Miten pidätte aivot 'koneistettuna'?

Erik­

Tämä ei ole vuodatus, vaan lähinnä kysely. Tilteistä olen jo melko hyvin päässyt viidessä vuodessa eroon, ja silloin peli olikin lähinnä tappiollista, nykyään tulee 1/2$ tasolla tahkottua muutama satanen voittoa kuussa. Silti aina välillä mietityttää, että miten muut pitävät pään kylmänä ja nojaavat puhtaaseen matemaattiseen laskentaan.

Itse pystyn tähän parin downswingin ajan mutta aina jos tulee pitempi epätavallinen jakso jossa vaikka 85% favourite häviää putkeen, otan turhia taukoja ja epäilen pelityyliä, vaikka staattiset epätodennäköisyydet kuuluvat peliin siinä missä voitotkin.

Jatkatko vain pelaamista vaikka useampi bad beat tulee, vai lataatko hermoja yhden päivän? Itse olen pitänyt sääntönä että jos yli 4 B:in menee päivässä metsään, niin jatkan huomenna. Toisaalta olen huomannut rautaisia pelaajia jotka eivät lannistu vaikka menettävät 5 bin tiukalla pelityylillä, ja silti kipuavat takaisin peliin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja hitaasti tahkoavat ne takaisin.

Samoin olen pitänyt sääntönä että jos profittia tulee yli 10% koko bankrollista niin on parempi lopettaa jo siltä päivältä. Mitä taktiikoita muilla?

2

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pelinimeä

      Jos häviän mielestäni järkevällä pelillä ja kaveri lähtenyt mukaan huonomalla todennäköisyydellä, jatkan peliä...jos teen itse hölmön ratkaisun, vituttaa ja yritän uudelleen....onhan näitä, voitolla koko yön pelaamisen jälkeen mukavasti, aamulla kuudelta, 10 tunnin pelaamisen jälkeen, pelaan slowaamalla AA ja sitten maksan jonkun yli suuren korotuksen flopissa ja häviän jollekin 74s joka saa flopissa 2 paria....tälläisen maksaminen on kyllä ihan omaa hölmöyttä ja se vituttaa nukkumaan mennessä...jää jonkin verran vähemmän voitolle...tämä kävi viime viikonloppuna ja oli siis täysin päinpersettä pelattu käsi.

    • Psykopoker

      >>>että miten muut pitävät pään kylmänä ja nojaavat puhtaaseen matemaattiseen laskentaan.  

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe