Mitä sanovat käytöstavat tuijottamisesta? Usein kun käyn pienessä liikkeessä jossa satun olemaan ainoa asiakas kassan takana oleva myyjä tuijottaa herkeämättä kuin haukka.
tuijotus kaupassa?
5
831
Vastaukset
- ,,,
Näytät varmaan kleptomaanilta tai muuten vaan epäilyttävältä hörhöltä.
- ?
Laita kehitysviesti eteenpäin, että laittavat automaattikassan, niin saat olla pikkukaupassasi ihan yksin ja palvella itse itseäsi. Sellaista se vaan on kun käy julkisilla paikoilla, kaupassa siihen pitää vaan tottua.
? kirjoitti:
Laita kehitysviesti eteenpäin, että laittavat automaattikassan, niin saat olla pikkukaupassasi ihan yksin ja palvella itse itseäsi. Sellaista se vaan on kun käy julkisilla paikoilla, kaupassa siihen pitää vaan tottua.
On se varmasti ärsyttävää, mutta toisaalta kun ajattelee toisin.
Jos sinut laitetaan tyhjään huoneeseen ja siellä on joku toinen. On aika vaikea keksiä tekemistä, joten väkisinkin tulee seurattua mitä toinen tekee. Eikä sitä välttämättä edes itse tiedosta katsovansa.
- Ratkaussuar
Tuijota takaisin. Tilannetta voit vieläpä piristää laittamalla ns. pullonpohjalasit päähän ja tanssimalla tangoa tomaatin kanssa. Olen tuon muutaman kerran kokeillut ja on toiminut. Nytkin olen kolmatta kertaa tämän vuoden puolella hullunjenhuoneella.
- hahahh
Minä ainakin tuijotan ihmisiä, mutta kamerasta. Yleensä ihmiset on yksin kaupassa kun on myöhäinen niin pitäähän mun vahtia, ettette pölli mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379