Saako seuraa

Epätietoisena-

Saisinkohan naista Pattayalla. Kuulemma Suomi-neidot tyrkyttävät itseään ja jopa maksavat jos joku suostuu heidän kanssaan lomaa siellä viettämään. Mistä tämä mahtaa johtua. Tuleeko lämpimässä niin hyvä mieli.

51

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sika-Amaliat

      Kannattaa lähteä Viroon, sieltä saa halvalla ja kuulemma hyvää!

      Kerro sit miten onnisti, olemme kuulolla.

    • Ettei edes säälitä

      Tsoukki, tsoukki...Mutta väärällä palstalla olet ainakin, jollei junttipoika Suomessa seuraa saa,
      ei maksa vaivaa lähteä minnekään. parempi pysytellä peräkammarissa - haaveissa .

      • Anonyymi

        Kuopio Rulez.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopio Rulez.

        Toki tokkiinsa.


    • tietoinen.

      Suomalaista saa aina. Thaikuista en ole varma.

      • pena 21 cm

        Rahalla. Se on varmaa. Suomalainen lady ei anna, siksi pantava thaikkuja.


      • ei kellekään
        pena 21 cm kirjoitti:

        Rahalla. Se on varmaa. Suomalainen lady ei anna, siksi pantava thaikkuja.

        Vastahan sinä Amalia lupasit raki-paukulla vai tentulla.

        eriasia on sitten, kelpaatko kellekään ?


      • varma nakki
        pena 21 cm kirjoitti:

        Rahalla. Se on varmaa. Suomalainen lady ei anna, siksi pantava thaikkuja.

        Koulutettu ja itsenäinen suominainen valitsee parhaat /tai kunnolliset päältä ja muille reppanoille jää maksulliset panot. Yleensä nämä ylijäämäluuserit pn pettyneet suominaisiin ja lähtee kovalla rähinällä ja haukulla maksullisiin, siihen ainoaan vaihtoehtoonsa. Siitä toi haukku tälläkin palstalla. Maksullisen on pakko ottaa sitä mitä saa. Ei siltäkään kukaan kysy, haluttaisko ottaa just toi läski vanhus tai nörtti.
        Mutta rahaahan sille siitä lystistä maksetaankin.


      • silmät auki
        varma nakki kirjoitti:

        Koulutettu ja itsenäinen suominainen valitsee parhaat /tai kunnolliset päältä ja muille reppanoille jää maksulliset panot. Yleensä nämä ylijäämäluuserit pn pettyneet suominaisiin ja lähtee kovalla rähinällä ja haukulla maksullisiin, siihen ainoaan vaihtoehtoonsa. Siitä toi haukku tälläkin palstalla. Maksullisen on pakko ottaa sitä mitä saa. Ei siltäkään kukaan kysy, haluttaisko ottaa just toi läski vanhus tai nörtti.
        Mutta rahaahan sille siitä lystistä maksetaankin.

        koulutetut ja itsenäiset suomi "naiset" ovat somali turkki ja kurdi ym pohjasakka miesten talutusnarussa pitkin suomea...vai näkyjäkö mä näen ???? Siinä ne "naiset" sitten sitä haluttua tasaarvoa saa.


      • olet sokea
        varma nakki kirjoitti:

        Koulutettu ja itsenäinen suominainen valitsee parhaat /tai kunnolliset päältä ja muille reppanoille jää maksulliset panot. Yleensä nämä ylijäämäluuserit pn pettyneet suominaisiin ja lähtee kovalla rähinällä ja haukulla maksullisiin, siihen ainoaan vaihtoehtoonsa. Siitä toi haukku tälläkin palstalla. Maksullisen on pakko ottaa sitä mitä saa. Ei siltäkään kukaan kysy, haluttaisko ottaa just toi läski vanhus tai nörtti.
        Mutta rahaahan sille siitä lystistä maksetaankin.

        ja ymmärtämätön, siksihän meidät ihmiset jaetaan monesti viisaisiin ja tyhmiin, sinä kuulut tuohon jälkimmiseen kategoriaan. Kas, Suomessahan tuo "koulutettu ja itsenäinen" nainen on hervoton läskikasa, norsunvittunaamainen (puutteessa) marisija, eikä (kuten sinäkin) narinastaan huolimatta kelpaa markkinoilla, ei parhaille eikä huonommillekaan. Ei naisen tarvitse olla pääjohtaja tai hyvin toimeentuleva, kunhan on vain hyvä luonne ja edes jossainmäärin kuosissa, mutta kun ei ole. Thainainen on. Olisi järjetöntä ottaa kalliilla Lada (suominainen) kun saa halvemmallakin Ferrarin (thainainen). Siitä sinun haukuistasi täällä palstoilla, kun et saa mistää, alkaa varmaan vitutuskäyrä kasvamaan.


      • En anna rumille
        varma nakki kirjoitti:

        Koulutettu ja itsenäinen suominainen valitsee parhaat /tai kunnolliset päältä ja muille reppanoille jää maksulliset panot. Yleensä nämä ylijäämäluuserit pn pettyneet suominaisiin ja lähtee kovalla rähinällä ja haukulla maksullisiin, siihen ainoaan vaihtoehtoonsa. Siitä toi haukku tälläkin palstalla. Maksullisen on pakko ottaa sitä mitä saa. Ei siltäkään kukaan kysy, haluttaisko ottaa just toi läski vanhus tai nörtti.
        Mutta rahaahan sille siitä lystistä maksetaankin.

        Suominaisen on pakko maksaa saadakseen seksiseuraa. On selvää kummalla on vientiä, jos laitetaan thai ja suominainen kilpailemaan. Suominainen jää ilman.


      • suomilady
        En anna rumille kirjoitti:

        Suominaisen on pakko maksaa saadakseen seksiseuraa. On selvää kummalla on vientiä, jos laitetaan thai ja suominainen kilpailemaan. Suominainen jää ilman.

        Hah hah haaaa. Vai vielä maksaa ! Te torvelot tässä maksamaan joudutte niille maksullisille ämmille.


      • jep jep !!
        suomilady kirjoitti:

        Hah hah haaaa. Vai vielä maksaa ! Te torvelot tässä maksamaan joudutte niille maksullisille ämmille.

        Amalia ei saa edes rahalla, kuka sitä tautista norsunvittunaamaa edes rahasta


      • sellaisia
        suomilady kirjoitti:

        Hah hah haaaa. Vai vielä maksaa ! Te torvelot tässä maksamaan joudutte niille maksullisille ämmille.

        kaunistuksia. Sotanorsumarisijat (kuten sinä) ne vasta maksavat, suomihylkeitäkin pitää elättää, mutta onneksi enää vain veromarkoilla. Eikun läskikasat lumihankeen ja nauneuden markkinoille.


      • niin se on
        suomilady kirjoitti:

        Hah hah haaaa. Vai vielä maksaa ! Te torvelot tässä maksamaan joudutte niille maksullisille ämmille.

        Huonosti on suomimulkun taso. Ei riitä rahkeet suominaisiin. Inttikin yritetään siviilinä suorittaa päiväkodissa ! Jopa sauvakävelyryhmää perustaa inttiin. Niin on suomimulkun taso laskenut.
        Juu juu, ei saa muuta kuin maksullista seuraa...


      • tervemenoa Turkkiin
        niin se on kirjoitti:

        Huonosti on suomimulkun taso. Ei riitä rahkeet suominaisiin. Inttikin yritetään siviilinä suorittaa päiväkodissa ! Jopa sauvakävelyryhmää perustaa inttiin. Niin on suomimulkun taso laskenut.
        Juu juu, ei saa muuta kuin maksullista seuraa...

        näköjään menkat taas iskeny ennen aikojaan. Jos on huonosti suomimulkun taso, niin kyllä aika traagisessa tilassa taitaa olla suomitussun taso kun 90 % käy panettamassa itseään Turkissa ja Tunisiassa kaikenmaailman rantapojilla!!


      • Anonyymi
        olet sokea kirjoitti:

        ja ymmärtämätön, siksihän meidät ihmiset jaetaan monesti viisaisiin ja tyhmiin, sinä kuulut tuohon jälkimmiseen kategoriaan. Kas, Suomessahan tuo "koulutettu ja itsenäinen" nainen on hervoton läskikasa, norsunvittunaamainen (puutteessa) marisija, eikä (kuten sinäkin) narinastaan huolimatta kelpaa markkinoilla, ei parhaille eikä huonommillekaan. Ei naisen tarvitse olla pääjohtaja tai hyvin toimeentuleva, kunhan on vain hyvä luonne ja edes jossainmäärin kuosissa, mutta kun ei ole. Thainainen on. Olisi järjetöntä ottaa kalliilla Lada (suominainen) kun saa halvemmallakin Ferrarin (thainainen). Siitä sinun haukuistasi täällä palstoilla, kun et saa mistää, alkaa varmaan vitutuskäyrä kasvamaan.

        Resuperse, minä asun täällä ja, voin vakuuttaa... että minulla on S meba ja Rolls Roissi, petteri.


    • ökyrikas

      Totuus on se että esim. Thaimaahan lähtee kovat jätkät ja maailman matkaajat jotka nyt samalla tietenkin ottaa ilon irti paikallisesta tarjonnasta. Tällä palstalla nyt sitten avautuvat katkeroituneet c-luokan naiset jotka syyttävät thaityttöjä ja suomalaismiehiä siitä ettei itsellä ole vientiä suomessa. Noh ainahan voi ottaa äkkilähdön Tunisiaan tai laihduttaa. Perinteiset skandinaavi-ryhävalaat ovat jokatapauksessa kuumaa valuuttaa pohjois afrikan maissa.

      • ym.luonto

        Vaan mahtaa jätkiä perusteellisesti harmittaa että juuri kauneimmat missit ja neitoset hakeutuu tummaan mieheen. Miten on ? Sehän on teiltä pois. Kun joudutte sitten tyytymään kehitysmaan maksulliseen tarjontaan. Joka ei kovin kaksista olekaan.


      • Heh Heh !!
        ym.luonto kirjoitti:

        Vaan mahtaa jätkiä perusteellisesti harmittaa että juuri kauneimmat missit ja neitoset hakeutuu tummaan mieheen. Miten on ? Sehän on teiltä pois. Kun joudutte sitten tyytymään kehitysmaan maksulliseen tarjontaan. Joka ei kovin kaksista olekaan.

        Miten minusta tuntuu että jotain tyyppiä harmittaa joku asia p a a a l j o o o n enemmin.
        Jopa niin paljon enemmin, että hän on vuosia roikkunut erinäisillä foorumeilla "kritiikkiään" esittämässä.
        Arvaatko yhtään kenestä tyypistä voisi olla kyse ja mistä foorumeista?
        Mitähän ihmettä tälle tyypille on tapahtunut kun hän on n i i i i i i n harmissaan?


      • näet vastauksenkin
        Heh Heh !! kirjoitti:

        Miten minusta tuntuu että jotain tyyppiä harmittaa joku asia p a a a l j o o o n enemmin.
        Jopa niin paljon enemmin, että hän on vuosia roikkunut erinäisillä foorumeilla "kritiikkiään" esittämässä.
        Arvaatko yhtään kenestä tyypistä voisi olla kyse ja mistä foorumeista?
        Mitähän ihmettä tälle tyypille on tapahtunut kun hän on n i i i i i i n harmissaan?

        Kun olet kerran roikkunut vuosia näillä foorumeilla, sinähän sen tiedät tilanteesi.


      • Mad Max
        näet vastauksenkin kirjoitti:

        Kun olet kerran roikkunut vuosia näillä foorumeilla, sinähän sen tiedät tilanteesi.

        Olipa onneton vastaheitto, mutta hyvä että muistit peukuttaa.

        ”Heh heh” taisi osua kommentillaan kipeästi oikeaan. Se harmistunut sika-Amalia ehkäpä juurikin vinkaisi, johon kalikka läsähti? Joskus kyllä tuntuu, että ”pannaankohan” täällä tätä typerystä liiankin halvalla.

        Amalialle nyt ihan vain tiedoksi, että minä käyn näillä sivuilla lähinnä siksi, että saan kaikenlaista tietoa Thaimaan matkailusta. Epäilen, että ”Heh heh” ja moni muu toimii samoin - eikä roiku sivuilla siitä syystä kuten ”joku(?)”, että jokin vuosia sitten tapahtunut asia on jäänyt häntä HARMITTAMAAN.

        Täytyy kyllä myöntää, että joskus meno täällä on absurdilla tavalla viihdyttävääkin.
        Näistä muutamista kommenteista tässä keskustelussa tuli ainakin mieleen eräs kohtaus eräästä elokuvasta.

        Kas tässä http://www.youtube.com/watch?v=EQn0KEgLNjg

        Muista peukuttaa Amalia;)


      • Vero 47 %
        ym.luonto kirjoitti:

        Vaan mahtaa jätkiä perusteellisesti harmittaa että juuri kauneimmat missit ja neitoset hakeutuu tummaan mieheen. Miten on ? Sehän on teiltä pois. Kun joudutte sitten tyytymään kehitysmaan maksulliseen tarjontaan. Joka ei kovin kaksista olekaan.

        Kylläpä mahtaakin jätkiä harmittaa, kun koulutettu ja vauras (=115 kg) missi-Amalia hakeutuu tummiin miehiin. Mahtaako tässä olla Amalian (nimi muutettu Miiaksi) tarina:
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Miia, 37, kuuluu jälkimmäisiin. Työttömän opiskelijan tarina on koskettava. Miian kolmas epäonninen avioliitto ulkomaalaisen kanssa päättyi tänä syksynä. Helluntalaisessa perheessä varttunut nainen avioitui kaikkien ex-miestensä kanssa vain muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen. Vaikka hyviäkin hetkiä oli, kaikki miehet käyttäytyivät väkivaltaisesti Miiaa kohtaan. He kaikki olivat myös Miiaa useita vuosia nuorempia. Kaikesta kokemastaan huolimatta hän tapailee taas tummia miehiä.

        "Jotenkin olen taas liukastunut banaaninkuoreen - tummat miehet lähestyvät minua suomalaisia miehiä nopeammin. Se on enemmänkin heidän valintansa kuin minun. Tavallaan olen väsynyt afrikkalaisiin miehiin, mutta olen kuitenkin tottunut heidän tapoihinsa. Suomalaismiehet tuntuvat ujoilta, ja kiinnostuksen herääminen menee usein ristiin. Kun minä haluan jonkun, hän ei halua minua ja toisin päin."

        Miia kertoo suomalaisten miesten asettavan naiselle tiettyjä kriteerejä, kuten hoikkuus ja kauneus. Lisäksi he ovat usein liian humalassa lähestyessään naista. Toisin on joissain Afrikan maissa, kuten Nigeriassa, siellä runsas elopaino viestii vauraudesta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5462175
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Veikkaan, että jätkiä harmittaa lähinnä se, että he maksavat Amalian ja kolmen tumman miehensä elatuksen verorahoistaan, ei muuten.


      • Hih hih hih
        Vero 47 % kirjoitti:

        Kylläpä mahtaakin jätkiä harmittaa, kun koulutettu ja vauras (=115 kg) missi-Amalia hakeutuu tummiin miehiin. Mahtaako tässä olla Amalian (nimi muutettu Miiaksi) tarina:
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Miia, 37, kuuluu jälkimmäisiin. Työttömän opiskelijan tarina on koskettava. Miian kolmas epäonninen avioliitto ulkomaalaisen kanssa päättyi tänä syksynä. Helluntalaisessa perheessä varttunut nainen avioitui kaikkien ex-miestensä kanssa vain muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen. Vaikka hyviäkin hetkiä oli, kaikki miehet käyttäytyivät väkivaltaisesti Miiaa kohtaan. He kaikki olivat myös Miiaa useita vuosia nuorempia. Kaikesta kokemastaan huolimatta hän tapailee taas tummia miehiä.

        "Jotenkin olen taas liukastunut banaaninkuoreen - tummat miehet lähestyvät minua suomalaisia miehiä nopeammin. Se on enemmänkin heidän valintansa kuin minun. Tavallaan olen väsynyt afrikkalaisiin miehiin, mutta olen kuitenkin tottunut heidän tapoihinsa. Suomalaismiehet tuntuvat ujoilta, ja kiinnostuksen herääminen menee usein ristiin. Kun minä haluan jonkun, hän ei halua minua ja toisin päin."

        Miia kertoo suomalaisten miesten asettavan naiselle tiettyjä kriteerejä, kuten hoikkuus ja kauneus. Lisäksi he ovat usein liian humalassa lähestyessään naista. Toisin on joissain Afrikan maissa, kuten Nigeriassa, siellä runsas elopaino viestii vauraudesta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5462175
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Veikkaan, että jätkiä harmittaa lähinnä se, että he maksavat Amalian ja kolmen tumman miehensä elatuksen verorahoistaan, ei muuten.

        Osu ja uppos. Hiljaista tuli. Amalia ei ole pystynyt kuin peukuttamaan. Mahtaa olla harmissaan ja kiukusta räjähtämäisillään?


      • Anonyymi
        Mad Max kirjoitti:

        Olipa onneton vastaheitto, mutta hyvä että muistit peukuttaa.

        ”Heh heh” taisi osua kommentillaan kipeästi oikeaan. Se harmistunut sika-Amalia ehkäpä juurikin vinkaisi, johon kalikka läsähti? Joskus kyllä tuntuu, että ”pannaankohan” täällä tätä typerystä liiankin halvalla.

        Amalialle nyt ihan vain tiedoksi, että minä käyn näillä sivuilla lähinnä siksi, että saan kaikenlaista tietoa Thaimaan matkailusta. Epäilen, että ”Heh heh” ja moni muu toimii samoin - eikä roiku sivuilla siitä syystä kuten ”joku(?)”, että jokin vuosia sitten tapahtunut asia on jäänyt häntä HARMITTAMAAN.

        Täytyy kyllä myöntää, että joskus meno täällä on absurdilla tavalla viihdyttävääkin.
        Näistä muutamista kommenteista tässä keskustelussa tuli ainakin mieleen eräs kohtaus eräästä elokuvasta.

        Kas tässä http://www.youtube.com/watch?v=EQn0KEgLNjg

        Muista peukuttaa Amalia;)

        Heh heh numerosenseihän se tuossa videolla ollen.


      • Anonyymi
        Heh Heh !! kirjoitti:

        Miten minusta tuntuu että jotain tyyppiä harmittaa joku asia p a a a l j o o o n enemmin.
        Jopa niin paljon enemmin, että hän on vuosia roikkunut erinäisillä foorumeilla "kritiikkiään" esittämässä.
        Arvaatko yhtään kenestä tyypistä voisi olla kyse ja mistä foorumeista?
        Mitähän ihmettä tälle tyypille on tapahtunut kun hän on n i i i i i i n harmissaan?

        Hyvä kysymys, sairashan tämä numerosensei on.


    • 98517563

      He panevat ketä vaan, kun kilpailu on kovaa. Thaikut voittavat miellyttävyydellään aina. Mutta kun olet tyhjentänyt pussit voit viettää päiväsi thaimaalaisen naisen kanssa.

      • ota thaikku tai kaks

        Tekohymyn takana on rahan perässä ravaava ämmä.


      • ota suomiämmä
        ota thaikku tai kaks kirjoitti:

        Tekohymyn takana on rahan perässä ravaava ämmä.

        mutta jos haluat nostaa hiukan tasoa, on valintasi thaikaunotar!


      • vastaus:maksullinen
        ota suomiämmä kirjoitti:

        mutta jos haluat nostaa hiukan tasoa, on valintasi thaikaunotar!

        Tasosta ei kannata edes puhua tässä yhteydessä.


      • TosiMies..
        vastaus:maksullinen kirjoitti:

        Tasosta ei kannata edes puhua tässä yhteydessä.

        Ja ryhävalaat jätän rauhaan! Samoin maassamme yleiset jokinorsut!


      • tasoissapa ollaan
        TosiMies.. kirjoitti:

        Ja ryhävalaat jätän rauhaan! Samoin maassamme yleiset jokinorsut!

        Sanat ryhävalas ja jokinorsu sopii niin nasevasti suominakkiin. Kiitos.


      • kas kun ei sentään
        tasoissapa ollaan kirjoitti:

        Sanat ryhävalas ja jokinorsu sopii niin nasevasti suominakkiin. Kiitos.

        kurttumuna? hahahah
        Peukutinpas alas, lällällällällää!
        Tasoissa? Ei ainakaan tasaveroisia!


      • Hk:n nakkikakkitalo
        kas kun ei sentään kirjoitti:

        kurttumuna? hahahah
        Peukutinpas alas, lällällällällää!
        Tasoissa? Ei ainakaan tasaveroisia!

        Makutottumukset voi muuttua nopeastikin ja pikkuprinssinakkeihin kyllästyneet rouvat voivat saada Mansen mustaa kyrsää jo kotikulmilta.


      • kaksinaismoralisti!
        Hk:n nakkikakkitalo kirjoitti:

        Makutottumukset voi muuttua nopeastikin ja pikkuprinssinakkeihin kyllästyneet rouvat voivat saada Mansen mustaa kyrsää jo kotikulmilta.

        Suomalaishylkeethän ovat huoria, kailotat kovaan ääneen ettei pitäisi matkustaa Thaimaan paratiisiin koska siellä on prostituutiota, mutta itse olet heti valmis jakamaan persettäsi Mansen markkinoilla. Huomattu on millainen kaksinaismoralisti olet. Siis olet sitä mieltä, että suomiämmien pitäisi saada huorata vapaasti niin koti kuin ulkomaillakin, mutta suomalaisMiehet eivät saisi mennä edes maahan missä on vähääkään prostituutiota.
        Mä en välitä paskaakaan susta, en sun kaltaisistas enkä suomiämmistä muutenkaan, he ovat naamaltaan rumia norsunvittusuita, läskejä ryhävalaita, ketä tollaset oksennukset kiinnostas? Ei ainakaan tosimiestä. Thaitipu saa arvosanan 8,5-9, suomiämmä ihan pokkana 4-. Ei kiitos ala-arvoista mulle!


      • hyi helvetti
        kaksinaismoralisti! kirjoitti:

        Suomalaishylkeethän ovat huoria, kailotat kovaan ääneen ettei pitäisi matkustaa Thaimaan paratiisiin koska siellä on prostituutiota, mutta itse olet heti valmis jakamaan persettäsi Mansen markkinoilla. Huomattu on millainen kaksinaismoralisti olet. Siis olet sitä mieltä, että suomiämmien pitäisi saada huorata vapaasti niin koti kuin ulkomaillakin, mutta suomalaisMiehet eivät saisi mennä edes maahan missä on vähääkään prostituutiota.
        Mä en välitä paskaakaan susta, en sun kaltaisistas enkä suomiämmistä muutenkaan, he ovat naamaltaan rumia norsunvittusuita, läskejä ryhävalaita, ketä tollaset oksennukset kiinnostas? Ei ainakaan tosimiestä. Thaitipu saa arvosanan 8,5-9, suomiämmä ihan pokkana 4-. Ei kiitos ala-arvoista mulle!

        Palstalla on oikeaan osunut mainos maksullisesta rakkaudesta.


      • HYI SAATANA
        hyi helvetti kirjoitti:

        Palstalla on oikeaan osunut mainos maksullisesta rakkaudesta.

        Palstalla on oikein törkyinen suomalaishylje jakamassa pilluaan, joka ei kellekään kelpaa.


      • vaan hyväksikäyttöä
        kaksinaismoralisti! kirjoitti:

        Suomalaishylkeethän ovat huoria, kailotat kovaan ääneen ettei pitäisi matkustaa Thaimaan paratiisiin koska siellä on prostituutiota, mutta itse olet heti valmis jakamaan persettäsi Mansen markkinoilla. Huomattu on millainen kaksinaismoralisti olet. Siis olet sitä mieltä, että suomiämmien pitäisi saada huorata vapaasti niin koti kuin ulkomaillakin, mutta suomalaisMiehet eivät saisi mennä edes maahan missä on vähääkään prostituutiota.
        Mä en välitä paskaakaan susta, en sun kaltaisistas enkä suomiämmistä muutenkaan, he ovat naamaltaan rumia norsunvittusuita, läskejä ryhävalaita, ketä tollaset oksennukset kiinnostas? Ei ainakaan tosimiestä. Thaitipu saa arvosanan 8,5-9, suomiämmä ihan pokkana 4-. Ei kiitos ala-arvoista mulle!

        Enpä lähtisi puolustamaan kummankaan tai kenenkään sexiturismia. Se on iljettävää ja ala-arvoista kehitysmaan ja köyhien hyväksikäyttöä. Tosta aiheesta saa sketsejä kylläkin, mutta tosielämässä aidsinsa kanssa kamppaileva baarihuora ei naurata yhtään. Sen isätön äpäräkakara jää isoäidille kun äitinsä kuolee tautiinsa. Tätähän turistin ei anneta nähdä,kuulla eikä edes valita ?


      • jälleen sika-Amalia
        vaan hyväksikäyttöä kirjoitti:

        Enpä lähtisi puolustamaan kummankaan tai kenenkään sexiturismia. Se on iljettävää ja ala-arvoista kehitysmaan ja köyhien hyväksikäyttöä. Tosta aiheesta saa sketsejä kylläkin, mutta tosielämässä aidsinsa kanssa kamppaileva baarihuora ei naurata yhtään. Sen isätön äpäräkakara jää isoäidille kun äitinsä kuolee tautiinsa. Tätähän turistin ei anneta nähdä,kuulla eikä edes valita ?

        etkö millään tahdo löytää sitä prostupalstaa? Jos haluat keskustella prostuista, mene prostupalstalle, jos huorista, mene suomalaisten ämmien palstalle, jos seksiturismista mene Turkin palstalle, jos et ymmärrä, men hoitoon.


      • cfgtyuiopå¨'
        vaan hyväksikäyttöä kirjoitti:

        Enpä lähtisi puolustamaan kummankaan tai kenenkään sexiturismia. Se on iljettävää ja ala-arvoista kehitysmaan ja köyhien hyväksikäyttöä. Tosta aiheesta saa sketsejä kylläkin, mutta tosielämässä aidsinsa kanssa kamppaileva baarihuora ei naurata yhtään. Sen isätön äpäräkakara jää isoäidille kun äitinsä kuolee tautiinsa. Tätähän turistin ei anneta nähdä,kuulla eikä edes valita ?

        Siksi en käy suomalaisissa lähiökuppiloissa, joissa suomineidot myyvät itseään parista kaljasta.


    • Anonyymi

      Huonosti menee, koska kymmeneen vuoteen aloittaja ei ole saanut seuraa. Hyvä vinkki, lopeta se kiljun juonti ja laihduta normaaliin painoon.

      • Anonyymi

        Mie oom seukannu Amalian kaa. Meleko karu eväs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oom seukannu Amalian kaa. Meleko karu eväs.

        Saitko kymmenessä vuodessa tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko kymmenessä vuodessa tarpeeksi?

        Jokainen päivä on liikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko kymmenessä vuodessa tarpeeksi?

        Lerpan omaishoitaja ainakin sai tarpeekseen. Lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpan omaishoitaja ainakin sai tarpeekseen. Lähti.

        Valtio bjuudaa Lerpan hoidot. Siis Suomen valtio.
        Kuin se saatais lähetettyy vaiks Mosanpikiin tai Akrentiinaan niiden hoidettavaks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio bjuudaa Lerpan hoidot. Siis Suomen valtio.
        Kuin se saatais lähetettyy vaiks Mosanpikiin tai Akrentiinaan niiden hoidettavaks?

        Ei nekään ihan kaikkia sinne huoli. LerppaBaba ei saa enää edes kotivakuutusta lukemattomien kiljuvesivahinkojen vuoksi. Sammuu myös usein suihkukaivon päälle ja valehtelee vakuutusyhtiölle kyse olleen sairaskohtauksesta.


    • Anonyymi

      Presidentin kanslian tiedotteen mukaan illan aikana nähdään suomalaista elävää taidetta ja koosteista itsenäisyyspäivän vastaanottojen tunnelmista aiemmilta vuosikymmeniltä.

    • Anonyymi

      Kymmeneen vuoteen en ole vielä löytänyt suraa. Yksinäisyys vituttaa.

      • Anonyymi

        Sairaan ihmisen internetinkäyttöä, avuttoman avunhuuto tyhjyyteen.


    • Anonyymi

      Jo on aikoihin eletty kun lerppa etsii naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe