Moikka! Ajattelin kysellä, että onko muilla samantyyppisiä oireita ja millä pääsis eroon. Eli mulla on jo monen vuoden ajan ollut päänsärkyä ja painetta kasvoilla. Vähän sellasta huminaa korvissa ja nenä usein tukkoinen. Nenä tukossa yleensä joka aamu kun herään ja helpottaa vähän kun nousee ylös. Olen myös aika väsynyt usein. Pari vuotta sitten muutin omakotitalosta kerrostaloon ja silloin oireet mielestäni pahenivat. Poskionteloita on tutkittaessa ultralla näkyi vahvaa turvotusta ja lääkäri totesi tulehdukseksi, mutta kun röntgen kuvat katsottiin, niin mitään tuledusta ei näkynyt. Allergia lääkkeet / Duact eivät auta, mutta käyttämäni kortisonisuihke auttaa jonkun verran, mutta senkin vaikutus varsin vähäinen. Alan olla epätoivoinen jatkuvan lievän päänsäryn ja väsymyksen takia. Jos kohtalotovereita, niin auttakaa. :)
poskiontelot
miolipoo
3
346
Vastaukset
- miolipoo
Niin, ja haluan vielä lisätä, että limaa valuu kurkkuun lähes koko ajan, mikä on todella ärsyttävää, koska joudun selvittämään ääntäni koko ajan.
- Särkyinen
Hei, minulla ovat poskiontelot vaivanneet jo monta vuotta. Olen allerginen ja se lienee päällimmäinen syy näihin vaivoihin. Poskissa on painontunnetta ja särkyä (myös otsassa) tämän tästä. Nyt olen menossa tietokonetomografiaan ja joihinkin muihin tutkimuksiin ja lääkäri katsoo tulosten perusteella olisiko nenätiehyiden pallolaajennuksesta apua. Kysyppä omalta lääkäriltäsi tästä toimenpiteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295566Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183184Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511293Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 126954
- 37844
- 142783