Soittivat tänään Elisalta ja tarjosivat Laajakaistan nopeuden nostoa 1M /512 kbit/s --> 2M /512 kbit/s, hinta pysyisi samana ja ehtona oli 18 kk:n määräaikainen sopimus. Netistä ei löydy mitään lisätietoa asiasta. Onko muilla kokemuksia? Itse olen niin tottunut nettiasoija, että puhelinsoitto nykypäivänä ei vakuuta, vaan lisätietoja olisi mukava löytää.
Tarjous nopeuden nostosta
1
335
Vastaukset
- Penanen
Ei ole aivan helppoa ottaa kantaa puolestasi nopeuden nostamiseen, sillä asiaan vaikuttavat useat seikat:
1. Onko nopeammasta yhteydestä hyötyä sinulle?
2. Poistuuko 1 Mbps -nopeus valikoimasta?
3. Hinnan merkitys sinulle?
Oma ratkaisuni oli aikanaan vaihto SL:n 24 Mbps -nopeuteen hinnalla 39 euroa/kk, kun Soneran 2 Mbps -nopeus maksoi 29 euroa/kk. Lopulta vaihdoin vielä Elisa Viihde -palveluun, jossa samalla hinnalla sai 24 Mbps -nopeuden lisäksi HD-digiboksin ja uusia kanavia sekä 2500:n tunnin tallennusmahdollisuuden. Olen todella tyytyväinen tällä hetkellä. Täytyy tietysti muistaa noista nopeuksista puhuttaessa, että kyseessä on aina maksiminopeus. Itse mittailen aina välillä nopeutta Hesassa ja muuallakin Euroopassa oleviin palvelimiin ja Hesassa nopeus on 13 - 14 Mbps / 800 Kbps. Etelä-Euroopan palvelimeen nopeus on n. 8 Mbps.
Olen aivan tavallinen sähköpostin ja netin peruskäyttäjä. En pelaile netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486207
- 431624
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes351211- 45978
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45873Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14827