Ei mene etelän median ja hesarin syöttämään propakantaan.Joka ainut aatteellinen keskustalainen tietää mistä tässä Jarmo Korhosen ajo-jahdissa on kyse,city keskustalaiset mukaan lukien.En todella usko että yksikään tosi keskustalainen on vajonnu noin alas että uskoo median valheita mitä esim. yle ydittää syöttää yötä päivää.Onhan toki keskustan joukkoon pesiytynyt muutamia juuraksia,jotka puskista huutelee antamaan lausuntoja,mutta nämä on niitä keskustalaisia jotka tulee ja menee tuulen mukana.
Vastaukset 2
- :D
En ees lukenut koko juttua, kun jumituin miettimään otsikkoa...
EIHÄN ÄLYKÄSTÄ KESKUSTALAISTA OLEKKAAN! :o- oikeassa olija
Älykkäin keskustalainen on Matti Vanhanen. Hän on älynnyt hankkiutua pääministeriksi jolloin pillun saanti on helppoa. Vanhanen lienee teettänyt tutkimuksen joka on saanut tulokseksi että pääministerinä saa pillua helpommin kuin köyhänä korvessaeläjänä. Muuta hän ei ole saanutkaan aikaiseksi.
Jos todella viisaita miehiä haetaan poliitikan piiristä niin esim.
J.K. Paasikivi, joka sanoi ettei ryssiin pidä luottaa vähääkään eikä olla niiden kanssa tekemisissä muuten kuin pikkuvaltion on isomman kanssa oltava olevinaan sovussa.
Eero Heinäluoma, joka on sitä mieltä että ulkomaalaisia ei tarvita Suomessa työmarkkinoilla kun omaa sakkiakin on työttömänä.
Toiset eivät sitten ole mitään merkittävää sanoneetkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa861976Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as381270Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134974Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.201893- 78789
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213690- 67657
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47637On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 35591
- 64584
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 35444
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13439- 33433
- 40427