...saa kovemman tuomion kun tavallisen tallaajan pahoinpitelystä?
- Tietenkin siksi, että Rullen kohdalla hakataan virantoimituksessa olevaa. Rullellahan perse toimittaa naaman virkaa!
Miksi SavoRULESin turpaanvedosta...
Vitsi-niekka
4
242
Vastaukset 4
- Pidä Suomi siistinä
...ei saa mitalia. Saahan niitä paljon turhemmastakin.
- nii,i
jaa,a
Jumalauta sä olet sitten vitsikäs juippi. Täytyy myöntää että kun putosit päällesi synnytysosastolla olin melko varma että sinusta tulee housuunpaskoja tai vähintään nauris.
Nyt jälkeenpäin huomaan että naureskeltuasi peilin edessä jo vuosia saatanan tyhmälle naamavärkillesi olet kehittynyt huumorintajun vaikeassa lajissa. Hienoa molopää!- tiina-85
Kiitos kun palasit palstalle. Ja vakuuttavasti. Me täällä työpaikalla tykätään susta, pusipusi ruleskulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429