Voitonpäivämatka Minskiin 7.-12.5.2010
Matkaohjelma
SVVS järjestää jäsenmatkan Minskiin toukokuun alussa. Matkan pääkohteena ovat Voitonpäivään liittyvät juhlallisuudet sunnuntaina 9.5. Matkaohjelma on alustavasti seuraava:
pe 7.5. klo 07:30-09:30 laivalla Helsinki-Tallinna, klo 10:00 lähtö Tallinnasta kohti Minskiä omaan käyttöön vuokratulla bussilla; saapuminen Minskiin n. klo 23:00; ajomatkalla Minskiin pidetään taukoja; bussi on käytössä koko matkan ajan; majoittuminen keskustassa sijaitsevassa hotellissa
la 8.5. aamiainen, tutustumista Minskiin, mm. kiertoajelu; illalla kulttuuriohjelmaa
su 9.5. aamiainen, Voitonpäivä; tutustumista paikalliseen tapaan viettää Voitonpäivää
ma 10.5. aamiainen, kiertoajelu Minskin ulkopuolella, mahdollisesti yksi tai useampi ekskursio johonkin kulttuuri- tms. kohteeseen
ti 11.5. aamiainen, tutustumista Minskiin, ekskursioita; myös vapaata aikaa; illalla baletti tms.
ke 12.5. kotimatkalle lähdetään aikaisin aamulla, tarkoitus on ehtiä Tallinnaan klo 20:00, ja klo 21:00 Helsinkiin lähtevään laivaan, joka saapuu Helsinkiin klo 23:00; aamiainen bussissa, taukoja pidetään aikataulun sallimissa puitteissa
Matkalle toivotaan ilmoittautumisia viimeistään 6.4. mennessä. Myöhemmät ilmoittautumiset
voidaan ottaa huomioon tilanteen mukaan. Ilmoittautumiset ja matkaan liittyvät kysymykset linkistä löytyville tatoille
http://www.svvs.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68:suomi-valko-venaejae-seuran-kevaetmatka-2010&catid=35:ajankoh...
Voitonpäivämatka Minskiin 7.-12.5.2010
Voitonpäivämatka Min
0
650
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2633228Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1861018- 63921
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708