sulla on selvä ylemmyyskompleksi.sinä nautit ihmisten tuhoamisesta.tulen aina muistamaan sut........tällaisena:
http://truth-saves.com/images/hitler.jpg
hail Hitler!
4
689
Vastaukset
- ökhljoui
vittu...
- ½
haistattelusi ei tunnu enää missään. ensimmäinen kerta sattui niin pirusti, tuntui kuin kuolisi. Toinen kerta vähän hellempi, tuntui kuin sydän olisi revitty irti kehosta.Tämä kerta ja seuraavat........... ei tunnu enää missään.enää et voi satuttaa minua.et voi tuhota sitä, mikä on jo kuollut.
- joku vaan
½ kirjoitti:
haistattelusi ei tunnu enää missään. ensimmäinen kerta sattui niin pirusti, tuntui kuin kuolisi. Toinen kerta vähän hellempi, tuntui kuin sydän olisi revitty irti kehosta.Tämä kerta ja seuraavat........... ei tunnu enää missään.enää et voi satuttaa minua.et voi tuhota sitä, mikä on jo kuollut.
se vaan ole minä, enhän mä nyt ihan tuollanen ole
- dc. phil
hillitä itsesi tuo on sairaalloista vihaa sinä tuhoat itseäsi tuolla vihaamisella. Rivien välistä voi helposti lukea senkin että sulla on tunteita häntä kohtaan vaikka kiistätkin sen jyrkästi, ajattele tarkemmin näin se on..myös hänellä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413132
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582492Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291979- 1301647
- 751464
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761415Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641408- 891105
- 901059
- 1351037