Lähtö olisi huomenna klo 18 Marmarikseen mutta huonolta näyttää....
Mitään tietoa suuntaan tai toiseen emme ole vielä matkanjärjestäjältä saanut. Harmi jos matka peruuntuu...
Huominen lento
3
433
Vastaukset
- kotiloma hyvä loma
ei matkanjärjestäjäkään tällä hetkellä tiedä huomisesta tilanteesta. ei taida löytyä sellaista ennustaja aukkoa joka uskaltaisi varmasti sanoa mitään.
Tuutin täydeltä on toitotettu seuraamaan www.finavia.fi ja matkatoimistojen kotisivuja. sietä tietoa kyllä tulee.
Olin itse lähdössä tänään, mutta nyt lomailen kotona. - ihmetteleee
kuinka sun lentos olis huomenna Marmarikseen klo 18.00 lähdössä kun mun lentosi olis lähtenyt sinne klo 11.10. kummallista.
- hei halooooo
ei kait ole mahdollista että olisi olemassa enemmän kuin yksi lentokone. kyll mä kans luulin et maailmassa on vaan yks lentokone ja sit jos se mee jonnekiin kaiki vaan oottaa et jos se tulis vaikka takas ettö muutkin pääsis.
onneks on matkaoppaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573773
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463167Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532959Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,412830SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752416Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s611911Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231888Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1271785- 871202
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681180