JuNaSSa.. Ja MoNeStI

PriNcEs Of ThE SeX

oli ihan tuka kuuma junassa. mä istuin ykkösluokassa, vahingossa olin ostanut lipun sinne.
no ei se mua haitannut, porukathan sen maksoivat. samassa vaunussa oli myös mua pari vuotta vanhempi mies. se oli joku noin 26-28vee. )ja jos joku ihmettelee miks porukat mun lipun makso vaik oonki jo 24, ni olin tulossa niitten luota!)ei 1.luokassa ollutkaan muita kuin se ja mä. ja se mies oli niin hyvän näköne et huhu huhu... sillä oli vaaleet hiukset ja siniset ihan tooosii isot silmät. se oli tosi söpö oikeesti. no se tuli mun vieree ja juteltii.
se sano olevansa tyttökaverinsa luokse.
olin "masentunut". no se laitto käden mun reidelle ja puristi.
-sullaha on kimma kaveri, sanoin.
-mä haluun sua, se sanoi.
sen nimi oli tomi, oli herra itsensä sentään esitellyt. onneks.
-tomi, tomi hei, sanoin.
-nussitaan, tomi sano.
mä olin ihan kostee. oli mulle enennenkin sellasia ehoteltu, mut en ollut niin välittänyt.ja sen tiesin itsekin olin ihan hyvän näköinen ja sexy.
c-kupin rinnat ja levee lantio. olin 176cm pitkä ja alipainoinen, mut en mikään anorektikko. tomin housut pullotti, ja mun pienet stringit oli märät. avasin paitani ja tomi otti omansa poies. tomi riisui housutkin... ja otin sen kalun suuhun.
tein mulkulle imemis liikkeitä ja pian tomi laukesikin. otin housuni pois..
tomi otti mun alkat pois ja imi mun klittaa. ja sain orkat.... ja jatkuisi, haluatteko että jatkan?

4

7252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SINISILIMÄ

      JATKA VAAN HONEY TUO LOPPUUN, NIIN NÄHDÄÄN ILLALLA MOLEMMAT UNIA "SIITÄ JUNASTA"

      • ~Piru~

        Kielenkäyttö ei ole mitään parasta mahdollista kieliopillisesti eikä luettavuudenkaan kannalta. Puhekielen käyttö voi sopia tarinaan kuin tarinaan, mutta silti sanoisin tarinan jäävän vaisuksi. Idea on klassinen, mutta varmasti toimiva ja miksei niin voisi tapahtua kenelle tahansa (ret.). Kerronta jää silti kovin vaisuksi ja kuvailu suppeasanaiseksi. =(


    • Riku

      Uittu mä laukeen iha just.... uuuh aaah.... ooh.... ihQ..ö... mmmhh.... äöäöääö.... grrrrr.... pusnuspusnus.... aaahh..... *spruit*

    • joo

      joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe