JuNaSSa.. Ja MoNeStI

PriNcEs Of ThE SeX

oli ihan tuka kuuma junassa. mä istuin ykkösluokassa, vahingossa olin ostanut lipun sinne.
no ei se mua haitannut, porukathan sen maksoivat. samassa vaunussa oli myös mua pari vuotta vanhempi mies. se oli joku noin 26-28vee. )ja jos joku ihmettelee miks porukat mun lipun makso vaik oonki jo 24, ni olin tulossa niitten luota!)ei 1.luokassa ollutkaan muita kuin se ja mä. ja se mies oli niin hyvän näköne et huhu huhu... sillä oli vaaleet hiukset ja siniset ihan tooosii isot silmät. se oli tosi söpö oikeesti. no se tuli mun vieree ja juteltii.
se sano olevansa tyttökaverinsa luokse.
olin "masentunut". no se laitto käden mun reidelle ja puristi.
-sullaha on kimma kaveri, sanoin.
-mä haluun sua, se sanoi.
sen nimi oli tomi, oli herra itsensä sentään esitellyt. onneks.
-tomi, tomi hei, sanoin.
-nussitaan, tomi sano.
mä olin ihan kostee. oli mulle enennenkin sellasia ehoteltu, mut en ollut niin välittänyt.ja sen tiesin itsekin olin ihan hyvän näköinen ja sexy.
c-kupin rinnat ja levee lantio. olin 176cm pitkä ja alipainoinen, mut en mikään anorektikko. tomin housut pullotti, ja mun pienet stringit oli märät. avasin paitani ja tomi otti omansa poies. tomi riisui housutkin... ja otin sen kalun suuhun.
tein mulkulle imemis liikkeitä ja pian tomi laukesikin. otin housuni pois..
tomi otti mun alkat pois ja imi mun klittaa. ja sain orkat.... ja jatkuisi, haluatteko että jatkan?

4

7429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SINISILIMÄ

JATKA VAAN HONEY TUO LOPPUUN, NIIN NÄHDÄÄN ILLALLA MOLEMMAT UNIA "SIITÄ JUNASTA"

• ~Piru~

Kielenkäyttö ei ole mitään parasta mahdollista kieliopillisesti eikä luettavuudenkaan kannalta. Puhekielen käyttö voi sopia tarinaan kuin tarinaan, mutta silti sanoisin tarinan jäävän vaisuksi. Idea on klassinen, mutta varmasti toimiva ja miksei niin voisi tapahtua kenelle tahansa (ret.). Kerronta jää silti kovin vaisuksi ja kuvailu suppeasanaiseksi. =(

• Riku

Uittu mä laukeen iha just.... uuuh aaah.... ooh.... ihQ..ö... mmmhh.... äöäöääö.... grrrrr.... pusnuspusnus.... aaahh..... *spruit*

• joo

joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe