koitetaanko saada vähän listaa kasaan? Ketkä ovat mielestäsi parhaan lääkärit porissa, kenelle ei kannata mennä?
parhaat psykiatrit porissa?
20
12358
Vastaukset
- minnie must
Jarmo Kaakkolammi on ok.
- S. Freud
Ritola ja Lemmetty, en tiedä ottavatko missään vastaan, mutta ovat toimineet (toimivatko vielä?) ylilääkäreinäkin psykiatriassa. Asiantuntevia ja asiallisia, kunnon vanhan ajan psykiatreja noin positiivisessa mielessä.
Muutamia huonojakin taitaa olla, mutta eipä niistä sen enempää. Näit' kahta erikoislääkäreitä suosittelen, jos vain ajan saat.- Anonyymi
Eikös se ole syytteeseen haussa?
- nobody,.
Niin. Tämä kysymyshän on varsin vaikea siinä mielessä, että psykiatrisessa hoitosuhteessa on lopulta kyse pitkälti henkilökemiasta.
Ketä natsaa yhteen jonkun vanhan tyylin gubben kanssa, ei välttämättä tykkää nuoremmasta typistä jolta löytyy jo päivitettyä tietoa mielenterveyden ja neurologian saralta.
Toinen tykkää kun istutaan peukaloita pyöritellen tunti toisen jälkeen, toinen taas vaatii jotain räväkämpää täsmähoitoa psyykkisiin ongelmiinsa.
Ei siis riitä, että suosittelee jotain psykiatria koska kyseinen henkilö on ollut itselle passeli.
Kertokaa siis myös missä ja miksi kyseinen lääkäri on hyvä. Minkätyyppisissä ongelmissa olette saaneet ko lääkäriltä hyvää hoitoa. - tyhjäntoimittajia
Psykiatrit ovat roskaväkeä. Eivät lääkäreitä vaan tyhjänpäiväisiä lässyttäjiä. Puhetyöläisiä.
- tarpeellisia
Monelle he kuitenkin ovat elintärkeitä auttajia.
- kaikkiaeipystyparantamaa
Ikäväjuttu, ettei sinua ole pystytty auttamaan.
- Anonyymi
Suomi on yksi suuri pöpilä.
- psyyke-eläkeläinen
Seppo Ojanen.
- es-kortti
Ojanen nyt ainakin kovasti rahanperään.. muuten ihan ok
- Anonyymi
Jaa vähän? Ojanen taitaa olla laittanu yrittäjäneläkkeet tappiin ja rahaa pitäs saada joka tuutista, hyvä ettei kymppikorttia tarjonnu. En suosittele todellakaan.
- Turvakotisinulle
Kerro nyt heti isille ja äiskällesi että pelkäät lääkäreitä. Ehkä ne sitten ymmärtävät jättää sinut toivottomana tapauksena rauhaan.
- unilääke
En mä muuten kyselis ko tarttis vain saada tietää keneltä tohtorilta irtoais helpoiten eläkepaperit.
- Psyyke-Eläkeläinen
unilääke kirjoitti:
En mä muuten kyselis ko tarttis vain saada tietää keneltä tohtorilta irtoais helpoiten eläkepaperit.
Kyllä se taisi olla Ojanen jonka lausuntojen peruusteella sain psyyke-eläkkeen.
- Anonyymi
Psyyke-Eläkeläinen kirjoitti:
Kyllä se taisi olla Ojanen jonka lausuntojen peruusteella sain psyyke-eläkkeen.
Kaikkiltahan niitä psyyke-eläkkeitä saa.
Kaikki, jotka hakevat eläkettä psyyken takia, myös saavat sen.
- Anonyymi
Mä sain pimppiä siellä!
- Anonyymi
:-D
- Anonyymi
Paras psykiatri on raaka fyysinen harjoittelu ja oikea ruokavalio
- Anonyymi
Ope sano et mää oon pyskopaatti ku mun mopos o virisarja, saanks mä ny terapiaa
- Anonyymi
Soraluoma. Asiallinen ja asiaantarttuva. Jatkohoito järjestyi nopeasti ja sain avun joka kantaa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584