Olen koko päivän miettinyt pääni puhki erästä kirjaa, enkä millään saa kirjan nimeä tai kirjoittajaa päähäni! Olen soitellut kavereille ja sukulaisille, joista osa tiesi mitä kirjaa tarkoitin, mutta hekään eivät muista kirjan nimeä.
Kirjassa kerrotaan eräästä naisesta, joka on lapsena kehittänyt päänsä sisällä mielikuvitusmaailman, erään kylän, jonne pakeni välillä. Aikuisenakin hän kuvitteli tätä kehittelemäänsä maailmaa ja se hallitsi aika suuresti hänen elämäänsä. Mielikuvitusmaailman "päähenkilö" oli nainen, joka asui kylässä. Tarkkaan en muista,mutta sen verran ainakin, että mielikuvitusmaailman nainen pelasti yhden kylän lapsen leikkaamalla häneltä umpisuolen, ja tätä pidettiin ihmetekona. Hän teki leikkauskokeiluja eläimillä, joita pyydysti. Naista alettiin pitää kylässä jonkinlaisena jumalallisena olentona. Hänen piti erota perheestään, jotta voisi elää jumalallisena, koska muut ihmiset olivat "tavallisia". Nainen meni muistaakseni naimisiin kylän johtajan pojan kanssa, jonka hän surmasi. Naisesta tuli kylän "johtaja". Jossain vaiheessa hänen piti paeta metsään vuorille, hän synnytti siellä lapsen ja häntä auttoi yksi kylän tytöistä.
Nainen,joka kuvitteli tämän kaiken antoi mielikuvitusmaailman naisen hallita hänen elämäänsä.
Yhdessä välissä nainen tapaa miehen, joka ajattelee,että he ovat tunteneet toisensa jo satoja tuhansia vuosia ja että heidät on tarkoitettu yhteen. Miehellä on henkiolento,joka opastaa häntä ja kun nainen kertoo miehelle mielikuvitusmaailmastaan, ajattelee mies,että mielikuvitusmaailman nainen on kirjan naisen henkiolento. Mies vie naisen muitten "hihhuleiden" luo, jossa nainen huomaa kaikkie palvovan häntä ja kysyvän, mitä hänen mielikuvitusmaailman nainen tekisi.
Mies paljastuu melko psykopaatiksi, eikä meinaa päästä naista lähtemään suhteesta.
En ole varma,onko kaikki asiat tässä kuin kirjassa, kirjoitin sen mitä muistan kirjasta.
Jos joku tunnistaa, mitä kirjaa tarkoitan, niin auttakaa! Aloin ajattelemaan kirjaa ja nyt haluan palavasti lukea sen uudestaan, mutta en vain muista nimeä.
Olen miettinyt, onkohan kirjailija Torey Hayden, mutta en vain saa päähäni ja olen tutkinut hänen teoksiaan, mutta en löydä yhteneväisyyttä.
Olen tosi kiitollinen avusta. :)
Auttakaa minua muistamaan!
Saana_a
3
368
Vastaukset
- Hahmottaja
Paljasjalkalääkäri?
- zxzx
Torey Haydenin Sähkökissa-kirjassa oli joku tuon tapainen sivujuoni. Välillä muistaaksein kirjassa seurattiin nykyajassa jotain poikaa ja välillä taas oli tarinaa naisesta "muinaisilta ajoilta", hyvin paljon tarina ainakin muistutti tuota kirjoittamaasi.
- Kirj:n professoriem.
kuuluisa Ruskaa pakkasessa tai Tuskan parahdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758