Niin, onko ketään 11.9, tuona epäonnenpäivänä syntyneitä??
Minäpäs olen ;).. Onko kohtalotovereita?
11.9 syntyneitä?
6
2286
Vastaukset
- on onhan toki!
Moi!
on meitä 11.09 syntyneitä , taitaa olla jokunen hiihtäjäkin tämän päivän lapsia (joku niistä karpaaseista vissiin...muistankohan nyt oikein?)
ja siis minä tietty! onhan meissä ehkä vähän sellaista maailman lopun meininkiä, mutta ei se menoa haittaa!
tai siis vakavammin ottaen, en kyllä yleensä juuri ole just ko. päivänä juhlinut synttäreitäni, mieluummin niitä siirrän lähellä olevaan viikonloppuun, on se niin masentava päivä, ainakin vielä kun tv aina muistuttaa tästä tähän asti elämäni kamalimmasta katastrofista...huh huh, oli se järkyttävää kerrassaan! - Minttu
...oon mä syntyny. ;)
- mä...
olen syntynyt 11.9.ja tiedän pari muutakin tyyppiä samana päivänä.
- OonaRuuti
Olen syntynyt, vieläpä samana vuonna....
- Anonyymi
Onhan niitä esimerkiksi minä
- Anonyymi
En pidä 11.9 millään tavalla epäonnen päivänä vaan olen ylpeä kun juhlapäiväni on julistettu terrorismin vuosipäiväksi koska olen itsekin aikamoinen epeli😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262716Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381176- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877