Mitä sanovat käytöstavat tuijottamisesta? Usein kun käyn pienessä liikkeessä jossa satun olemaan ainoa asiakas kassan takana oleva myyjä tuijottaa herkeämättä kuin haukka.
Vastaukset 5
- ,,,
Näytät varmaan kleptomaanilta tai muuten vaan epäilyttävältä hörhöltä.
- ?
Laita kehitysviesti eteenpäin, että laittavat automaattikassan, niin saat olla pikkukaupassasi ihan yksin ja palvella itse itseäsi. Sellaista se vaan on kun käy julkisilla paikoilla, kaupassa siihen pitää vaan tottua.
? kirjoitti:
Laita kehitysviesti eteenpäin, että laittavat automaattikassan, niin saat olla pikkukaupassasi ihan yksin ja palvella itse itseäsi. Sellaista se vaan on kun käy julkisilla paikoilla, kaupassa siihen pitää vaan tottua.
On se varmasti ärsyttävää, mutta toisaalta kun ajattelee toisin.
Jos sinut laitetaan tyhjään huoneeseen ja siellä on joku toinen. On aika vaikea keksiä tekemistä, joten väkisinkin tulee seurattua mitä toinen tekee. Eikä sitä välttämättä edes itse tiedosta katsovansa.
- Ratkaussuar
Tuijota takaisin. Tilannetta voit vieläpä piristää laittamalla ns. pullonpohjalasit päähän ja tanssimalla tangoa tomaatin kanssa. Olen tuon muutaman kerran kokeillut ja on toiminut. Nytkin olen kolmatta kertaa tämän vuoden puolella hullunjenhuoneella.
- hahahh
Minä ainakin tuijotan ihmisiä, mutta kamerasta. Yleensä ihmiset on yksin kaupassa kun on myöhäinen niin pitäähän mun vahtia, ettette pölli mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471549Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3521313Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto351110Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3431056- 621041
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137929Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte200759- 42629
- 61625