Kuinka käyttäytyä humanoidin kohdatessaan?

jakinboas11

Palstalla on varmasti useita humanoidiasiantuntjoita jotka osaisivat vastata kysymykseen, että kuinka käyttäytyä humanoidin kohdatessa? nämä kohtaamiset tapahtuvat yleensä syrjäseuduilla, ei koskaan neljän ruuhkassa joten laumaan ei voi turvautua.
Tilanne on epäilemättä varmasti hyvin jänittävä, minulle tulee mieleen savolainen neuvo jos karhu tulee metsässä vastaan, savolaisen neuvon mukaan karhua tulee heittää ihmislannalla, joku voi kysyä että mistä sitä ihmislantaa siihen hätään saadaan, niin savolainen neuvo kertoo että se määrä mikä sillä hetkellä on housuissa riittää.
Ihmislanta voi todellakin karkoittaa karhun, en tosin ole testannut, tulee vaistämättä mieleen että paskat se on siinäkin housuissa kun mustasilmäiset harmaat ja luurankomaiset humnaodit lähestyy sinua metsän piiloissa, vaikka sanoisivat sinun omalla äidinkilelläsi "älä pelkää en tee pahaa," uskon että tuon lauseen jälkeen moni myös kusee housuihinsa.
Todellisuudessa harva kykenee heittämään karhua omalla paskallaan koska on niin peloissaan, en myös usko että humanoidit pelkää paskaa koska tuskin heillä on hajuaistia, tuskin pitkään avaruudessa eläneellä on enää hajuaistia kun on jo yöeläjän silmätkin ja pitkät sormet joilla on hyvä näprätä aluksen miljoonaa nappulaa.
Karkuun voi aina yrittää jos lamaannuksesta pääseen, ihminen voittaa todennäköisetsi humaniodin mennen tullen kaikissa juoksulajeussa niin maasto, pika ja estejuoksun.

En ole tukinut kovin paljon näity tapauksia joissa humanoidit ovat vieneet ihmisiä aluksensa leikaus-saliin ja laittaneet siellä heihin ihonalaisia implnatteja, onko moni siis suorastaan halunut että humanoitit asentaa implantteja? vai onko sitä edeltänyt jokun juoksikilpailu ja onko humnoidit käyttääneet kiinniotossa jotain maagista asetta tai muuta vastaavaa? en tosiaan tiedä.
Onko olemassa jotain ohjeistusta että kuinka käyttäytyä humanoidin kohdatessa? eikös suomen ufoliitto SUT ole antanut ohjeustusta siltä varalta että kuinka kannattaa käyttäytyä, varsinkaan jos ei halua leikkauspöydälle ja implanttia ihon alle, luulisi että kaiksta tapaksista saadaan koottua hyvä opaskirja siitä että kuinka toimia kun humanoidi lähestyy.

98

2755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee jee

      yksi tapaus menetteli raportoidussa ufo- ja humanoiditapauksessa. Siitä oli kerrottu ainakin kirjassa Ufojen vangit, Siinä päähenkilömme oli ajellut mopolla metsäpolkua ja päästellyt polulle laskeutuneen lentävän lautasen kävelyramppia pitkin sisään ufoon ja vetänyt päin humiksia. Hän pyysi anteeksi humiksilta ja humikset halusivat tietää miten mopon moottori toimii. Tätä mielenkiintoisempana aiheena päähenkilö piti kommunismin ja fasismin vastaista propagandaa humiksille. Kun päähenkilö päätti näyttää humiksille miten tupakoidaan, humikset heittivät päähenkilöme hiiteen ufostaan ja lähtivät tiehensä.

      Tuo on yksi tapa. Muistakaa pistää röökiksi, jos ette halua ufossa viettää aikaa humiksien simputettavana!

      • jakinboas11

        heheh, olipas hauska ufotapaaminen! tosin olin hieman väärässä koska humikset ei tykkäää röökinsavusta, niin niitä voisi varmaan karkoittaa myös samalla tavalla kuin karhuja savossa, eli heittää ihmispaskalla, ihmettelen kyllä että mihin humanoidit tarvitsee enää hajuaistia.

        Eikös ne humikset lisäänny koeputkissa ja syö koeputkimuonaa? joten hajuasista olisi varmasti enemmänkin haittaa, ja toki avaruusaluksen sprinkkelijärjestelmä on oltava niin varma että humisten ei tarvitse tunnistaa savuavaa kojelautaa, apu on nimittäin aina hyvin kaukana kahden tähden välissä.

        Varmasti nämä mopokaveriin törmäneet humisket olivat eri tähdeltä tai ne oli eri rotua kuin ne Brasilian humanoidit jotka polttelivat ja tappoivat sädeaseellaan ihmisiä,,kun suhtautuivat noinkin ystävällisesti mopomieheen joka tormäsi kalliseen avaruusalukseen, toki tässä tapauksessa syy ainakin suomen liikennesääntöjen mukaan olisi täysin humiksien, eikän keskelle tietä saa parkeerata ja tuskin heillä oli varoituskolmiota.
        Loppu oli kuitenkin onnellinen ja alus pääsi jatkamaan matkaa kuten mopomieskin, ajatella uutisia jos toisin olisi käynyt ; Mopomies tuhosi ulkoavaruuden avaruusaluksen, valtava määrä vahvasti aseistautuneita ulkoavaruuden avaruusaluksia on saapumassa Maan kiertoradalle, onneton ufotiedustelualuksen tuho johtaa sotaan muukalaisia vastaan.


      • jakinboas11

        Muuten tämä asiallinen juttuni "kuinka käyttäytyä humanoidin kohdatessa" ei tule koskaan voitamaan keskustelua "platsivallankumous" koska ihmisiä kiinnostaa aina enemmän toinen ihminen kuin oikea humanodi koskaan!
        Minusta olisi aivan järkevää että' ufoyhdistysten piirissä anettaisi jotain ohjeustusta sen varalle että kuinka välttää implantointi jos ei keran halua, hallitukset ja puolustuslaitokset viis veisaavat humanodeista ja impanteista se on nähty, surkeaa että asialle omistautuneet ufotutkijat ja yhdistykset ei myös viis veisaa ihmisten valistamisesta että "kuinka toimia humanoidin kohdatessa"


      • Pelle Pelokas
        jakinboas11 kirjoitti:

        Muuten tämä asiallinen juttuni "kuinka käyttäytyä humanoidin kohdatessa" ei tule koskaan voitamaan keskustelua "platsivallankumous" koska ihmisiä kiinnostaa aina enemmän toinen ihminen kuin oikea humanodi koskaan!
        Minusta olisi aivan järkevää että' ufoyhdistysten piirissä anettaisi jotain ohjeustusta sen varalle että kuinka välttää implantointi jos ei keran halua, hallitukset ja puolustuslaitokset viis veisaavat humanodeista ja impanteista se on nähty, surkeaa että asialle omistautuneet ufotutkijat ja yhdistykset ei myös viis veisaa ihmisten valistamisesta että "kuinka toimia humanoidin kohdatessa"

        Juoksin juoksin niin perkeleen kovaa kun oon ikinä juossut
        ihmettelin kuka huutaa mielipuolista suoraa huutoa, myöhemmin tajusin että olin itse huutanut.
        paniikki ultimaalinen vierauden pelko, ne silmät tyhjät katse samnlainen kuin karhunpennulla.
        paniikki paniikki pelko
        ja minä sentäs olen aikuinen 190-120kg köriläs, metsien mies kuka ei vähästä hätkähdä


      • jakinboas11
        Pelle Pelokas kirjoitti:

        Juoksin juoksin niin perkeleen kovaa kun oon ikinä juossut
        ihmettelin kuka huutaa mielipuolista suoraa huutoa, myöhemmin tajusin että olin itse huutanut.
        paniikki ultimaalinen vierauden pelko, ne silmät tyhjät katse samnlainen kuin karhunpennulla.
        paniikki paniikki pelko
        ja minä sentäs olen aikuinen 190-120kg köriläs, metsien mies kuka ei vähästä hätkähdä

        Niimpä olen arvaillut että teikäläisenkin kaltainen karski mies joksee minkä ikinä pääsee, kun kohtaa alle 120 senttisiä harmaita kääpiöitä vaikka sädeaseita ei olisikaan, luultavasti alaston ja munaton harmaa on kaikkien peloittavin, koska myös ihmisen petopelko saa silloin valtaa.

        Implanttiin asti joutuneet ihmiset ovat ilmeisesti joutuneet ansaan, tai sitten he ovat vain olleet pelosta paska jäykkänä, Brasilian ufotapauksen päätodistaja joka implantoitiin liki 30 vuodeksi sanoi että humanoidi puhui sujuvaa Portugalia ja sanoi "älä pelkää en tee pahaa" olen kyllä sitä mieltä että jos joku tapaa tuollaisen humanoidin joka sitten alkaa vielä puhumaan äidinkieltäsi ja rauhoittelee sinua, niin tuskin se tekee tilanteesta muuta kuin entistä kauhistuttavamman.

        SUTin pitäisi koota asiantuntijayhdistyksenä hyvä opaskirja siitä että kuinka toimia kun humanoidi lähestyy ihmistä, esim, jos haluaa implantin tai jos ei halua, mutta ikäväkseni SUT ei välitä näköjään muusta kuin oman yhdistyksen yhdistyssäännösten tutkimisesta ja yhdistyksen puheenjohtajan eroista ja jäsensähköpostin lukuoikeuksista, tätä ne jaksaa jauhaa kuin lemhmä ruohoo mutta tosiasia humiksista ja ufoista ei kiinosta lainkaan.


      • jakinboas11
        Pelle Pelokas kirjoitti:

        Juoksin juoksin niin perkeleen kovaa kun oon ikinä juossut
        ihmettelin kuka huutaa mielipuolista suoraa huutoa, myöhemmin tajusin että olin itse huutanut.
        paniikki ultimaalinen vierauden pelko, ne silmät tyhjät katse samnlainen kuin karhunpennulla.
        paniikki paniikki pelko
        ja minä sentäs olen aikuinen 190-120kg köriläs, metsien mies kuka ei vähästä hätkähdä

        En ole lukenut puheenjohtaja Borgin kirjoja enkä tiedä että onko tämä sinun tapaus niissä kerottu ja että onko Borgin kirjoissa muita tapauksia joissa humanoideja on päästy juoksemalla karkuun, mopolla ja varmasti myös polkupyörälläkin pääsee, sehän on jo tullut esille.

        Minusta olisi jo viimeinkin todellakin aiheellista tehdä kunnon opaskirja kirja siitä että kuinka selvitä humanoideista, kunnon ja kattava opaskirja olisi myös varma myyntivaltti, aiheina voisi olla vaikka jotain seuraavaa; kuinka suojata lampaat ufojen hyökkäykseltä, kuinka välttää impaltointi, jos et vältä implanttia niin kannattaako se pitää vai poistaa, jos humikset puhuvat kannattaako vastata vai ei ja jos niin mitä vastaa,
        jos sinua uhataan laseraseella niin miten toimia, jos humanidit tunkeutuvat yöllä kotiisi sänkysi viereen niin nouseeko vai kannattaako teeskennellä nukkuvansa, jos humanoidit lentää metsätiellä utosi yläpuolella ja autosi sähkölaitteet menevät epäkuntoon ja jos on sulla bensamoottori, jne jen kaikista tapauksiata voisi koota opaskirjan joka auttaisi ihmistä selviämään mahdollisiman hyvin humiksien lähentelystä, nythän esim, puheenjohtaja Borg kokoaa kirjoihinsa havaintoja aivan eri tarkoituksella.


      • DarkNH
        jakinboas11 kirjoitti:

        En ole lukenut puheenjohtaja Borgin kirjoja enkä tiedä että onko tämä sinun tapaus niissä kerottu ja että onko Borgin kirjoissa muita tapauksia joissa humanoideja on päästy juoksemalla karkuun, mopolla ja varmasti myös polkupyörälläkin pääsee, sehän on jo tullut esille.

        Minusta olisi jo viimeinkin todellakin aiheellista tehdä kunnon opaskirja kirja siitä että kuinka selvitä humanoideista, kunnon ja kattava opaskirja olisi myös varma myyntivaltti, aiheina voisi olla vaikka jotain seuraavaa; kuinka suojata lampaat ufojen hyökkäykseltä, kuinka välttää impaltointi, jos et vältä implanttia niin kannattaako se pitää vai poistaa, jos humikset puhuvat kannattaako vastata vai ei ja jos niin mitä vastaa,
        jos sinua uhataan laseraseella niin miten toimia, jos humanidit tunkeutuvat yöllä kotiisi sänkysi viereen niin nouseeko vai kannattaako teeskennellä nukkuvansa, jos humanoidit lentää metsätiellä utosi yläpuolella ja autosi sähkölaitteet menevät epäkuntoon ja jos on sulla bensamoottori, jne jen kaikista tapauksiata voisi koota opaskirjan joka auttaisi ihmistä selviämään mahdollisiman hyvin humiksien lähentelystä, nythän esim, puheenjohtaja Borg kokoaa kirjoihinsa havaintoja aivan eri tarkoituksella.

        Ainakaan ei saa seisoa matalalla leijuvan UFO:n alla ja säteily vaara sekä ongelmia radioliikenteessä.

        Firefigher's Guide for Disaster Control ( The UFO Chapter )
        Palomiesten ohje onnettumuuden kontrollointiin ( UFO Luku )

        http://www.v-j-enterprises.com/firefigh.html

        Humanoidien kanssa voi käyttäytyä ihan luonnollisesti paskat housuissa. Selitä nyt vielä kuinka sinä kovana jätkänä et pelkäisi/säikähtäisi humanoideja.


      • jakinboas11
        DarkNH kirjoitti:

        Ainakaan ei saa seisoa matalalla leijuvan UFO:n alla ja säteily vaara sekä ongelmia radioliikenteessä.

        Firefigher's Guide for Disaster Control ( The UFO Chapter )
        Palomiesten ohje onnettumuuden kontrollointiin ( UFO Luku )

        http://www.v-j-enterprises.com/firefigh.html

        Humanoidien kanssa voi käyttäytyä ihan luonnollisesti paskat housuissa. Selitä nyt vielä kuinka sinä kovana jätkänä et pelkäisi/säikähtäisi humanoideja.

        Ennenkin on ollut pahoja aikoja, pakko uskoa kun kirja ja kirjaimet todistaa,,, ehheheh
        Jos sanaan vois luottaa niin Vatikaanikin voisi olla oljista.

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible


      • jakinboas11 kirjoitti:

        Ennenkin on ollut pahoja aikoja, pakko uskoa kun kirja ja kirjaimet todistaa,,, ehheheh
        Jos sanaan vois luottaa niin Vatikaanikin voisi olla oljista.

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

        Olisin ottanut Ritolat.
        Hämmästykseni oli suurempi joten Arthuruslainen todisti olemassa olonsa ja aivot huokui tyhjyyttä.


      • jakinboas11
        maagikko kirjoitti:

        Olisin ottanut Ritolat.
        Hämmästykseni oli suurempi joten Arthuruslainen todisti olemassa olonsa ja aivot huokui tyhjyyttä.

        Niin sitä käy kun asiaan ei ole varautunut. SUT voisi hyvin alkaa järjestämään ihmisille harjoitusleirejä humamoidin kohtaamisen varalle, oli heilläkin järkevämpää asiaan liittyvää tekemistä kuin kinata jostain yhdistyssäännöistä.

        Harjoitusleirillä voisi kongreettisesti harjoitella humanoidinuken kanssa, kai nyt tiedetään suunilleen että minkä näköisiä ne muukalaiset ovat ja minkälaisia kohtaamistilanteet ovat yleensä.
        Toki eihän tässä nyt sentään sotaan tarvitse lähteä, vaikka toiset humanoidit ampuvat ihmisiä kuolettavasti sädeaseillaan, suurin osa kohtaamis tapauksista on ollut ilmeisesti paljon rauhallisempia lääketieteellisä kokeita, jossa ihmiset on huumattu ennen impalantin asennuksia.

        Borg on ilmeisesti suomen paras humanoidiasiantuntija, hän tuntee varmasti paljon tapauksia joissa implantti on asennettu ja missä niitä ei ole asennettu, koska kaikki ei varmasti halua humanoidin implanttia käteensä, niin suuri yleisö varmasti haluaa tietää että kuinka esittää humnoideille että ei halua ottaa impanttia vastaan, onko Ritolat siis ainoa keino?


      • Duuba daa
        jakinboas11 kirjoitti:

        Niin sitä käy kun asiaan ei ole varautunut. SUT voisi hyvin alkaa järjestämään ihmisille harjoitusleirejä humamoidin kohtaamisen varalle, oli heilläkin järkevämpää asiaan liittyvää tekemistä kuin kinata jostain yhdistyssäännöistä.

        Harjoitusleirillä voisi kongreettisesti harjoitella humanoidinuken kanssa, kai nyt tiedetään suunilleen että minkä näköisiä ne muukalaiset ovat ja minkälaisia kohtaamistilanteet ovat yleensä.
        Toki eihän tässä nyt sentään sotaan tarvitse lähteä, vaikka toiset humanoidit ampuvat ihmisiä kuolettavasti sädeaseillaan, suurin osa kohtaamis tapauksista on ollut ilmeisesti paljon rauhallisempia lääketieteellisä kokeita, jossa ihmiset on huumattu ennen impalantin asennuksia.

        Borg on ilmeisesti suomen paras humanoidiasiantuntija, hän tuntee varmasti paljon tapauksia joissa implantti on asennettu ja missä niitä ei ole asennettu, koska kaikki ei varmasti halua humanoidin implanttia käteensä, niin suuri yleisö varmasti haluaa tietää että kuinka esittää humnoideille että ei halua ottaa impanttia vastaan, onko Ritolat siis ainoa keino?

        Olen joskus kirjoittanut täällä myös siten että jos kohtaat karhun niin heitä sitä mitä housusta löytyy sen silmille.Humanoidin kohdattuani sitä kyllä oli housussa,mutta silmille heittäminen ei tullut mieleenkään:)


      • jakinboas11
        Duuba daa kirjoitti:

        Olen joskus kirjoittanut täällä myös siten että jos kohtaat karhun niin heitä sitä mitä housusta löytyy sen silmille.Humanoidin kohdattuani sitä kyllä oli housussa,mutta silmille heittäminen ei tullut mieleenkään:)

        Siis otit löysät housussa imblantin vastaan? niin arvelen monille käyvän! onko imblantti tutkittu ja aidosksi todistettu?


      • Duuba..daa
        jakinboas11 kirjoitti:

        Siis otit löysät housussa imblantin vastaan? niin arvelen monille käyvän! onko imblantti tutkittu ja aidosksi todistettu?

        En ole mistään imblantista puhunut ja housussa oleminen oli vertaus.


      • jakinbos11
        Duuba..daa kirjoitti:

        En ole mistään imblantista puhunut ja housussa oleminen oli vertaus.

        Ymmärsin että olet ufo/humanoidi uskovainen ja sen kyllä olen huomannut että he ei välitä implanteista yhtään mitään, kunhan esittelee niitä TV kameroille ihonlaisena möykkynä joka voisi olla aivan yhtä hyvin laikka luunappi, ehehhhehe


      • JuoiIikm
        Duuba daa kirjoitti:

        Olen joskus kirjoittanut täällä myös siten että jos kohtaat karhun niin heitä sitä mitä housusta löytyy sen silmille.Humanoidin kohdattuani sitä kyllä oli housussa,mutta silmille heittäminen ei tullut mieleenkään:)

        vai oliko siellä mihin et kehtaa....


      • Hehhettelijät
        jakinboas11 kirjoitti:

        heheh, olipas hauska ufotapaaminen! tosin olin hieman väärässä koska humikset ei tykkäää röökinsavusta, niin niitä voisi varmaan karkoittaa myös samalla tavalla kuin karhuja savossa, eli heittää ihmispaskalla, ihmettelen kyllä että mihin humanoidit tarvitsee enää hajuaistia.

        Eikös ne humikset lisäänny koeputkissa ja syö koeputkimuonaa? joten hajuasista olisi varmasti enemmänkin haittaa, ja toki avaruusaluksen sprinkkelijärjestelmä on oltava niin varma että humisten ei tarvitse tunnistaa savuavaa kojelautaa, apu on nimittäin aina hyvin kaukana kahden tähden välissä.

        Varmasti nämä mopokaveriin törmäneet humisket olivat eri tähdeltä tai ne oli eri rotua kuin ne Brasilian humanoidit jotka polttelivat ja tappoivat sädeaseellaan ihmisiä,,kun suhtautuivat noinkin ystävällisesti mopomieheen joka tormäsi kalliseen avaruusalukseen, toki tässä tapauksessa syy ainakin suomen liikennesääntöjen mukaan olisi täysin humiksien, eikän keskelle tietä saa parkeerata ja tuskin heillä oli varoituskolmiota.
        Loppu oli kuitenkin onnellinen ja alus pääsi jatkamaan matkaa kuten mopomieskin, ajatella uutisia jos toisin olisi käynyt ; Mopomies tuhosi ulkoavaruuden avaruusaluksen, valtava määrä vahvasti aseistautuneita ulkoavaruuden avaruusaluksia on saapumassa Maan kiertoradalle, onneton ufotiedustelualuksen tuho johtaa sotaan muukalaisia vastaan.

        Valitettavasti näillä palstoilla roikkuu tällaisia hehhettileijöitä, joilla ei ole muuta tekemistä, kuin roikkua netissä pilailemassa keskustelupalstoilla. Suosittelen, että koittaisivat ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, niin tässä olisi parempaa ajankäyttöä, mutta sorry jos nyt ei vain onnistu.


      • jakinboas11
        Duuba..daa kirjoitti:

        En ole mistään imblantista puhunut ja housussa oleminen oli vertaus.

        ehehehehehhh


      • jakinboas11
        jakinboas11 kirjoitti:

        ehehehehehhh

        Epäilemättä olet ufouskovainen joka on nyt menettänyt uskonsa! enkä yhtään ihmettele koska olen todistanut ufologia uskon järkyttävän tyhmät epäloogisuudet, hehehhe et enää muuta keksi kuin matkia minun naurua, eheheh se hyvä alku tosimaailmaan!!! ehehehehehehhhehh


    • ayayay

      Laittaisin ensin leuan, joka loksahtaa tilanteessa ala-asentoon, takaisin ylä-asentoon[ja kieli pois välistä], sen jälkeen ravistelen enimmät pois puntista ja käyn kiltisti konttausasentoon ja toivon pahinta.

      • jakinboas

        Toi olisi kyllä aika vaarallinen teko! meinaan toi kontalleen meno, humanaoidit voisi luulla sinua vaikka lampaaksi jolta ne on yleensä kaiveneet aivot ja munuaiset talteen, joten sinäkin todistat että opaskirja "kuinka käyttätyä humanoidin kohdatessa " olisi todella tärkeä kirja jolla mahdollisesti pelastetaan jopa ihmishenkiä tai ainakin lievitetään heidän kärsimyksiä.
        Täällä nämä suomen parhaat humanoidi ja ufo asiantuntijat vain väittelee kilometritolkulla jostan yhdistyspyrogratiasta ! ehheheheheehehh,, joten vosi sanoa että jo olis aika perustaa oikea yhdistys joka toimii ja tekee jotain, esim, tekee tämän kyseisen humanoideista selviämisen opaskirjan, yhdistys joka myös vaatii että kaikki mahdolliset implantit tutkitaan, että' myös puolustusvoimien taisteluohjelmaan otetaan mahdolliseksi vastustajaksi humanoidit, eihän ne kaikki tule rauhassa, kun ne leikkelee ihmisiä ja laittaa impantteja ja jopa tapaa sädeaseellaan, onko yksikään humanoidi tehnyt koskaan mitään hyvää ihmiselle, en usko. hehehehehehehhe


      • Opastusta vailla
        jakinboas kirjoitti:

        Toi olisi kyllä aika vaarallinen teko! meinaan toi kontalleen meno, humanaoidit voisi luulla sinua vaikka lampaaksi jolta ne on yleensä kaiveneet aivot ja munuaiset talteen, joten sinäkin todistat että opaskirja "kuinka käyttätyä humanoidin kohdatessa " olisi todella tärkeä kirja jolla mahdollisesti pelastetaan jopa ihmishenkiä tai ainakin lievitetään heidän kärsimyksiä.
        Täällä nämä suomen parhaat humanoidi ja ufo asiantuntijat vain väittelee kilometritolkulla jostan yhdistyspyrogratiasta ! ehheheheheehehh,, joten vosi sanoa että jo olis aika perustaa oikea yhdistys joka toimii ja tekee jotain, esim, tekee tämän kyseisen humanoideista selviämisen opaskirjan, yhdistys joka myös vaatii että kaikki mahdolliset implantit tutkitaan, että' myös puolustusvoimien taisteluohjelmaan otetaan mahdolliseksi vastustajaksi humanoidit, eihän ne kaikki tule rauhassa, kun ne leikkelee ihmisiä ja laittaa impantteja ja jopa tapaa sädeaseellaan, onko yksikään humanoidi tehnyt koskaan mitään hyvää ihmiselle, en usko. hehehehehehehhe

        kirjoittelee metri tolkulla jostain implantista, jota ei ole itse nähnyt. Ja samalla kieltää sen olemassa olon täysin. On siinäkin yhdenlainen tiedeuskovan stereotyyppi. Vaikka tyyppi on ihan monotoonisesti toistanut samoja säveliä monta vuorokautta. Tuollaiset ovat varoittavia esimerkkejä siitä mitä itseensä sulkeutuminen ja suggeroituminen aikaansaa kieltäessään kaiken mitä itse ei ole nähnyt, maistanut,haistanut ja tunnustellut omilla sormin.


      • jakinboas11
        Opastusta vailla kirjoitti:

        kirjoittelee metri tolkulla jostain implantista, jota ei ole itse nähnyt. Ja samalla kieltää sen olemassa olon täysin. On siinäkin yhdenlainen tiedeuskovan stereotyyppi. Vaikka tyyppi on ihan monotoonisesti toistanut samoja säveliä monta vuorokautta. Tuollaiset ovat varoittavia esimerkkejä siitä mitä itseensä sulkeutuminen ja suggeroituminen aikaansaa kieltäessään kaiken mitä itse ei ole nähnyt, maistanut,haistanut ja tunnustellut omilla sormin.

        Mutta hei! eihän Borgaan implantin olemassaoloa kieltänyt! vaan sanoi että ei tiedä että miksi sitä ei ole tutkittu!!!
        Heeee,,hehehe en kai minä nyt niin tyhmä ole että uskoisin todelliseen humanoidin asentamaan implanttiin, joka saa olla liki 30 vuotta ihmisen kehossa ja mennä lopuksi ruumiiin mukana hautaan! tämän tutkimattomuuden puiteissa Borgin kerää vielä niitä ufohvaintoja! ehhehe siinä logiikan ja viisauden riemuvoittoa kerrakseen, ja juuri siksi mainitsen asiasta, koska näin tyhmiin ja epäloogisiin asioihinko ihmiset todella uskoo! ehehheheh


      • jakinboas11
        Opastusta vailla kirjoitti:

        kirjoittelee metri tolkulla jostain implantista, jota ei ole itse nähnyt. Ja samalla kieltää sen olemassa olon täysin. On siinäkin yhdenlainen tiedeuskovan stereotyyppi. Vaikka tyyppi on ihan monotoonisesti toistanut samoja säveliä monta vuorokautta. Tuollaiset ovat varoittavia esimerkkejä siitä mitä itseensä sulkeutuminen ja suggeroituminen aikaansaa kieltäessään kaiken mitä itse ei ole nähnyt, maistanut,haistanut ja tunnustellut omilla sormin.

        Lisäksi vielä yksi 100% fakta ja fyysinen tosiasia jota voi soveltaa lähes mihin tahansa, vain humanoidi voi todistaa itsestään.


      • >(!)<
        jakinboas11 kirjoitti:

        Lisäksi vielä yksi 100% fakta ja fyysinen tosiasia jota voi soveltaa lähes mihin tahansa, vain humanoidi voi todistaa itsestään.

        Auttamatta olet ulkona näistä asioista! Parempi olla sinun kommentoimasta sellaista josta et ymmärrä ja olet lisäksi luonut jo täysin käsittämättömiä kehäpäätelmiä.


      • jakinmboas11
        >(!)< kirjoitti:

        Auttamatta olet ulkona näistä asioista! Parempi olla sinun kommentoimasta sellaista josta et ymmärrä ja olet lisäksi luonut jo täysin käsittämättömiä kehäpäätelmiä.

        Vastauksestasi voi aivan varmasti päätellä että sinun milestäsi humanoidin ihmiseen asentaman imblantin todistusvoima on suurimmilaan silloin kun sitä esitellään ihonalaisena möykkynä, ehehehhehehehe


      • ehehheehheheh
        jakinmboas11 kirjoitti:

        Vastauksestasi voi aivan varmasti päätellä että sinun milestäsi humanoidin ihmiseen asentaman imblantin todistusvoima on suurimmilaan silloin kun sitä esitellään ihonalaisena möykkynä, ehehehhehehehe

        Toiset myy autoja ,toiset kirjoja jotkut implantteja mutta pääasia että naiset myy pe.....ä hehhehehehehhe


    • evil greys

      Pelkäät kuollaksesi voidaksesi tehdä mitään suunniteltua. Ne aiheuttavat sellaisen reaktion.

      • jakinboas11

        hehehhe,, oletko sinä kenties niitä tyyppejö jotka ottaa implantin vastaan kuin tikkukaramellin ja pyörittelee sitten sitä lopun ikäänsä ihon alla? ja sanoo että humanoidi laittoi täömän ehehehheehhh


    • Tällalailla

      Juttelin, erään kanssa, jolla taisi olla oikeasti käytännön kokemusta humanoidien tapaamisista. Jos edessä lentää heidän alus, niin tervehtimällä käsiä heiluttaen, voi johtaa siihen, että tulevat juttelemaan.

      Yleisesti voisi sanoa, että ovat kuulemma ihan mukavaa porukkaa. Heidän kanssa ei kannata tehdä mitään nopeita liikkeitä tai liikaa hermoilla, koska pitävät ihmisiä arvaamattomina. Pidä kädet näkyvillä vain. Heitä ei tarvitse pelätä, eikä heiltä saa tauteja. Heiltä voi kysellä yleensä jotain tavallista, esim. mistä päin tulette. Jos saat luottamusta ja et osoita pelkoa, niin voit päästä jopa lyhyellä lennolle heidän kanssa.

      Että puhuvatko suomea. Kyllä puhuvat, mutta en tässä enempää kerro että miten. Muista vain katsoa suoraan silmiin humanoidia, mutten juttelu ei onnistu.

      • Duuba............daa

        He valitsevat kohteen, sekä paikan ja ajan.Tapamiseta ei jää mitään todistus aineistoa,on vai sanat.


      • Ilkimielinen
        Duuba............daa kirjoitti:

        He valitsevat kohteen, sekä paikan ja ajan.Tapamiseta ei jää mitään todistus aineistoa,on vai sanat.

        Ja Kanava Keijot eivät koskaan kerro mitään tieteellisesti mielenkiintoista, kun Alienit eivät halua sekaantua.
        Itse olen ratkaisut suuren yhtenäisteorian, kvanttigravitaation ja ehtymättömän ilmaisen energian, mutta en pirruuttanikaan kerro kenellekään.


    • arska121

      hei tota mä oon jotenkin ehkä humanoidi eli puoli hyprriidiiii

      • arska 121

        no jaa oon vapaasta tahdosta implantti ns nano robootti uhri


    • Helppo rasti!

      Asiaa voi miettiä niin päin että jos kykenisit matkustelemaan tähtien välillä tai ulottuvuuksissa ja löytäisit planeetan jossa on humanoideja joko sinua edellä kehityksessä taikka apinan tasolla:

      -Etsisitkö suurimman lauman humanoideja ja laskeutuisit heidän keskelle, sanoisit englanniksi että tulet rauhassa ja vetäisisit siinä moonwalkia ja esittelisit niille uuden Nokian kännykkäsi ja laulaisit Tuntemattoman potilaan?
      Vai tekisitkö sen jotenkin toisin sen esittäytymisesi?

      Toinen hyvä harjoitus on miten tuntematon reagoi läsnäoloosi on että sinut pudotetaan helikopterista Senegaliin leijonalauman keskelle.
      Näin pääset välittömästi kosketuksiin savannin alkuperäisasukkaiden kanssa ja sitten ei muuta kuin kommunikoimaan!

      Ehkäpä humikset ovat pykälää fiksumpia kuin aloittaja.

      • jakinboasII

        No, humanoidiapostoli J. Grann on kertonut rakastelleensa usean humanoidinaisen kanssa, varmaankin humanoidit tietää ketkä Maassa uskoo heihin ja ovat myötämielisiä ja niille antaa vaikka piparia)

        Mikäli kykenisin matkustamaan vieraalle planeetalle jossa on vastaavalla tasolla olevaa elämää kuin me nyt Maassa, niin en ainakaan antaisi heidän tehdä itsestäni uskontoa ja ehdottomasti todistaisin olemassaolostani ja käynnistäni heidän plaaneetalla globaalisti kaikille yhdessä välittämättä asukkaiden valta ym uskomuksiin perustuvista rakenteista, tai sitten en menisi matkalle lainkaan.


    • kuviotutkija

      Pitää kysyä häneltä peltokuviokoodien tulkintaohjeita .

    • Yksi kokija

      Humanoidit tulevat kenen luokse itse tahtovat ja heitä voi myös kutsua, vannomalla heille että on valmis kontaktiin.

      Kommunikoivat niin sanotusti telepaattisesti. Yleensä lamauttavat kontaktihenkilön, jollain energiavyöhykkeellä, tai ajatuksen voimalla(?), niin että pakoon ei pääse, eikä pysty huutamaan apua. Se tuntuu aika epämiellyttävältä, ennen kuin tottuu.

      Jos henkilö ei panikoi, niin välttämättä eivät lamauta. Itse olen oppinut tuntemaan tuon lähestyvän lamauttavan energian, jolloin tiedän että ne tulevat käymään. Mitään heidän käynnistään en muista jälkeen päin, mikä on toki aika mälsää, mutta varmasti ihan tarpeenkin, jotta voin toimia arkielämässäni täysipäisenä.

      • jakinboasII

        Onko tämä "vannominen" jonkinlaista rukouksen kaltaista toimintaa?
        Tuohon että muistaisit jotain heidän käynnistään saattaisi kuitenkin löytyä jokin lääkitys, jos ne käyvät lukkojen takana eikä valvontakamerassakaan näy mitään.


      • Yksi kokija
        jakinboasII kirjoitti:

        Onko tämä "vannominen" jonkinlaista rukouksen kaltaista toimintaa?
        Tuohon että muistaisit jotain heidän käynnistään saattaisi kuitenkin löytyä jokin lääkitys, jos ne käyvät lukkojen takana eikä valvontakamerassakaan näy mitään.

        Tavallaan rukoilemista kyllä. Mielessään vain ajattelee heitä ja pyytää käymään. Se voi kuitenkin alkaa kaduttamaan siinä vaiheessa, kun huomaa jotain jännää olevan ilmassa. Se pelon tunne ei ole helppo käsitellä ja voi tulla ajatuksia, että menkää helkuttiin.

        Valvontakameroita ei kotoa löydy, vaikka on käynyt mielessä asentaa moiset. Olisi hienoa saada heidän käynti tallennettua. Välttämättä ne ei tartu mihinkään "nauhalle", ellei käytä jotain erikoiskameroita. Voi olla että he osaavat laittaa kamerat kiinni. He voivat materialisoitua seinien läpi, joten ei siinä lukotkaan auta.

        Sekin on mahdollista, että olen vain kuvitellut kaiken. Mutta mielettömän todentuntuista se on joka kerta. Olen taipuvainen näkemään enneunia ja ufounia toisinaan.


      • muistoja
        Yksi kokija kirjoitti:

        Tavallaan rukoilemista kyllä. Mielessään vain ajattelee heitä ja pyytää käymään. Se voi kuitenkin alkaa kaduttamaan siinä vaiheessa, kun huomaa jotain jännää olevan ilmassa. Se pelon tunne ei ole helppo käsitellä ja voi tulla ajatuksia, että menkää helkuttiin.

        Valvontakameroita ei kotoa löydy, vaikka on käynyt mielessä asentaa moiset. Olisi hienoa saada heidän käynti tallennettua. Välttämättä ne ei tartu mihinkään "nauhalle", ellei käytä jotain erikoiskameroita. Voi olla että he osaavat laittaa kamerat kiinni. He voivat materialisoitua seinien läpi, joten ei siinä lukotkaan auta.

        Sekin on mahdollista, että olen vain kuvitellut kaiken. Mutta mielettömän todentuntuista se on joka kerta. Olen taipuvainen näkemään enneunia ja ufounia toisinaan.

        Kuulostaa niin tutulta. Ne vaikuttaa ajatuksiin silmillään jotenkin. Samalla puhuessaan lamauttavat, tai vaivuttavat uneen kai. Yhden käynnin muistan, ajalta kun olin nuorempi. Olio tuli seinän läpi. Pelkäsin kuollakseni. Kun uskalsin katsoa peiton alta, olio oli kadonnut. Varmaan niitä on käynyt enemmänkin silloin aikoinaan. Muistot vaan pyyhitty, mutta osa muistuu kuin olleet unia. Äiti sanoi niitä "enkeleiksi" kun tuli puhetta joskus myöhemmin. Oli siis nähnyt samoja olentoja. Toi on kans niin tuttua, että välillä ajattelee "menkää pois". Olin varmaan liian peloissani ja paniikissa tai muuten hankala, kun jossain vaiheessa ovat lopettaneet. Lapsuuden jälkeen ei ole ollut samanlaista. Unissakävely on loppunut. Ufounetkin loppuneet. Ilmeisesti saivat tutkimisensa kohdaltani päätökseen, tai sitten olin mennyt liian sekaisin ja pelokkaaksi, että se oli alkanut vaikuttaa normaalielämään, tai jotain, mutta homma jokatapauksessa loppui.


      • TässäTotuus
        muistoja kirjoitti:

        Kuulostaa niin tutulta. Ne vaikuttaa ajatuksiin silmillään jotenkin. Samalla puhuessaan lamauttavat, tai vaivuttavat uneen kai. Yhden käynnin muistan, ajalta kun olin nuorempi. Olio tuli seinän läpi. Pelkäsin kuollakseni. Kun uskalsin katsoa peiton alta, olio oli kadonnut. Varmaan niitä on käynyt enemmänkin silloin aikoinaan. Muistot vaan pyyhitty, mutta osa muistuu kuin olleet unia. Äiti sanoi niitä "enkeleiksi" kun tuli puhetta joskus myöhemmin. Oli siis nähnyt samoja olentoja. Toi on kans niin tuttua, että välillä ajattelee "menkää pois". Olin varmaan liian peloissani ja paniikissa tai muuten hankala, kun jossain vaiheessa ovat lopettaneet. Lapsuuden jälkeen ei ole ollut samanlaista. Unissakävely on loppunut. Ufounetkin loppuneet. Ilmeisesti saivat tutkimisensa kohdaltani päätökseen, tai sitten olin mennyt liian sekaisin ja pelokkaaksi, että se oli alkanut vaikuttaa normaalielämään, tai jotain, mutta homma jokatapauksessa loppui.

        Tai sitten vaan lapsena kuvittelit asioita ja haluaisit uskoa niihin kuvitelmiin vieläkin.


      • muistoja
        TässäTotuus kirjoitti:

        Tai sitten vaan lapsena kuvittelit asioita ja haluaisit uskoa niihin kuvitelmiin vieläkin.

        Juu, äitini kans kuvitteli täsmälleen samoja juttuja. Uloskin olin usein unissani kävellyt kai, ja kerran vanhemmat herätti ovella. Jos ei ufoja, niin jotain muuta omituista kyllä tapahtui. Ja kuten sanoin, ei ole enää tapahtunut. Osittain uskon ehkä, osittain en enää. Selkeistä muistoista on hankala päästä eroon. Oli sitten todellisia tai ei. En minä niitä kuitenkaan vaalia halua.


    • Tällainen " ufouni" jää usein päälle vielä herätessäkin, eli tietää olevansa hereillä, istuvansa sängyn reunalla ja " video" aluksesta pyörii edelleen. Tuota ei yleensä kestä kuitenkaan kuin minuutti tai pari.

    • Kilttihumanoidi

      Hei itse en ole humanoitsi asiantuntija mutta mä ainakin menisin niiden luokse tervehtisin kohteliaasti ja kertoisin nimeni. ELIsiis olisin kiltti niitä kohtaa ja iha normaali en vetäis turpaa.

    • Implantoitukko

      Minut on taidettu siepata avaruusolentojen toimesta viime yönä. Söin tavalliseen tapaan iltapalan ja kävin pesemässä hampaani. Kulkiessani makuuhuoneeseen tunsin epämiellyttäviä kylmiä väreitä niskassani. Makoilin hetken sängyssäni ja yhtäkkiä kaikki muistikuvani yöstä ovat tipotiessään. Heräsin aamulla ja suussani oli kamala maku, mahdollinen implanttiko? En ole uskaltanut lähteä vielä nukkumaan, tiedä vaikka ne palaisivat. Tunsin aiemmin illalla samat kylmän väristykset niskassani ja oloni on siitä lähtien ollut epämiellyttävä. Toivottavasti he ovat hyväntahtoisia...

      • Implantoitukko

        Eivät tulleet viime yönä enää ja sain nukkua yöni rauhassa. Edelleen suussa maistuu paha, hapan maku ja leuan ikeneen on kasvanut patti joka nyt ilmeisesti on humanoidin asettama implantti. Voikohan sen poistaa kotikonstein? Esimerkiksi tekemällä pienen viillon/reiän ja pinseteillä nypätä pois. Pitääkö implantti toimittaa jonnekin? Luonnontieteelliseen museoon yms.?


      • neuvoja.pukkaa

        Kannattaa mennä liiteri perälle piiloon. Uhkaa niitä itse tehdyllä härpäkkeellä. Jos tämä ei tehoa huuda perkeelen isosti keskellä yötä, jättäkää minut rauhaan skepsiksen nimeen, olen kuuluisa varakatori ja kaikkien ufohörhöjen kauhu, tämä pitää toistaa viisi kertaa ja painotan, huuda niin että naapuritkin kuulevat. Tästähän nuo isopäät säikähtävät ja jättävät sinut rauhaan loppuelämäksi, minkä pituinen sitten lieneekään.


      • KeesiVirtaa

        Ei ole mitään syytä mennä liiterin perälle piiloon eikä uhata niitä millään härpäkkeellä.

        Ei myöskään tarvitse kiivetä edes tolppaan karjumaan keskellä yötä ja suurella äänellä toistamaan viisi kertaa sitä,että hänet on jätetettävä rauhaan vaikkapa Maitreyan nimeen.

        Tällainen toiminta on täysin tarpeetonta koska kukaan ei koskaan ole tavannut humanoideja eikä koskaan tule tapaamaankaan.

        Toistan:eikä koskaan tule tapaamaankaan.
        Toistan:eikä koskaan tule tapaamaankaan.
        Toistan:eikä koskaan tule tapaamaankaan.
        Toistan:eikä koskaan tule tapaamaankaan.
        Toistan:eikä koskaan tule tapaamaankaan.


    • BokimJaosIII

      On hankalaa määritellä sitä miten humanoidin kohdatessaan pitäisi käyttäytyä.Syy tähän on hyvin yksinkertainen:kukaan ei todistettavasti ole koskaan ole humanoidia tavannut.Voisi sanoa niinkin,että miehitetyt kuulennot olivat todellisuutta mutta humanoidit eivät.

    • Humanoit

      Humanoidilta kannattaa kysyä saisitko kyydin hänen aluksellaan. Kyllä se ymmärtää.

      • Kysynyttä.ei.laiteta

        Ainakin kannattaa kysyä pimpsaa. Humispimpsa voi olla jotakin joka ei ole tästä maailmasta! Kysyvä ei eksy!


    • Humaanit-käytöstavat

      Ammu ensin ja nussi vasta sitten!

      • AmmuuAmmuu

        Tarkoitko kenties sitä,että ensin pitää ammua kuin lehmä ja vasta sen jälkeen olla humistytön kanssa sillai.


      • EiTästäMaailmasta
        AmmuuAmmuu kirjoitti:

        Tarkoitko kenties sitä,että ensin pitää ammua kuin lehmä ja vasta sen jälkeen olla humistytön kanssa sillai.

        Kyllä se ufopimpsa laittaa ammumaan kuin sonni.


    • OohAnnea

      Ihan ekak's mä lähtisin sen humistytsyn kanssa lähipubiin ottamaan parit bisset.Muutaman bissen ja paukun jälkeen rumakin humistytsy näyttäisi tosi kauniilta.

    • HuullinenMamoristi

      Ja sitten sen voisi ottaa saunan takana.Tietysti vain kesäaikana.Heh,maallista huumoria tämä.

    • NiinEttäMistäpäin

      Kun tapaa humiksen niin ekak's sanotaan käsipäivää ja sit kysytään,että mistä kaukaa sitä vieras on?

    • Laskutamppu

      Kuuluuko humisten kulttuuriin kättely? Voisiko joku kontaktipersoona valaista tätä asiaa?

    • änennahioV

      Voiko poskisuudelmia käyttää tai hieroa neniä yhteen? Nenien yhteenhierominen tosin edellyttää sitä,että humanoidillakin on nenä.

    • telemus

      paras tapa lienen sama kun täydessä linja-autossa et ole huomaavinasi tai näyttele humalaista niin saat varmaankin olla rauhassa

    • KukashShäOot

      Selvähän tämä eli pitää näytellä humalaista saadakseen olla rauhassa.Sehän onnaa hyvin silloin,kun on syntymähumalassa.

    • IisiHomma

      Helppo homma.Riittää kun sanoo olevansa kontaktihenkilö tai kanavoija ja kas,humis on heti hyvä kaveri!

      • näinnykyisin

        Nykyisin tuollainen ei onnistu.Näin siitä syystä,että humikset haluavat nähdä ID-kortin jossa varmistetaan se,että onko henkilö kanavoija tai kontaktihenkilö.


    • Airam

      Satavarma keino saada humis kaveriksi on sanoa olevansa valotyöntekijä.

      • Valevalo

        Tämä ei enää nykyisin onnistu koska humiksilla on käytössä totuusarvomittari.Sen avulla voidaan tunnistaa kaikki valevalotyöntekijät.


    • sdfghh

      Mua on unessa ne isosilmät varottanut ydinpommista ja myöhemmin sodasta, jossa ne pallopäät tulee auttamaan toista osapuolta.
      Niiden silmissä on jotain, mikä aiheuttaa oudon tunteen. Hereillä ollessa varmaan menisi heti paniikkiin, jos sellaisen näkisi. Ne puhuu sun mielen sisällä, ei suullaan. Sekin jo sekottaa varmaan päätä. Miten käyttäytyä, no ei siinä varmaan mitään ehdi ajattelemaan, kukin reagoi miten reagoi.

      • EiOleIsosilmiä

        Olet katsellut liikaa Salaisia Kansioita.


      • muistoja
        EiOleIsosilmiä kirjoitti:

        Olet katsellut liikaa Salaisia Kansioita.

        En katsonut silloin pienenä salaisia kansioita, johon aikaan tietyt ufomuistot ajoittuu.
        Myöhemmin olen kyllä katsonut, siksi että kokemuksieni vuoksi aihe kiinnostaa.


      • mistäsitätullaan

        No enstek's sille pitää sanoa huomenta tai päivää tai iltaa.Varminta on sanoa selamat.Tästä sanasta ne kuulemma tykkää.Sitten voi tarjota kundaliinia ja vasta sitten kysyä,että mistä kaukaa sitä vieras on.


      • Protokolla

        Ei kun pitää sanoa Selamat Dzaste Jarin.Se on humisten tervehdys.Vasta sitten voi tarjota kundaliiinia ja valoenergiaa myös.Vasta sitten voi alkaa kyselemään kuulumisia.


      • Selamaatti
        Protokolla kirjoitti:

        Ei kun pitää sanoa Selamat Dzaste Jarin.Se on humisten tervehdys.Vasta sitten voi tarjota kundaliiinia ja valoenergiaa myös.Vasta sitten voi alkaa kyselemään kuulumisia.

        Totta!Selamat Dzaste Jarin on humisten universaalinen tervehdys.Tämän asia kertoi aikoinaan kanavoijien kuningas Sheldan Nidle.


      • TiedonTalo

        Sheldan Nidle,tuo kanavointien kuningas,on minunkin suosikkikanavoijani.Olen hänen kanavointejaan seurannut jo yli kahdenkymmen vuoden ajan eikä niihin ikinä kyllästy!


      • EkaKontak

        Meidän on seurattava kaikkien kanavoijien kanavointeja.Näin menetellen pysymme aina ajan tasalla ja tiedämme myös sen,milloin pitää varautua ensikontaktiin ja sen,milloin se ensikontakti tapahtuu.


      • kanavanvartija
        EkaKontak kirjoitti:

        Meidän on seurattava kaikkien kanavoijien kanavointeja.Näin menetellen pysymme aina ajan tasalla ja tiedämme myös sen,milloin pitää varautua ensikontaktiin ja sen,milloin se ensikontakti tapahtuu.

        Oikeamielinen ufostelija valitsee yhden kanavan kerrallaan. Jos seuraa montaa, tulee vastaan sellainen ikävä asia että kanavien höpinät ovat kovin ristiriitaisia keskenään.


      • NuukastiTarkkaan

        Erittäin paljon kiitoksia neuvosta Nyt minäkin valitsen nuukasti tarkkaan yhden kanavan kerrallaan!


      • ettäs.tiedätte

        Joku Aronai,vai oliko se Adonai,suosittelee Sheldan Nidlen kanavointeja!


      • FanavointiKani
        ettäs.tiedätte kirjoitti:

        Joku Aronai,vai oliko se Adonai,suosittelee Sheldan Nidlen kanavointeja!

        Se sivusto on Adonai.Toinen vastaava sivusto on Luxonia.Niistä löytyy tuoreimmat ja raikkaimmat kanavoinnit.


    • Ajatuksenvoima

      Kysy siltä onk se vege.

      • KananVoima

        Siis kuka on vege? Onko kyseessä kasvissyöjä vai kanavoija?


      • mätiedän

        Vege on humanoidi joka syö vain kasviksia.Telluksella käydessään veget popsii viljapeltoja ja saa aikaan kaikenlaisia outoja kuvioita.


      • MertinKaitel
        mätiedän kirjoitti:

        Vege on humanoidi joka syö vain kasviksia.Telluksella käydessään veget popsii viljapeltoja ja saa aikaan kaikenlaisia outoja kuvioita.

        Jos asia on noin,niin mistä se meteoriittipöly on peräisin?Tuleeko se niiden humisten paikatuista hampaista (jos heillä hampaita onkaan) vai heidän jalkineistaan?


      • S.Aapas
        MertinKaitel kirjoitti:

        Jos asia on noin,niin mistä se meteoriittipöly on peräisin?Tuleeko se niiden humisten paikatuista hampaista (jos heillä hampaita onkaan) vai heidän jalkineistaan?

        Avaruuspöly on peräisin heidän jalkineistaan.Ne ovat avaruussaappaita.Niitä käytetään silloin,kun he etsivät meteoriittien pinnalta broksimyyttiä.Se on erittäin tärkeä ainesosa heidän alustensa energiantuotannolle.


      • nytseselvisi
        S.Aapas kirjoitti:

        Avaruuspöly on peräisin heidän jalkineistaan.Ne ovat avaruussaappaita.Niitä käytetään silloin,kun he etsivät meteoriittien pinnalta broksimyyttiä.Se on erittäin tärkeä ainesosa heidän alustensa energiantuotannolle.

        No nyt sen meteoriittipölyn alkuperä selvisi! Eli nyt viljapeltokuvioiden tutkinta lähtee aivan uusille urille!


      • totuusonviljapellossa
        nytseselvisi kirjoitti:

        No nyt sen meteoriittipölyn alkuperä selvisi! Eli nyt viljapeltokuvioiden tutkinta lähtee aivan uusille urille!

        Uusien urien ansiosta löytyy se lopullinen totuus!


      • TymhäKymysys
        totuusonviljapellossa kirjoitti:

        Uusien urien ansiosta löytyy se lopullinen totuus!

        Tarkoitatko uusia Uri Gellereitä?


      • VCO-ou

        Olen korkeita koulujani käyvessä opiskellut nääs myös kielijä. Kun numahoidi tulee kohti niin sanon sille aina "I cam in piis" joka tarkoittaa suomeksi että tulin tänne pissille. numahoidit jätää rauhaan kun ne pelkää vissii pissiä tai ne on kohteliaita.


      • TuroMutkija
        VCO-ou kirjoitti:

        Olen korkeita koulujani käyvessä opiskellut nääs myös kielijä. Kun numahoidi tulee kohti niin sanon sille aina "I cam in piis" joka tarkoittaa suomeksi että tulin tänne pissille. numahoidit jätää rauhaan kun ne pelkää vissii pissiä tai ne on kohteliaita.

        Nyt taidat laskea luikuria ja syöttää meille pajunköyttä!

        Mutta meitä ei hämätä koska todellisuudessa olet käynyt korkeakoulua silloin,kun koulu sijaitsi korkealla mäellä.

        Tankeroenglannin opit tietysti kansanopistossa joka sekin sijaitsi korkealla mäellä.

        Ja aina kun sanot "I cam in piis" niin se tarkoittaa sitä,että olet pissinyt omiin muroihin ja nimimerkin taakse olet kätkenyt fobiasi.


    • Anoidi

      Minä toimin aina samalla tavalla, lähestyipä minua sitten humanoidi, murtovaras tai kollega: Tiputan housut nilkkoihin ja nostan penistäni niin, jotta kivekseni näkyvät. Sitten hetkuttelen lantiotani epäsäännölliseen rytmiin ja tuijotan vastapuolta nyökkäillen, kunnes vastapuoli joko alkaa tehdä samoin tai perääntyy.

      Toki ulkosalla ollessa tämä ei usein toimi, sillä harva käyttää ulkona housuja. Tällaisissa tapauksissa voi etsiä mahdollisimman vaalean kohdan maasta, käydä siihen istumaan ja alkaa vetää itseään käsillään eteenpäin perse tiukasti maata vasten. Maahan jäävä ripulivana toimii ymmärrettävänä viestinä ja edesauttaa saavuttamaan keskinäisen konsuksen.

      • tosi.outoa

        Oletko ajatellut skepo käydä juttelemassa terveyskeskuksessa tuosta oudosta mieltymyksestäsi ?


      • Ufo_Kysyjä

        "Yllättäen" helliksen palattua palstalle skepohorinoidensa kanssa alkaa näitä typeriä seksuaalisesti häiriintyneitä ulostejuttuja esiintymään. Palsta oli muutenkin edes vähän siistimpi, kun tuo uuno oli lataamolla jäähyllä.


      • SePaljastuiJoAiemmin
        Ufo_Kysyjä kirjoitti:

        "Yllättäen" helliksen palattua palstalle skepohorinoidensa kanssa alkaa näitä typeriä seksuaalisesti häiriintyneitä ulostejuttuja esiintymään. Palsta oli muutenkin edes vähän siistimpi, kun tuo uuno oli lataamolla jäähyllä.

        Jep, sama kaava toistuu aina. Nimimerkillä jotakin ja sitten puskista huudellen miesten sukupuolielimiin keskittyviä juttuja. Toki välillä ihan reilusti kaapista huudellen rekatulla nimmarillakin.

        Toinen asia mikä kiinnittää huomiota, on se että hän vaikuttaa tuntevan yksityiskohtaisesti vähemmistönsä soidinmenoja, tai ainakin niin tällainen tylsä ja vanhanaikainen hetero voisi luulla.


    • Anonyymi

      Tässäpä Jean Ederman alias Eric Julienin kanavoimaa tietoa, eli korkean värähtelytaajuuden humanoidit kysyvät tekstin loppupuolella lukijoilta, haluaako lukija, että humanoidit tulevat näyttäytymään ihmisille, esim. ihmisryhmille: https://eksopolitiikka.fi/ Juttu on aika pitkä, mutta alla siitä osa. Kannattaa tietenkin lukea koko juttu.

      "“HALUATTEKO ETTÄ ME NÄYTTÄYDYMME?”
      Miten voitte vastata tähän kysymykseen? Sielun totuus voidaan lukea telepaattisesti, joten teidän tulee vain selkeästi kysyä itseltänne tämä kysymys ja antaa vastauksenne selvästi, itseksenne tai ryhmässä, niinkuin haluatte.

      Se oletteko kaupungin ytimessä tai keskellä autiomaata ei vaikuta vastauksenne tehokkuuteen. KYLLÄ tai EI.

      Tehkää se vain niinkuin puhuisitte itsellenne, mutta ajatellen viestiä. Tämä on universaali kysymys, ja näillä muutamalla sanalla, kun ne pannaan kontekstiin, on voimakas vaikutus.

      Tämän takia teidän tulisi rauhallisesti miettiä sitä, kaikessa omatunnossanne. Jotta täydellisesti assosioisitte vastauksen kysymykseen, on suotavaa että vastaisitte toisen harkitun tämän viestin lukukerran jälkeen.

      Älkää kiirehtikö vastaamaan. Hengittäkää ja antakaa kaiken oman vapaan tahtonne voiman tunkeutua teidän läpi. Olkaa ylpeitä siitä mitä olette! Sen jälkeen älkää antako epäröinnin tulla esteeksi.

      Jokapäiväiset ongelmat, joita teillä saattaa olla, voivat heikentää teitä. Jotta olisitte oma itsenne, unohtakaa ne muutamaksi minuutiksi. Tuntekaa se voima, joka teissä vapautuu. Te hallitsette itseänne!

      Yksittäinen ajatus, yksittäinen vastaus voi huomattavasti muuttaa lähitulevaisuuttanne, suuntaan tai toiseen. Yksittäinen päätöksenne pyytää sisällä itsessänne että me näyttäytyisimme teille materiaalisella tasollanne ja keskellä kirkasta päivää on meille arvokasta ja olennaista.

      Vaikka voit valita sen mikä sinulle parhaiten sopii, rituaalit itsessään ovat olennaisesti hyödyttömiä. Vilpitön pyyntö suoraan sydämestä ja omasta tahdosta tulee aina niiden havaitsemaksi joille se lähetetään. Omassa henkilökohtaisessa äänestyskopissasi salaisesta halustasi sinä määräät tulevaisuuden.

      Mikä on vipuvaikutus?
      Päätöksen tulisi tehdä suurin mahdollinen määrä teitä, vaikka se voi tuntua vähemmistöltä.

      On suositeltavaa levittää tätä viestiä, kaikin kuviteltavissa olevin tavoin, niin monella kielellä kuin mahdollista, teidän ympärillenne, olivatpa he sitten vastaanottavaisia tälle uudelle tulevaisuudenvisiolle tai ei. Tee se joko humoristiseen sävyyn tai pilkaten, jos se vain sinua auttaa."

      Mitä vastaatte?

      • Anonyymi

        Alienit vaativat ihmisiltä kyllä tai ei vastausta, mutta eivät itse pysty antamaan sellaista...


    • Anonyymi

      Mihin kysymykseen haluaisit alieneilta vastauksen?

      Eiväthän he vaadi, vaan ehdottavat, että jos haluamme, voimme vastata kyllä tai ei heidän kysymykseensä, haluammeko nähdä heidät.

      • Anonyymi

        Voit uskoa että maailmasta löytyy ainakin miljardi ihmistä, jotka juoksevat soihdut, heinäseipäät ja talikot tanassa vastaanottamaan vieraita pyhää vihaa sylkien monenlaisista syistä. He ovat se ongelma. Osa pelkäisi niin paljon että linnoittautuisi kellareihin ja survivor-harrastajat bunkkereihinsa. Näkisivät salajuonia kaikkialla joilla olettaisivat herruuden siirtyvän nyt maan ulkopuolisille. Ne jotka olisi tulijoiden kavereita saisivat vihat niskaan niiltä jotka eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit uskoa että maailmasta löytyy ainakin miljardi ihmistä, jotka juoksevat soihdut, heinäseipäät ja talikot tanassa vastaanottamaan vieraita pyhää vihaa sylkien monenlaisista syistä. He ovat se ongelma. Osa pelkäisi niin paljon että linnoittautuisi kellareihin ja survivor-harrastajat bunkkereihinsa. Näkisivät salajuonia kaikkialla joilla olettaisivat herruuden siirtyvän nyt maan ulkopuolisille. Ne jotka olisi tulijoiden kavereita saisivat vihat niskaan niiltä jotka eivät.

        Olet varmasti oikeassa, mutta jossain vaiheessa he tulevat kuitenkin, ehkä ihmiskunta on sitten valmiimpi ottamaan heidät vastaan, mutta varmasti aina on noita kuvailemiasi ihmisiä vastustamassa ja väärinkäsittämässä, koska esim. elokuvateollisuus on niin hyvin ihmiset pelotellut, ja myös eräät valtaapitävät ovat antaneet paljon väärää informaatiota, tarkoituksellistakin harhaanjohtamista humanoideista.

        Humanoidirotuja on monia ja monenlaisia, kuten on ihmisiäkin. Heitä on myös ahneita ja vallanhaluisia, kuten on ihmisiäkin, mutta heitä on myös rakkaudellisia ja auttavaisia, kuten on ihmisiäkin. Nämä rakkaudelliset olennot osaavat tulla näyttäytymään siten, ettei heitä tarvitse kovin pelätä - hienovaraisesti, ja vähän kauempaa ja rauhoittavaa energiaa mukanaan tuoden. :)


      • Anonyymi

        Siihen miksi alienit eivät palkkaa PR-tyyppejä, jotka lukevat sen mitä kopioliimaavat tavaraansa nettiin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen miksi alienit eivät palkkaa PR-tyyppejä, jotka lukevat sen mitä kopioliimaavat tavaraansa nettiin....

        https://www.youtube.com/watch?v=8IDDnwo9ijA
        Tuolta voi saada jotain, mutta ei vastausta tuohon PR-asiaan. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe