheesi, katsotaan minkälainen olet.

        lyhyesti sanottuna 26 on vaihe


      • .
        uyyc kirjoitti:

        lyhyesti sanottuna 26 on vaihe

        Idealismi ja ryhmähenki voivat olla edelleen tallella, samoin halu muuttaa maailmaa, mutta nyt ne väistyvät jo osittain muiden motiivien tieltä. Tietoisuuden laajetessa, yhä suuremmat kokonaisuudet kiinnostavat ihmistä jolloin hänestä tulee laajimmillaan koko maailman kansalainen ja samalla myös maailman ongelmien osanen.
        Vaiheen merkitys on sisäistävä. Ideaalit ja muutoksen odotus voivat vaikuttaa sisäisenä vaikuttimena, mutta usein yksilö luopuu tai joutuu luopumaan aktiivisesta sosiaalisesta elämästä. Hän tajuaa omakohtaisen kokemisen ja elämisen merkityksen vaikka haluaisikin vaikuttaa yhä ulkoisiin muutoksiin.Hänessä on herännyt tarve työskennellä itsensä kanssa. Usein hänet hätkähdyttää sisämaailman työhön jokin jokin pettymys, ulkoisen elämän pohjan murtuminen, vastoinkäyminen, tai tragedia. Se voi olla ulkoisesta kielteisyydestä huolimatta valonvälähdys, herätys suurempaan todellisuuteen. Tietoisuus kaiken maallisen katoavuudesta ja haihtuvuudesta, saa hänet etsimään korkeampaa todellisuutta. Siksi tietoisuus voi kirkastua, sosiaaliset ehdot laimenevat ja alitajunta, tai korkeampi ylitajunta voimistuu. Mielenlaatu muuttuu tiedettä ja edistystä ihannoivasta laadusta romanttiseen suuntaan. Sitä vastaavat muutokset havaintomaailmassa ihmisen alitajunnan tuottaessa enemmän luovaa ainesta. Samalla yksilö on itse herkempi ottamaan vastaan sitä, mikä tulee näkymättömiä kanavia myöten.


      • 26
        . kirjoitti:

        Idealismi ja ryhmähenki voivat olla edelleen tallella, samoin halu muuttaa maailmaa, mutta nyt ne väistyvät jo osittain muiden motiivien tieltä. Tietoisuuden laajetessa, yhä suuremmat kokonaisuudet kiinnostavat ihmistä jolloin hänestä tulee laajimmillaan koko maailman kansalainen ja samalla myös maailman ongelmien osanen.
        Vaiheen merkitys on sisäistävä. Ideaalit ja muutoksen odotus voivat vaikuttaa sisäisenä vaikuttimena, mutta usein yksilö luopuu tai joutuu luopumaan aktiivisesta sosiaalisesta elämästä. Hän tajuaa omakohtaisen kokemisen ja elämisen merkityksen vaikka haluaisikin vaikuttaa yhä ulkoisiin muutoksiin.Hänessä on herännyt tarve työskennellä itsensä kanssa. Usein hänet hätkähdyttää sisämaailman työhön jokin jokin pettymys, ulkoisen elämän pohjan murtuminen, vastoinkäyminen, tai tragedia. Se voi olla ulkoisesta kielteisyydestä huolimatta valonvälähdys, herätys suurempaan todellisuuteen. Tietoisuus kaiken maallisen katoavuudesta ja haihtuvuudesta, saa hänet etsimään korkeampaa todellisuutta. Siksi tietoisuus voi kirkastua, sosiaaliset ehdot laimenevat ja alitajunta, tai korkeampi ylitajunta voimistuu. Mielenlaatu muuttuu tiedettä ja edistystä ihannoivasta laadusta romanttiseen suuntaan. Sitä vastaavat muutokset havaintomaailmassa ihmisen alitajunnan tuottaessa enemmän luovaa ainesta. Samalla yksilö on itse herkempi ottamaan vastaan sitä, mikä tulee näkymättömiä kanavia myöten.

        Koo maailmaa koskeva tieto ja suuri yhtenäinen näkemys ovat usein päämääränä älylliselle ihmiselle. Hän kokoaa alansa tietoa, etsii punaista lankaa tapahtumista ja katselee elämää lintuperspektiivistä. Tutkiva ihmistyyppi valitsee usein kohteekseen rajattomia luonnon elementtejä, häntä voivat kiinnostaa meri, avaruus ja maapallo. Myös ihmisen kehitys kokonaisuutena voi kiehtoa. Erillinen tieto sinänsä, analyysin muruset eivät tyydytä hänen holistista mieltään. Filosofia, uskonopit tai metafysiikka voivat antaa parempia vastauksia, kuin puhdas tiede, joka kerää kömpelösti tietoa, eikä välttämättä koskaan näe kokonaisuutta.


      • Kuun vaihe.
        26 kirjoitti:

        Koo maailmaa koskeva tieto ja suuri yhtenäinen näkemys ovat usein päämääränä älylliselle ihmiselle. Hän kokoaa alansa tietoa, etsii punaista lankaa tapahtumista ja katselee elämää lintuperspektiivistä. Tutkiva ihmistyyppi valitsee usein kohteekseen rajattomia luonnon elementtejä, häntä voivat kiinnostaa meri, avaruus ja maapallo. Myös ihmisen kehitys kokonaisuutena voi kiehtoa. Erillinen tieto sinänsä, analyysin muruset eivät tyydytä hänen holistista mieltään. Filosofia, uskonopit tai metafysiikka voivat antaa parempia vastauksia, kuin puhdas tiede, joka kerää kömpelösti tietoa, eikä välttämättä koskaan näe kokonaisuutta.

        Elämykset, psyykkiset kokemukset ja tunne-elämän herkkyys valtaavat ihmisen sisäisestä maailmasta suuren osan. Hän on vastaanottavainen, mutta haavoittuvainen. Hän ei kestä kovin hyvin järkytyksiä, eikä sekasortoisia olosuhteita, vaan kaipaa rauhaa, hiljaisuutta. Koska alitajuinen ja tietoinen minä sekoittuvat, häiriöiden mahdollisuus kasvaa myös, siksi vaiheessa on mielen vinksahduksia, sairauksia, epänormaalia ilmiöitä. Romahdukset, voimien loppuminen, tai psyyken pako sisäisiin maailmoihin ovat mahdollisia kriisiaikoina. Ulkoisia ja sisäisiä paineita voi aina paeta korvikkeisiin, alkoholiin ja huumeisiin, turruttavaan viihteeseen, tai epärehellisiin tunteisiin.


      • Kuunvaihe 26
        Kuun vaihe. kirjoitti:

        Elämykset, psyykkiset kokemukset ja tunne-elämän herkkyys valtaavat ihmisen sisäisestä maailmasta suuren osan. Hän on vastaanottavainen, mutta haavoittuvainen. Hän ei kestä kovin hyvin järkytyksiä, eikä sekasortoisia olosuhteita, vaan kaipaa rauhaa, hiljaisuutta. Koska alitajuinen ja tietoinen minä sekoittuvat, häiriöiden mahdollisuus kasvaa myös, siksi vaiheessa on mielen vinksahduksia, sairauksia, epänormaalia ilmiöitä. Romahdukset, voimien loppuminen, tai psyyken pako sisäisiin maailmoihin ovat mahdollisia kriisiaikoina. Ulkoisia ja sisäisiä paineita voi aina paeta korvikkeisiin, alkoholiin ja huumeisiin, turruttavaan viihteeseen, tai epärehellisiin tunteisiin.

        Jos yksilö selviää hyvin vaiheensa hajottavasta ja laajentavasta vaikutuksesta, hän kehittyy tavattoman suvaitsevaiseksi. Hän voi nousta kaikkien erojen ja jakojen yläpuolelle säilyttäen kuitenkin sydänmen yhteyden kaikkeen elämään. Hänen mielensä on joustava, hyvin tietoa imevä ja samaistuva. Hän voi auttaa ihmisiä vaikeuksissa ja osaa uhrata itseään korkeiden ideaalien hyväksi.Sisäistyneenä ja herkistyneenä hän tuo muiden nähtäväksi minän ja kokonaisuuden suhteen merkkien, symbolien ja allegorioiden kautta.


      • uyyc
        . kirjoitti:

        Idealismi ja ryhmähenki voivat olla edelleen tallella, samoin halu muuttaa maailmaa, mutta nyt ne väistyvät jo osittain muiden motiivien tieltä. Tietoisuuden laajetessa, yhä suuremmat kokonaisuudet kiinnostavat ihmistä jolloin hänestä tulee laajimmillaan koko maailman kansalainen ja samalla myös maailman ongelmien osanen.
        Vaiheen merkitys on sisäistävä. Ideaalit ja muutoksen odotus voivat vaikuttaa sisäisenä vaikuttimena, mutta usein yksilö luopuu tai joutuu luopumaan aktiivisesta sosiaalisesta elämästä. Hän tajuaa omakohtaisen kokemisen ja elämisen merkityksen vaikka haluaisikin vaikuttaa yhä ulkoisiin muutoksiin.Hänessä on herännyt tarve työskennellä itsensä kanssa. Usein hänet hätkähdyttää sisämaailman työhön jokin jokin pettymys, ulkoisen elämän pohjan murtuminen, vastoinkäyminen, tai tragedia. Se voi olla ulkoisesta kielteisyydestä huolimatta valonvälähdys, herätys suurempaan todellisuuteen. Tietoisuus kaiken maallisen katoavuudesta ja haihtuvuudesta, saa hänet etsimään korkeampaa todellisuutta. Siksi tietoisuus voi kirkastua, sosiaaliset ehdot laimenevat ja alitajunta, tai korkeampi ylitajunta voimistuu. Mielenlaatu muuttuu tiedettä ja edistystä ihannoivasta laadusta romanttiseen suuntaan. Sitä vastaavat muutokset havaintomaailmassa ihmisen alitajunnan tuottaessa enemmän luovaa ainesta. Samalla yksilö on itse herkempi ottamaan vastaan sitä, mikä tulee näkymättömiä kanavia myöten.

        "Samalla yksilö on itse herkempi ottamaan vastaan sitä, mikä tulee näkymättömiä kanavia myöten."

        Mitä itse ajattelet että tämä viimeinen lause tarkoittaa käytännön elämässä?


      • Herkkä ihminen.
        uyyc kirjoitti:

        "Samalla yksilö on itse herkempi ottamaan vastaan sitä, mikä tulee näkymättömiä kanavia myöten."

        Mitä itse ajattelet että tämä viimeinen lause tarkoittaa käytännön elämässä?

        Ajattelen sen merkitsevän esimerkiksi selvänäköisyyttä, enneunia, tuntemuksia, että jotain tapahtuu. Toisinsanoen parapsyykkisiä kykyjä.

        Kun ajattelen koko luennehdintaa Kuunvaiheesta 26 silmiini piirtyy ihminen jolle elämä antaa jonkin vaikean koettelumuksen, joka muuttaa ihmisen samalla antaen kyvyn antautua ihmisten auttamiselle. Hänessä on herkkyyttä, joka voi olla raskasta elää ja hän voi turvautua alkoholin apuun helpottaakseen tilaansa.


      • uyyc
        Herkkä ihminen. kirjoitti:

        Ajattelen sen merkitsevän esimerkiksi selvänäköisyyttä, enneunia, tuntemuksia, että jotain tapahtuu. Toisinsanoen parapsyykkisiä kykyjä.

        Kun ajattelen koko luennehdintaa Kuunvaiheesta 26 silmiini piirtyy ihminen jolle elämä antaa jonkin vaikean koettelumuksen, joka muuttaa ihmisen samalla antaen kyvyn antautua ihmisten auttamiselle. Hänessä on herkkyyttä, joka voi olla raskasta elää ja hän voi turvautua alkoholin apuun helpottaakseen tilaansa.

        Jaa'a, tippaakaan viinaa tai muita mömmöjä, ei edes tupakkaa tai kahvia, ole tehnyt mieli 25 ikävuoden jälkeen että ei minusta ainakaan alkoholistia saa tekemälläkään koska erityisesti silloin kun on ollut vaikeaa, ei ole missään tapauksessa tehnyt mieli sotkea päätä. Lasiin en sylje ja silloin tällöin voin lasillisen ottaa seuraksi, mutta ei ole koskaan ollut mitään tarvetta sekoittaa itseään.

        Nyt en muista että kuka astrologi teki minulle muutama vuosi sitten kartan jossa sanottiin että entisissä elämissä on autettu muita täysillä ja nyt on aika omalle ajalle. Mutta tuohan ei sinällään merkitse itsekkyyttä tai kylmyyttä toisia kohtaan niinkuin ihmiset helposti ajattelisivat.


      • Kaunis elämä.
        uyyc kirjoitti:

        Jaa'a, tippaakaan viinaa tai muita mömmöjä, ei edes tupakkaa tai kahvia, ole tehnyt mieli 25 ikävuoden jälkeen että ei minusta ainakaan alkoholistia saa tekemälläkään koska erityisesti silloin kun on ollut vaikeaa, ei ole missään tapauksessa tehnyt mieli sotkea päätä. Lasiin en sylje ja silloin tällöin voin lasillisen ottaa seuraksi, mutta ei ole koskaan ollut mitään tarvetta sekoittaa itseään.

        Nyt en muista että kuka astrologi teki minulle muutama vuosi sitten kartan jossa sanottiin että entisissä elämissä on autettu muita täysillä ja nyt on aika omalle ajalle. Mutta tuohan ei sinällään merkitse itsekkyyttä tai kylmyyttä toisia kohtaan niinkuin ihmiset helposti ajattelisivat.

        Voisin kysyä ikääsi, tahdotko vastata minkä ikäinen olet? Minun elämäni kaatui ollessani 55 vuotias. Jos siis olet nuori, noin 40 vuotias, elämäsi saattaa kohdata mullistus, joka vie sinut mielipuolisuuteen, tilanne saattaa kestää kuusi vuotta ennen kuin alat olla siinä tilassa, että jalkasi kantavat joten kuten.
        En puolusta astrologiaa, ennustukset ovat olleet hävyttömän asiattomia, paikkaansapitämättömiä suuria satuja.

        Toivotan Sinulle kaunista kevättä, sekä iloa elämääsi.


    • Astrologist

      joka kartallasi tekee paljon aspekteja on se, joka saa sinut kokemaan itsesi Kalat-tyyppiseksi. Neptunushan on Kalojen hallitsijaplaneetta, kuin myös Jupiter vanhan astrologian mukaan. Mitä enemmän aspekteja Neptunus muodostaa, sitä vahvempi ote sillä sinuun on.

      Varmaan kartaltasi löytyy vielä muitakin tekijöitä, jotka vievät sinua alitajunnan puolelle, Kalamaisiin tunnelmiin. Myös Vesimies-Mars on omiaan tuomaan sellaista vähän "leijuvaa" mentaliteettia ja ääriviivattomampaa aktiviteettia kuin muissa merkeissä.

      • SisäinenKalat

        Marsillani on kyllä aspekti uranukseen? Ja uranus on myös vahva (aspekteja, lähellä keskitaivasta), myös kuu on vahva vaikkakin kauriissa (aspekteja vähän kaikkialle, ja keskitaivaassa)

        Clairvisionin ilmaisen kartan mukaan vahvimmat planeettani olisi
        Kuu, uranus, neptunus ja black moon (mikäs se on?)

        Mutta tässä ei ole otettu varmaankaan planeettojen merkkejä huomioon?

        Niin, venuks ja jupiter on ravussa, lisäksi pluto skorpionissa (kaikkiin aspektit, paitsi merkurius, askendentti, uranus ja keskitaivas)

        Tässä vielä linkki http://astrology.clairvision.org/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe