Caverject - APUVA!

Ukko 60v

Mulla on Caverject pistoksia, joita olen silloin tällöin piikittänyt ja erektio on ollut yleensä onnistunut, jopa liiankin pitkä, kunnes vaihdoin 10 mg:n annokseen. Nyt kaksi perättäistä pistosta on epäonnistunut. Toisella kerralla turposi lähinnä vain siittimen pää (terska). Mikä on mennyt pieleen? Piikityskö? Aineen viimeinen käyttöpäivä oli lähellä, ei kuitenkaan yli. Vanhentunutko aine? Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Nyt on alkanut kammottaa koko piikitys. Siinä jännityksessä pienenee siitin entistä pienemmäksi. Pistäisnkö piikin vähän vinoon vai miten? Missä säilytätte pistoksia?

14

2994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+17
    • Itsekin kokeillut

      Tuote on kai nimeltään Caverject Dual, ja on valmiina piikkineen, mäntineen ja aineineen. Ohjeet ovat
      selvät pakkauksen mukana. Annostusta voi säätää, 20 mg on suurin. Jos pistos tehdään oikeaan kohtaan
      peniksessä, ei pitäisi olla ongelmia. Desinfiointi on tärkeää, mukana tulee tarvittavat pyyhkeet pakattuna.
      Jos pistos on sattunut sinulla johonkin isoon suoneen, voi tuo turpoaminen ehkä johtua siitäkin.

    • ......

      Itellä pistos toimii nykyisin tosi hyvin, eli saan tanakan seisokin sillä. Aikaiasemmin alussa oli vähän muutamilla kerroilla vaikeuksia ettei kaikilla kerroilla seisoskellut kovin hyvin. Mistä lienee johtunut.
      Nykyisin erektio kestää semmoset vajaan tunnin. Ehkä n. 45 minuuttua.
      Eihän se ole kovin kiva pistellä ja jos on vähänkin pulitangossa jo valmiina, niin silloin vähän sattuu.
      Käytän ite 20 mg, kun 10 ei oikein tuntunut riittäävän, vaikka se tuliskin niin halvemmaksi.
      Säilytän pistoksia ihan komerossa huoneen lämmössä.
      Tosi hyvä keksintö jolla saa varmasti kovan kullin, jolla on ilo työnnellä joka suunnasta.
      Pelkkä suun kautta otettava lääke kun ei tahdo saada tarpeeksi kovaa erektiota aikaiseksi
      Itelläni on isosta leikkauksesta johtuva vaiva jota ei ennen ollut.

    • ukko 64

      Voiko Teidän tapauksissa käyttää myös lisukkeena myös "pillereitä".
      Ne ovat halventuneet Dramaattisesti. Vain 5,25 €/100mg. (ilman Kela-korvausta).
      esim. Vizarsin.

      • frandemaxx

        Urologi sanoi, että Caverject pistoksen kanssa voi käyttää sildenafiilia. Niiden vaikutus on erilainen.


      • kkiii
        frandemaxx kirjoitti:

        Urologi sanoi, että Caverject pistoksen kanssa voi käyttää sildenafiilia. Niiden vaikutus on erilainen.

        olen käyttänyt tätä pistos hoitoa noin 10 kertaa,kerran jollain lailla nöpötti.sairaalassa opetti sairaan hoitaja pistos tekniikan,mutta silti huono tulos.


      • toimii..
        frandemaxx kirjoitti:

        Urologi sanoi, että Caverject pistoksen kanssa voi käyttää sildenafiilia. Niiden vaikutus on erilainen.

        ainakin tehostaa jos ottaa Vizaesinin palan pistoksen kanssa. Tulee kivikova kanki, joka ei pillerillä onnistu. Hintaahan sille tietysti vähän kertyy lisää, mutta kai siitä nautinnosta hieman maksaa. Tosin saan kelalta korvauksen, kun on leikkauksesta johtuva vakava ongelma kyseessä.


    • Caverjct

      Minulla ollut vuoden käytössä ja kyllä onnisttuu kun tottuu pistämään.

    • PekkaÖ2

      Cavarject on ehdottoman tehokas aine, jota olen käyttänyt vuosia. Viimeksi oli virheellinen ruisku, johon ei mäntää kiertämällä tullut nestettä ollenkaan! Sain apteekista uuden tilalle.
      Eli muistakaa katsoa, että säiliö täyttyy nesteestä.

      • Caverject

        2x20mikrog Caverject dual pakkauksessa on vain 1 piikki/ruisku. Voiko samaa piikkiä käyttää toisen kerran kun pistää vain 10mikrog, vai myydäänkö niitä erikseen?


      • rokkijukka

        Itsellänikin on 20 mikrogramman ruiskuja. olen käyttänyt 5-15 mikrogramman annoksia. Kun sen pistää, niin ruisku lukkiutuu eikä siitä saa enää toista annosta.
        Caverject Dualia myydään myös 10 mikrogramman ruiskuina. Kela-korvauksen saa vain 20 mikrogr ruiskuista.


      • CavJec
        rokkijukka kirjoitti:

        Itsellänikin on 20 mikrogramman ruiskuja. olen käyttänyt 5-15 mikrogramman annoksia. Kun sen pistää, niin ruisku lukkiutuu eikä siitä saa enää toista annosta.
        Caverject Dualia myydään myös 10 mikrogramman ruiskuina. Kela-korvauksen saa vain 20 mikrogr ruiskuista.

        Ruotsin hinnat ovat vajaa puolet Suomen hinnoista. Kävin Haaparannalla apteekissa ja ostin kerralla 2 kpl 10 ruiskun pakkauksia, ja yhden ruiskun hinnaksi tuli 7,92 €. Tarvitaan vaan erityinen resepti ulkomaan ostoa varten.


    • Olen käyttänyt kyseistä ainetta. Kyllä se toimii, mutta haittavaikutukset on sitä luokkaa että lopetin käytön. Siitin on nyt käyristynyt, vaikka olen toiminut ohjeitten mukaan. Sitten myös penis on lyhentynyt huomattavasti. Tunto on myös huonompi ja kipua esiintyy jonkun aikaa. Näistä haittavaikutuksista on maininta ohjeissa. Jos sinulla ilmenee samanlaisia oireita, kannattaa harkita aineen käytön lopettamista. Sillä käyrällä kalulla on vaikea harrastaa nautinnollista seksiä. Itse hakeutun hoitoon jos vaikka peniksen käyryys voitais korjata. Siististi sanottuna, kyllä ketuttaa!!

    • Anaskio

      Voi pilata kaiken

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9279
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3880
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2805
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2720
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2515
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2514
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1622
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1570
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe