Code Lyoko Jaksot Suomeksi

fotoniba

Tietääkö joku mistä voisi katsoa kaikki code lyoko jaksot ? Suomeksi/englanniksi kiitos. Katoin youtubesta enkä löytänyt kaikkia jaksoja edes englanniksi. :/ Jos joku tietää miten voisin katsoa näitä jaksoja niin kertokaa ihmeessä. Kiitos etukäteen.

30

4790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odd yumi fani

      Jaaa oon itekki ettiny mut katon niit telkkarist.Tykkääncode lyokost hirveesti:).

    • Code Lyoko <333

      Kaikki jaksot englanniksi saa ladattua laittomasti, jos haluaa :D Laitontaha se on.. Piratebaysta esim. saa

    • Oddkizu

      ... täs oon miettiny.... Meinaan missasin just yhen hyvän CL jakson ja tahon nähä sen...

    • Joku random

      Internet on hyvin laaja paikka ja varmasti löydät haluamasi jaksot jostakin, siihen Google esimerkiksi on oikein hyvä hakuväline.

      Btw, miksi anime puolella? CL ei ole animea.

    • Code Lyoko Fan

      Löydät Code Lyoko jaksoja Discshopista. DVD:tä on ilmestynyt tällä hetkella 12, ja yhdessä DVD:ssä on 3 jaksoa. DVD:tä tulee lisää noin 2 kuukauden välein, eli seuraavien kahden pitäisi ilmestyä Helmikuussa. Jos haluatte tietää lisää, niin kysykää ihmeessä.

      • McRaichu

        Löytyy sitä kyllä youtubesta (suomeksi) ja kolmoselta sunnuntai-aamuisin.


      • I LOVE GODE LYOKO

        kiitti tiedost


    • Naamua

      Netistä saa kyllä ladattua suomeksikin. Hakusanat: Code Lyoko Finnish Ikx_1

    • surkeaanimesarja

      code lyoko on ihan surkea:\

      • m t

        Ei ole


    • codefan

      ei ees

    • I LOVE GODELYOKO

      oikeesti mistä löytyyyy CODE LYOKO rakastan sitä ohjelmaaa kertokaaaaa mulle

    • LyokoFox

      Onneksi code lyoko saa jatkoa code lyoko evolutionilla joskus 2012.

      • m t

        Miksi 2012 miksi ei ole 2014


    • ^^ansku95^^
    • the_galaxy_pegasus

      Ihan Youtubesta vaan löytyy suomeks.

    • öäh...

      Haluan vain sanoa, että:Code Lyoko ei ole animea ja on surkea
      (To Aru Majutsu No Index

    • Jusku1

      Olisiko mahdollista katsoa videot ilman lataamista jostakin suomeksi tai tekstityksen kanssa

    • CL ei ole animea

      Tämä aihe on tainnut tulla väärälle osastolle :D
      Code Lyoko EI ole animea, vaan Ranskassa tehty, lapsille ja nuorille tarkoitettu ohjelma.

    • ANZSA123

      Laita Googleen Code Lyoko ja ota sieltä sitten Katsomo - Code Lyoko ja lataa joku Silver-juttu ja sitten laita sivu uudelleen painamalla F5 nappulaa. Sitten pääsee kattoon mutta se harmi vaan maksaa 15 euroa kuukaudessa.

    • Suigetsu <3<3<3<3

      Miks oot laittan tän "Anime ja manga osastoon" kun Code Lyoko ei edes ole animea?
      Se on saksalainen sarja eikä sitä luokitella animeksi.
      On muuten maailman pskin ohjelma!!!

    • asdasdasdasd3

      Hei, mistä voi katsoa/ladata KAIKKI Code Lyokon jakson SUOMEKSI???? Kiitos etukäteen (:

      • äöasdfkjhstyoln

        Youtubesta voi löytyä joitakin jaksoja englanniksi ja muualta netistä voi löytyä maksullisia ohjelmia jolla voi katsella code lyokoa. Varo viruksia:)


    • super code-lyoko fan

      yuotubesta löytää kaikki code lyoko jaksot suomeksi

      • CL ykkösfani

        Mäkin oon ettiny code lyoko jaksoja suomeks melkein kaikki löyty mut vielä on muutama mitä en ole nähny. Tietääks joku mistä vois kattoo esim se maanpinnalla tai klaustrofobia tai huonot välit osa2 tai xanan hyökkäys osa1-2 tai viimeiseen pisaraan???


    • 00000000000000000000
    • codelyokorevolution

      Mun sivuilta. codelyokoo.suntuubi.com siellä on myös tietoa tulevista uusista code lyoko jaksoistani.

    • Tulin_Vaan_Häiritsee

      Hei sinä yksi ihminen joka sanoi CL:lää saksalaiseksi.. se on ranskalainen animaatiosarja :D Eikä tosiaankaan ole animea...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe