kaatuu helposti.
Varoitus Lexus-kuskeille
10
1031
Vastaukset
- tyrdtufyigoinpmol
Pidetään peukkuja, että amerikkalaiset Lexus GX-maasturin omistajat lukevat viestisi!
- kaatunut...
No mut eihän se edes kaatunut...
- l ink
kaikki Lexuksen maasturit pois liikenteestä. Etkö lue uutisia?
- Toyota itse asiassa
Lexux GX näyttäisi itse asiassa olevan pelkkä Toyota Land Cruiser, johon on liimattu Toyota Lexuksen logot.
http://www.lexus.com/models/GX/- portttieiksdd
Siinä on asiantunteva kommentti! Suorastaan absoluuttinen totuus.
- Samaa tavaraa
portttieiksdd kirjoitti:
Siinä on asiantunteva kommentti! Suorastaan absoluuttinen totuus.
Autovalmistaja Toyota kutsuu Euroopassa tuhansia Land Cruiser ja Lexus -merkkisiä autoja huoltoon mahdollisten turvallisuuspuutteiden takia. Ilmoitus koskee Lexus GX 460 ja Land Cruiser 150 -malleja.
Toyotan mukaan 7500 omistajaa saavat huoltokutsun lähiaikoina. Viime viikolla yhtiö keskeytti Lexus GX 460 -mallinsa myynnin turvallisuuspuutteisiin vedoten. Kyseinen malli ei ole ollut myynnissä Suomessa.
(MTV3- STT-AFP)
Oheisesta takaisinkutsukampanjasta voi todeta, että Jenkkilässä myytävä Toyota Lexus GX 460 on itseasiassa vain Toyotan Land cruisen 150. - ¤¤¤¤
Myös VAG käyttää samaa taktiikkaa eli laiteaan Skodaan joko VW merkki tai Audi merkki ja otetaan lisää hintaa.
- .....
¤¤¤¤ kirjoitti:
Myös VAG käyttää samaa taktiikkaa eli laiteaan Skodaan joko VW merkki tai Audi merkki ja otetaan lisää hintaa.
VAG-autot eivät kaadu.
- vai niin,HEH!.
Nyt sulla heiluu korvat,joten...ÄLÄ valehtele!.
- ####
¤¤¤¤ kirjoitti:
Se, että useampi automerkki kuuluu samaan konserniin, ei tarkoita sitä että sama tehdas tekisi kaikki autot. Jokainen valmistaja suunnittelee omat autonsa, riippumattomana toisista. Näin ainakin tekee Audi, Volkswagen ja Skoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818