MESIKÄMMEN

646466463663636

on mokomalla kuppilalla kumma poke kun seurueen selvimmän ihmisen jättää oven ulkopuolelle. hädin tuskin 10 ihmistä tuvassa vaan ei ollut maksavista asiakkaista pulaa, kun selvä ihminen käännytettiin ulos. ihan toisesta pitäjästä tultii iltaa viettämään vaan ilon pilaaja oli ovella vastassa ja laittoi yhden porukasta jo heti alkuunsa käövelemään. Onko tällä pubilla todellakin tilit niin pullollaan rahaa että mielivaltaisesti valitaan kuka tupaan pääsee. meille omistaja joulun alla suositteli kehumaan kuppilaansa anjalaa myöten ja nyt tultiin isommalla porukalla matkan takaa ja näin kävi. Me ei ainakaan ikinä tulla tähän pubiin.
omistajakin vaan sanoi että poke tekee vaan työtään. Onpa kumma asenne putiikilla.

15

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsimemmen

Kyllä täälläpäin kuppila valitsee asiakkaansa ihan itse, ei siinä katsota on nautittu vai ei, joo, parempi kun pysytte pois täältä ihmisten ilmoilta.

• puolen

mitä karhulaksi kutsutaan,eli nykyistä kotkaa. sehän on selviö jossa selvin laitetaan kävelemään,olisi pitänyt sanoa että kuuluu omakotitalo yhdistykseen,niin johan olisi sisään menty.

kas kun joskus eivät tiedä itsekkään asuuko kotkassa vai karhulas.

• fdgfdgfd

BUAHAHAA vai muka "ihmisten" ilmoilta ,,,apinoita täysi koko karhula!

• karhula-anjalalinja

Anjalasta Karhulaan ei nyt ole kovin pitkän matkan takaa. Mie kauan Anjalassa asuneena suosittelen teille Vinkkelibaaria. Tosin sitä ei enää ole, mutta siinä kohtaa voitte kääntyä takaisin kotiinpäin. Sopiiko? Voi, että Mesikämmenessä oli ennenvanhaan hyviä kemuja. Ei sinne kaikkia lantahousuja ole ennenkään laskettu.

• viihtyvä

No voi juma. Mie tykkään ku paikass o tiukka linja, ei ol tappeluit eikä kaikenmuailman lääppijöit. Saa akkaihminenki olla rauhass. Menkää torin toisel pualel, sinne pääsee oli känniss tai roiniss. Ja tapella saa.

• PERSEET OLALLA

kun meillä maaseudulla ei ole mitään rajoja (paitsi sähköpaimenet lehmihaassa) niin sitten harmittaa kun ei ihan joka paikkaan pääse. Kannattaisiko miettiä vaikka Haminaan menoa kun siellä pääsee ravintolaan vaikka lantasaappaissa ja raappapöksyissä.

• Poke Kvl

"Porukan selvin" on aina suhteellinen käsitys ja poke todellakin tekee vain työtään.

• heps kukkuu

ei pidä juoda alkoholia,se on epäterveellistä

• mesikkä-

Huonoja kokemuksia itselläkin.. ulos ei tosin ole heitetty, mutta tunnelmasta päätellen sinne saa mennä vaan pieni rajattu porukka! Pari asiakasta silloinkin meidän lisäksi, kaipa menee niin hyvin että on varaa valita kuka saa siellä tuoppinsa juoda.. En suosittele kenellekkään ko paikkaa!

• muisteluja.

minä vuonna kyseinein ravintola on avattu? Onko vielä samat omistajat? Kauan siitä on ,kun avattiin, mutta kuinka kauan?

• ollu lauantaina
        muisteluja. kirjoitti:

minä vuonna kyseinein ravintola on avattu? Onko vielä samat omistajat? Kauan siitä on ,kun avattiin, mutta kuinka kauan?

haisevii persereikiä

• Metusalemm
        ollu lauantaina kirjoitti:

haisevii persereikiä

Aurinko on jo korkealla.Puiston penkillä tarkenee.Huikkapullo muovikassin suojasta ja ei tule poke häiritsemään.Ureankin,tuon mainion luomu lannoitteen,voi laskea ihan vaan siitä housuja riisumatta.
        Peippokin.Vai mikä se on.Vetää kiimasäveltään lähi koivussa niin komiasti.
        MESIKÄMMENETKIN on heränneet talviuniltaan,ja kiimassaan paria etsii,eittämättä löytävätkin.
        Unohdetaan negatiivinen asenne.Paritellaan muun luontoeläinten lailla ihan vaan kevään kunniaksi.
        Kumppanihan ko toimintaan meillä on kaikilla,sillä kaikkia raajoja tuskin keltään on amputoitu.

• elliivo
        muisteluja. kirjoitti:

Itse kävin Mesikämmenessä eka kerran vuonna 1976.
        Oli se jo silloin ollut samalla paikalla ties kuinka kauan.
        Viimeksi kävin ko. kuppilassa keväällä -82.

• ..juoppohan minäkin.
        elliivo kirjoitti:

Itse kävin Mesikämmenessä eka kerran vuonna 1976.
        Oli se jo silloin ollut samalla paikalla ties kuinka kauan.
        Viimeksi kävin ko. kuppilassa keväällä -82.

Kyllähän se vissiin avautui joskus -60 luvun puolella, en tarkkaan tiedä, mutta oli kuitenkii alkujaan tanssiravintola, elävän musiikin sellanen, orkesteri soitti nyk. baaritiskin paikalla, omistaja vaihtunut sen jälkeen muutaman kerrran, ja vieressähän oli aikoinaan Mesibupi kaljapystybaari.

• Anonyymi

Tuli otettua eilen sen verran liikaa, että erehdyin Mesikämmeneen.. Sulkemisaikaan totesin, ettei minulla ole puhelinta eikä rahaa, koska kaverini oli lähtenyt ennen minua, laukkuni mukanaan. Pyysin portsaria soittamaan taksin, hän ei suostunut, vaan heitti minut pihalle. Karhulan keskusta aivan tyhjä, kotiin matkaa 8 km, ei hanskoja eikä hattua, todella kylmä ja sateinen ilma, vahva humala. Hengissä, vaikka huonomminkin voisi olla, mitä tämä aurinkoinen asiakaspalvelija varmaan toivoikin. Olis varmaan alanvaihdon aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      855
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      802
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe