parhaat psykiatrit porissa?

vaaraksi muille

koitetaanko saada vähän listaa kasaan? Ketkä ovat mielestäsi parhaan lääkärit porissa, kenelle ei kannata mennä?

20

12358

Vastaukset

• minnie must

Jarmo Kaakkolammi on ok.

• S. Freud

Ritola ja Lemmetty, en tiedä ottavatko missään vastaan, mutta ovat toimineet (toimivatko vielä?) ylilääkäreinäkin psykiatriassa. Asiantuntevia ja asiallisia, kunnon vanhan ajan psykiatreja noin positiivisessa mielessä.
      Muutamia huonojakin taitaa olla, mutta eipä niistä sen enempää. Näit' kahta erikoislääkäreitä suosittelen, jos vain ajan saat.

• Anonyymi

Eikös se ole syytteeseen haussa?

• nobody,.

Niin. Tämä kysymyshän on varsin vaikea siinä mielessä, että psykiatrisessa hoitosuhteessa on lopulta kyse pitkälti henkilökemiasta.
      Ketä natsaa yhteen jonkun vanhan tyylin gubben kanssa, ei välttämättä tykkää nuoremmasta typistä jolta löytyy jo päivitettyä tietoa mielenterveyden ja neurologian saralta.
      Toinen tykkää kun istutaan peukaloita pyöritellen tunti toisen jälkeen, toinen taas vaatii jotain räväkämpää täsmähoitoa psyykkisiin ongelmiinsa.
      Ei siis riitä, että suosittelee jotain psykiatria koska kyseinen henkilö on ollut itselle passeli.
      Kertokaa siis myös missä ja miksi kyseinen lääkäri on hyvä. Minkätyyppisissä ongelmissa olette saaneet ko lääkäriltä hyvää hoitoa.

• tyhjäntoimittajia

Psykiatrit ovat roskaväkeä. Eivät lääkäreitä vaan tyhjänpäiväisiä lässyttäjiä. Puhetyöläisiä.

• tarpeellisia

Monelle he kuitenkin ovat elintärkeitä auttajia.

• kaikkiaeipystyparantamaa

Ikäväjuttu, ettei sinua ole pystytty auttamaan.

• Anonyymi

Suomi on yksi suuri pöpilä.

• psyyke-eläkeläinen

Seppo Ojanen.

• es-kortti

Ojanen nyt ainakin kovasti rahanperään.. muuten ihan ok

• Anonyymi

Jaa vähän? Ojanen taitaa olla laittanu yrittäjäneläkkeet tappiin ja rahaa pitäs saada joka tuutista, hyvä ettei kymppikorttia tarjonnu. En suosittele todellakaan.

• Turvakotisinulle

Kerro nyt heti isille ja äiskällesi että pelkäät lääkäreitä. Ehkä ne sitten ymmärtävät jättää sinut toivottomana tapauksena rauhaan.

• unilääke

En mä muuten kyselis ko tarttis vain saada tietää keneltä tohtorilta irtoais helpoiten eläkepaperit.

• Psyyke-Eläkeläinen
        unilääke kirjoitti:

En mä muuten kyselis ko tarttis vain saada tietää keneltä tohtorilta irtoais helpoiten eläkepaperit.

Kyllä se taisi olla Ojanen jonka lausuntojen peruusteella sain psyyke-eläkkeen.

• Anonyymi
        Psyyke-Eläkeläinen kirjoitti:

Kyllä se taisi olla Ojanen jonka lausuntojen peruusteella sain psyyke-eläkkeen.

Kaikkiltahan niitä psyyke-eläkkeitä saa.
        Kaikki, jotka hakevat eläkettä psyyken takia, myös saavat sen.

• Anonyymi

Mä sain pimppiä siellä!

• Anonyymi

:-D

• Anonyymi

Paras psykiatri on raaka fyysinen harjoittelu ja oikea ruokavalio

• Anonyymi

Ope sano et mää oon pyskopaatti ku mun mopos o virisarja, saanks mä ny terapiaa

• Anonyymi

Soraluoma. Asiallinen ja asiaantarttuva. Jatkohoito järjestyi nopeasti ja sain avun joka kantaa vieläkin.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      351
      737
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56