No niin, nyt ollaan sitten jumissa täällä amsterdamissa, kun lennot on peruttu. Miten täältä kannattaa tulla taksaisin Suomeen? Junalla, bussilla??
Eli voisitteko pikaisesti antaa vinkkejä mitä kautta kannattaa lähteä yrittämään. Tanskan läpi ruotsiin, mutta miten? vai junalla jotenkin Saksaan??
HELP!!
HELP! MITEN TAKAISIN SUOMEEN?
8
1097
Vastaukset
- mercan
Paha tilanne; lähtöpäätöksen tekeminen lienee vaikeinta kun takaraivossa jyskyttää epäily, että sillä aikaa kun itse rämpii matkalla, tuhkat ovat kadonneet ja kärsivällisemmät lentävät kotiin drinkkejä lutkuttaen. Itse lähtisin Saksaan ja Puolaan niin pitkälle kun junalla pääsee ja loput bussilla Tallinnaan, mistä menee enemmän ja useammin laivoja Helsinkiin
- itse tekisin näin
Tanskan läpi junalla Tukholmaan, sieltä laivaterminaaliin bussilla ja lautalla yli.
- kyytilöytyy kun raha
taksillahan nuo tuntuu jotkut ajelevan
- oi ja voi
kyytilöytyy kun raha kirjoitti:
taksillahan nuo tuntuu jotkut ajelevan
amsterdam-hampuri-tanska-ruotsi-suomi
näin me tehdään par aikaa
- Traffy
Sama homma Amsterdamissa ollaan motissa. Lontoosta piti olla paluu lento, mutta peruuntumisten takia tulin Harwichin kautta lautalla Hollantiin ajatellen, etta manner Euroopasta on paremmat mahdollisuudet saada maateitse jatkoyhteydet Suomeen. Lautat Tanskasta ja Saksasta nayttaisi olevan taynna ja Eurolinesin bussit Tukholmaan nayttavat kanssa varattua. Jotain lisavuoroja voivat bussit ajaa joten huomenna kysymaan tilannetta. Toivottavasti tilanne helpottuu kaikille tuuliajolla oleville pian.
- zumbi
Ainakin Berliinin ja Tallinnan välillä kulkee bussi.
Ruotsinlaivoilla ovat jo kansipaikatkin täynnä.
- makea savu
tykkäisin mielelläni jäädä damiin jumiin
- ygkh,bfv
Tulemme hakemaan sinut kotiin.
Odota Bloot Strassen kulmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939