No niin, nyt ollaan sitten jumissa täällä amsterdamissa, kun lennot on peruttu. Miten täältä kannattaa tulla taksaisin Suomeen? Junalla, bussilla??
Eli voisitteko pikaisesti antaa vinkkejä mitä kautta kannattaa lähteä yrittämään. Tanskan läpi ruotsiin, mutta miten? vai junalla jotenkin Saksaan??
HELP!!
HELP! MITEN TAKAISIN SUOMEEN?
8
1132
Vastaukset
- mercan
Paha tilanne; lähtöpäätöksen tekeminen lienee vaikeinta kun takaraivossa jyskyttää epäily, että sillä aikaa kun itse rämpii matkalla, tuhkat ovat kadonneet ja kärsivällisemmät lentävät kotiin drinkkejä lutkuttaen. Itse lähtisin Saksaan ja Puolaan niin pitkälle kun junalla pääsee ja loput bussilla Tallinnaan, mistä menee enemmän ja useammin laivoja Helsinkiin
- itse tekisin näin
Tanskan läpi junalla Tukholmaan, sieltä laivaterminaaliin bussilla ja lautalla yli.
- kyytilöytyy kun raha
taksillahan nuo tuntuu jotkut ajelevan
- oi ja voi
kyytilöytyy kun raha kirjoitti:
taksillahan nuo tuntuu jotkut ajelevan
amsterdam-hampuri-tanska-ruotsi-suomi
näin me tehdään par aikaa
- Traffy
Sama homma Amsterdamissa ollaan motissa. Lontoosta piti olla paluu lento, mutta peruuntumisten takia tulin Harwichin kautta lautalla Hollantiin ajatellen, etta manner Euroopasta on paremmat mahdollisuudet saada maateitse jatkoyhteydet Suomeen. Lautat Tanskasta ja Saksasta nayttaisi olevan taynna ja Eurolinesin bussit Tukholmaan nayttavat kanssa varattua. Jotain lisavuoroja voivat bussit ajaa joten huomenna kysymaan tilannetta. Toivottavasti tilanne helpottuu kaikille tuuliajolla oleville pian.
- zumbi
Ainakin Berliinin ja Tallinnan välillä kulkee bussi.
Ruotsinlaivoilla ovat jo kansipaikatkin täynnä.
- makea savu
tykkäisin mielelläni jäädä damiin jumiin
- ygkh,bfv
Tulemme hakemaan sinut kotiin.
Odota Bloot Strassen kulmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129