Uusi hotelli Sorta. Onko kukaan ollut, menossa?? Olisi kiva kuulla kokemuksiasi. Minkälainen huoneisto oli, keittiön varustelu, uima-allas, ranta, lähellä ruokakauppaa???
Kamalasti kysymyksiä olisi...
Agii Apostoli, Hania
3
1758
Vastaukset
- agia apostoli
En ole menossa mutta tiedän missä hotelli on. Lidl taitaa olla ihan lähellä, samoin iso market. Parasta agii apostolissa on se että lähellä on 4 uimarantaa. Ollaan muutaman kerran oltu agii apostolissa ja hyvin on viihdytty. Siinä ihan lähellä on myös bussipysäkki, bussilla pääsee hanian keskustaan kätevästi eikä maksa juuri mitään. 1,50€
Alla olevasta linkistä voit katsoa hotellin sijaintia:
http://www.airfinlandholidays.fi/show_on_map.asp?long=23,9833474159241&lat=35,510483076742
uimarannan lähellä olevassa aukiossa järjestetään konsertteja, viime vuonna kaksi kertaa 2 viikon aikana. - kreetafani
oletteko jo olleet? Meidän perhe on menossa samaan hotelliin kesällä. Kuvista ei tosiaan saa ihan selville millainen on esim. uima- allasalue. Mekin kuulisime mielellämme jos jollakin tietoa ja kokemusta ko. hotellista
- Pirjo ja Pekka
Tulimme juuri Kreetalta ja asuimme Sortassa.
Onneksi olkoon!!! Hyvä paikka isolla H:lla.
Pieni perheyritys. Henkilökunta ystävällistä. Huoneet ovat nykyaikaisia ja siistejä.
Ei liikkenteenmelua.(kukko kylläkin alkaa laulaa n 4,30)
Voitte mennä iloisin ja tyytyväisin mielin ko.paikkaan lomailemaan.
Meidän aikana ainoastaan suomalaista rahallista porukkaa. Ei musiikin pauhantaa. Lidl ja paikallinen Inka market läheisyydessä. Taxi Haniaan 8 €, linja-auto 1,5€ bussiin maksettuna , etukäteen lipun lunastamalla 1,1€.
Käykää myös syömässä Hanian satamassa 'Mustassa lampaassa.'
Kraikaksi se oli jotain' Mavro Pro Vato'. Paikan omistaa sama kuin Sortan ,ja se ravintola on Kreikkalaisten suosiossa. Ravintolassa tilataan pieniä annoksia jokaisen makutottumuksen mukaisesti. Söimme siellä kaksi kertaa ja hyvää oli, eikä maksanut maltaita.
Hyvää lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849